מגה פמילי אופיס

מגה פמילי אופיס

חדרו באיתנות יותר מבעבר חברות של מגה פמילי אופיס, אותן מנהלי הון ראשי, אשר פועלים בדרך כלל עם משפחה עשירה אחת וכן לפעמים ביחד עם כמה משפחות ואף מוטלת על כתפיהם האחריות על ניהול נכסים בין דורי. במידה ובשנים קודמות מנהלים של חברות מגה פמילי אופיס בחרו להשקיע יותר בנדל”ן, כי אם בחלוף השנים, בתום העלייה בעלויות הניכרות ברוב השווקים, הינם תרים אחר פיזור של השקעה וגם הטכנולוגיה לוכדת יותר מקום.

סינגל פמילי אופיס

שירות של חברות פמילי אופיס נמצא ברחבי תבל כבר יותר מן מאה שנה, וכן יש המעידים על התשתית שלו כבר למן המאה התשע עשרה, אצל משפחות מלוכה והן משפחות של אצולה. במדינת ישראל ראשית של התפתחות השוק כבר בראשית שנות האלפיים, אם כי עוד טרם לזאת הוא בוצע – באופן זהה לאירופה וכן לארצות הברית – בדבר אשר נקרא סיגנל פמילי אופיס, חברה של מספר יועצים מקצועיים או לחלופין גם של איש אחד, אשר מנהלים את ההון של משפחות וכן לרוב מתבצע מתוך הדירות שלהן. משפחת שטראוס לדוגמה – הייתה אחת מההתחלתיות במדינת ישראל אשר רכשה עבורה שירות הלה. במציאות של היום נהוג לאחוז בשירות זה בקהל יעד אשר הנכסים הנזילים שלו הוא בשווי של מאה מיליון דולר ואף יותר.

מולטי פמילי אופיס

אחרי זה נוסדו ה-מולטי פמילי אופיס, גופים אשר פועלים לצד מספר משפחות אמידות וגם נותנים שירות של ניהול נכסים, אשר עם חלוף השנים מותחים את עצמם בתוך מדינת ישראל לכל כיוון – מן מחלקה רבת היקפים בתוך בנק זר, למען עסק רב ממדים וכן בין לאומי ואף עד עסק קטן והן של חברת רואי חשבון וכן עורכי דין אשר נותנים שירות בנושא זה. באופן זה, אין רק הדרישה עבור מולטי פמילי אופיס רבה, כי אם אף ההיצע. בתחום פועלים הן אנשים פרטיים, אשר מעניקים את השירות עבור קהל יעד מועט יותר, הן בעלי חצי מיליון וגם מיליון ₪.

מנהל נכסים

מנהל נכסים מעניק שירות עבור משפחות וכן ניתן להגיד שהוא באופן זהה לשכיר של משפחה. בתום של תהליך הינו הופך להיות להכי קרוב אל המשפחה בכל נושא שהוא.

בתוך מדינת ישראל מוכרת משפחת שטראוס כמשפחה ההתחלתית אשר יצרה לעצמה עובדים אשר מעניקים עבורה שירות של סינגל של פמילי אופיס. השירות של חברה זו עבור משפחת שטראוס מכסה כעת כבר את הדור השלישי של המשפחה והינו סוטה מן נושא של ניהול של השקעות.

עוד מטרה של חברה הלה הינה לנהל את כל תחום של פילנתרופיה של המשפחה, כמו למשל לבחור כמה יוענק עבור תרומה וכן באיזה מודל – במידה והסך הינו שוטף מן הרווח או לחלופין באחוזים. לרוב חברה הלה אף תעקוב אחרי ההון אשר נתרם לכל מיני גופים והן תבחן מה בוצע בו, על מנת לבחור במידה ולהמשיך לתרום לאלו הגופים.

כאשר במדינות על פני כל הגלובוס רף של כניסה של נכסים עבור הענקה של שירות של מולטי פמילי אופיס הינו בין שלושים לבין ארבעים מיליון דולר, בתוך מדינת ישראל רף הכניסה הינו מועט יותר. הקר נותן שירות עבור משפחות בעלות נכסים בהיקף בן עשרה מיליון דולר וגם יותר. פיגנבוים מתלונן על זאת כי במדינת ישראל אפשר לאתר גופים אשר מקבלים קהל יעד אף ביחד עם מיליון ₪. 

לדוגמא

אחד מהם הינו לדוגמה – קספר וון וינטרפלדט, הינו בנקאי של השקעות והן מפיק הוליוודי משנים קודמות וגם מנהל של מגה פמילי אופיס של רעייתו – ליסה פיירסטון, הינה דור חמישי של שושלת רבה של צמיגי פיירסטון, אשר נוסדה עוד במאה התשע עשרה.

הוא טוען, כי במציאות של שנת 2020, שליש מן ההון המשפחתי מושקע בתחום של ההיי טק, חלק ממנו בתוך ההיי טק הישראלי. לפני כמה שנים נוצר קשר בינו לבין החממה של אוניברסיטת תל אביב וכן הוא השקיע בין השאר בעסק של פופבייס אשר מפתח כלי מתחום של מציאות וירטואלית, אשר עשוי לתת בידי כוכבים של רשתות חברתיות להניב הרבה תשואה מן העיסוק שלהם.

הוא משקיע בעוד כל מיני חברות במדינת ישראל, בפרט בשלבי סיד והינו טוען כי מגה פמילי אופיס מקיפה אותו בתוך מדינת לוס אנג’לס,  אשר בה הוא שוהה, רוצים השקעה בתוך מדינת ישראל.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

מדריך להשקעה בסטארטאפים

מדריך להשקעה בסטארטאפים ההשקעה בסטארטאפים “קורצת” ומפתה משקיעים רבים. הסיפורים, הנכונים, על השקעה בסכומים קטנים בחברות, השקעות שהפכו לרווחים של מיליוני דולר, מושכים לבחון את

קרא עוד »
ניהול הון

ניהול הון

בעשור האחרון התחום של ניהול הון וכן של השקעות שינה את צורתו ומבחינים במנעד רב של חלופות. החל מהצעה אקזוטית מעין דירה בפרברי ארצות הברית

קרא עוד »

פמילי אופיס ניהול

פמילי אופיס ניהול בתום החלטה הודות מנהל השקעות הכי הולם עבור משפחה אמידה, יעבור הניהול אל טיפול של פמילי אופיס ניהול, כאשר המתכנן הכלכלי של

קרא עוד »
קרנות גידור בישראל

קרנות גידור בישראל

הביטוי של קרנות גידור בישראל התהווה בשל כך הי הן בראשית הדרך מגדרות את התשואה והן את ההפסד שלהן, כמו למשל – משקיעות בתוך שוק

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.