נרות יפנים – מזה בעצם?

נרות יפנים

המונח נרות יפנים התגלו בפעם הראשונה ביפן וצלחו בזכות פשוטי העם כאמור כל סוחרי האורז ואף על פי שזו שיטה עתיקת יומין גם היום יותר מתמיד היא שימושית.

מה השתנה מהמאה הקודמת? מסתמן כי אנשים לא יכולים להשתנות, הם אולי משנים רק סדרי עדיפויות ובפרט כאשר הם חווים מצבים קיצוניים במיוחד.

אז מזה בעצם נרות יפנים?

הדבר הטוב ביותר להבין את המושג נרות יפנים הוא באמצעות ניתוח ממוקד מבוסס נרות שיכול בהחלט להציג גם לכם תצוגה מדהימה המאפשרת לא מעט מידע והכי חשוב הבנה של כלל התמונה – הפעם בקלות יתרה.

שלא כמו סוגים, הסברים או תוכנות הסברה אחרות, התצוגה הגרפית על פי נרות מביאה את התמונה כולה ולא רק את שערי הסגירה כפי שאפשר לראות בתצוגה הקווית הסטנדרטית.

אם נשענים על שיטת הנרות, אפשר לראות בצורה מפורטת את ההבדל בין מחיר הפתיחה לבין הסגירה וכך להחליט לאן לקחת את זה אם בכלל.

הולכים על נר יפני או לא? הבהרת הדברים ושבירת המיתוסים

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לחשוב כי כל נר שמופיע בכל נקודה בגרף מייצג יתרון מבחינת העלות. זו טעות גדולה משום שהנרות אכן מייצגים תנועה כספית אך זה מתאים רק לתקופה מסוימת וגם זה תלוי מצב הקונים מול המוכרים.

עם כן הנרות היפניים יתאימו ואכן יתנו מענה רק במקומות המוכיחים כי קיימת שם אסטרטגיה כגון שיא או היפוכו, כאמור השפל, התמיכה ואפילו ההתנגדות.

טעות נוספת היא לחשוב כי אפשר לשנות מצב או את המגמה עצמה. זו טעות גדולה משום שלא ניתן לבסס את זה ובטח לא לדעת מה יהיה השינוי אלא רק לחזות את ההמשכיות או התיקון ובגדול, את התגובה עצמה.

אלו סוגי נרות יפניים קיימים ועל פיהם ינוהלו הדברים?

כפי שהבנתם יש שלושה סוגי נרות בסיסיים והם אלו שמובילים את הגרף בצורה הטובה ביותר. הראשון הוא נר יפני פטיש והוא מייצג יכולות של קונים באזור מוגדר מאוד בגרף. נר זה מתאים רק לאזור של התמיכה על הגרף או שפל. אי אפשר להשתמש בנר לא באמצע ובטח שלא בסוף המסחר.

הנר הנוסף הוא נר יפני מרבוזו וזה בשונה מהשאר מביא עוצמות חזקות אצל הקונים ונמצא לרוב באזור של תמיכה, שפל וכן אזורי ההתנגדות. כמו כן ביחס לנרות אחרים מדובר בנר גדול יותר בצורה משמעותית והנר השלישי והאחרון הוא נר יפני דוגי שאפשר לראות אותו על הגרף רק בנקודות של שפל או שיא – כאן אין אמצע או למעלה או למטה.

רוצים להתחיל ולהשתמש בשיטת הנרות? כיום מרבית האנשים שסוחרים בשוק ההון כבר מכירים את השיטה ועכשיו תורכם!

ראו גם: מסחר אלגוריתמי

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

משרד פמילי אופיס

משרד פמילי אופיס משרד פמילי אופיס מהווה ביטחון כלכלי עבור משפחות. המון לקוחות חדשים של משרד פמילי אופיס אגרו את הנכסים שלהם במהלך של עשרות

קרא עוד »
השקעות רובין הוד

השקעות רובין הוד

השקעות רובין הוד שם לתהליכי השקעה פשוטים וזולים בשוק המסחר במניות, על שם יישומון (אפליקציה) עיקרית- Robinhood Markets, Inc שפותחה לשם כך, ומצויה בשימוש נרחב

קרא עוד »
השקעות פנסיוניות

מה זה השקעות פנסיוניות

השקעה פנסיונית – הטבה לציבור קופת הגמל הקלאסית הייתה חיסכון כל דבר ועניין, שנועד לטווח ארוך, לפנסיה. השקעה פנסיונית או בשמה הסדור קופת גמל להשקעה, היא

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.