השיטה לניהול השקעות

תוכן עניינים

ייעוץ השקעות אקסקלוסיבי ואישי / תפור אישית

עולם ההשקעות של ימינו מאופיין באפיקי השקעה מגוונים המושפעים מפרמטרים המשתנים מדי יום ולפעמים מספר פעמים ביום. לפיכך יש משקל רב לקבלת החלטות מושכלת ושיטתית המייצרת תוצאות אופטימליות לאורך זמן. על חברת ניהול ההשקעות להיות אובייקטיבית ובלתי תלויה השם כשטובת הלקוח ובראש מעייניה. החברה חייבת בהתמחות בתחומי ההשקעות הפיננסיות והאלטרנטיביות ומנוע ממנה להיות קשורה לשום גוף אחר. החברה תפעל בלעדית עבור האינטרס של הלקוח, ללא ניגוד עניינים ובשקיפות מלאה, כשמחויבותה הראשונית היא בחירת פתרונות ההשקעה הטובים והמתאימים ביותר עבור הלקוח וזאת בעלות הנמוכה ביותר.

התנהלות מקצועית רבת-שנים והיקף מול גופים פיננסים גדולים

חברת ההשקעות מציגה משנה סדורה של אסטרטגיה פיננסית עבור לקוחותיה, בניהול ההון הפרטי, תכנון פיננסי וניהול נכסים פיננסיים באמצעות ניהול תיק השקעות אישי בשוק ההון והנדל”ן המקומי והבינלאומי. אסטרטגיה זו מתבססת על תכנון פיננסי חכם, שיטתי ועקבי וליווי השקעות ארוך טווח ותכליתה להוביל לתוצאות אופטימליות לאורך שנים ולהבטיח העברת עושר בין-דורית מיטבית.

יש יתרון מובנה בחברת השקעות המציגה ניסיון עשיר בייעוץ עבור ארגונים גדולים, כגון בנקים וחברות ציבוריות בתחומי ייעוץ השקעות, ניהול סיכונים פיננסיים והשקעות אלטרנטיביות. יתרונותיה בידע, הכלים והניסיון שנצברו בליווי הארגונים הגדולים, יבואו לידי ביטוי בשירות ללקוחות הפרטיים תוך מתן יחס אישי והתאמה מלאה של פתרונות השקעה באמצעות מכשירים מגוונים לרבות השקעות אלטרנטיביות.

הפתרון המיטבי ללקוחות פרטיים

חברת ההשקעה מספקת פתרון אפקטיבי ללקוחות פרטיים בעלי היקף נכסים משמעותי (למעלה מ – 2 מיליון שקלים) ומעמידה לרשותם מעטפת כוללת ומותאמת אישית של כל היבטי ייעוץ וניהול הון, נכסים והשקעות.

מעטפת זו תכלול אפיון מעמיק של הלקוח וצרכיו והתאמת יעד תשואה וסיכון. בניית מדיניות השקעה, ניתוח ודירוג בתי השקעות ומשא ומתן לבחירתם, בחינה מושכלת של השקעות אלטרנטיביות, בקרות ופיקוח על מנהלי תיקים וגופים נוספים, הוזלת עלויות, דיווחים ועוד.

שיטת הפעולה

חברת הניהול תעמיד לרשות הלקוח יועצים מומחים אישיים שילוו אותו בכל שלבי והיבטי תיחזוק, ביצור והגדלת ההון: החל מבירור הבנת הצרכים הפיננסיים שלו ושל משפחתו לטובת בניית האסטרטגיה הפיננסית, התוויית התכנון הפיננסי, פעולה מטעמו בהשקעות בשוק ההון והנדל”ן ועד בקרת ביצועים שקופה ואחראית ומתן המלצות יישומיות לניהול תיק ההשקעות האישי והקצאה גמישה אל אפיקי ההשקעה השונים – לטובת השגת אופטימלית של היעדים.

ניהול זה הוא אישי מאוד, וזה הוא היתרון הגדול של ניהול התיקים. המשקיע יוכל לקבל בכל רגע, ומקבל מידע חודשי או רבעוני על כל הפעילות בתיק, (ההרכב, התשואות, וכו’..) ויוכל לפנות אל מנהל התיקים שלו על בירור פרטים מסוימים ולשאול אותו על אירועים מסוימים היכולים להשפיע על תיק ההשקעות. מנהל התיקים, מבצע פעולות השקעה באופן עצמאי בחשבונו של הלקוח בהתאם לשיקול דעתו ובהתאם לסיכון אשר הוגדר מראש. 

ניתוח ואפיון מבנה ההשקעות והנכסים הקיים

חברת ההשקעות תמפה את הצרכים הפיננסיים האישיים של הלקוח, תנתח באופן פרטני את אפיקי ההשקעה איתם הוא מגיע ולרבות חקירה של מאזן ההתחייבויות, הסיכונים והנכסים שברשותו – על מנת  ליצור פרופיל יסוד של השקעותיו וצרכיו הפיננסיים. החברה אף תספק ללקוח הכוונה מקצועית בתחומי הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, בפריזמה של היבטי מיסוי ומיקסום התנאים להם הלקוח זוכה.

שירות ושקיפות

בחברת ההשקעות חייבת להיות שקיפות מוחלטת. החברה צריכה להראות שקיפות בהיבטים של אופן ההתנהלות של בית ההשקעות, מבחינת המדיניות והאסטרטגיה העומדת מאחורי רכישה או מכירה של ניירות ערך, וגם בהיבט הטכני של אופן הרכישה והמכירה של הניירות. בנוסף, בית ההשקעות ייתן למשקיע גישה מלאה לתיקו וקבלת דיווחים על הנעשה בתיקו מטעם בית ההשקעות.

חברת ההשקעות נותנת חשיבות עליונה בקשר שלה עם לקוחותיה, תוך מתן דגש לשירות וליחס האישי הניתן לכל לקוח. לאחר ההתקשרות בין הלקוח למנהל התיקים מבית ההשקעות יהיה מענה ראוי לפניותיו של הלקוח בכל נושא אשר הוא

שרטוט תוכנית פעולה פיננסית משפחתית רב-דורית

לאחר אפיון פרטני של צרכיו הפיננסיים של הלקוח, תיקבע אסטרטגיה פיננסית לניהול העושר המשפחתי באמצעות תכנון השקעות מקומיות ובינלאומיות ארוכות טווח בשוק ההון ובשוק נדל”ן, תוך בקרה על הסיכונים. במקביל תסופק מעטפת משפטית אפקטיבית לניהול נכסים פיננסים של המשפחה, להסדרי העברת רכוש והון בין-דורית ולהגנה משפטית מפני גורמים ואלמנטים בעלי אינטרסים.

ניתוח ותיעדוף בתי ההשקעות

ניסיון מוכח בתחום ניהול פיננסי, בליווי השקעות בשוק ההון ובליווי השקעות נדל”ן, המשולב בהיכרות קרובה עם בתי ההשקעות, הבנקים וגופי הנדל”ן השונים בארץ ובעולם ובראייה מערכתית ופנימית של המנגנונים והאינטרסים בהם הם פועלים, יפעלו לטובת הלקוח בתהליך מיון ודרוג אופטימלי של מנהלי ההשקעות ושל הכלים הפיננסיים אשר ייכללו באסטרטגיית ההשקעות לניהול הנכסים הפיננסיים שהביא עימו הלקוח.

בחירת מנהל תיק השקעות

מנהל תיק השקעות ותיק ובעל זמינות ניסיון רב, אדם אמין וישר. אדם בעל הישגים בתחום ניהול תיקי השקעות במהלך השנים האחרונות, ואשר מתחשב בצרכיו האישיים של הלקוח, באופיו, ובכלל הנכסים וההתחייבויות אשר נמצאים אצלו. המנהל יתייחס לשינויים בזירה ובחיי הלקוח עם חלוף הזמן(התחייבויות חדשות וצרכים חדשים), וכמובן, בניית תיק השקעות לפי הצורך, מבחינת רמת סיכון, נזילות וכדומה. מנהל התיקים יהיה ער למצבים הדינמיים בשווקים הפיננסים ובהתאם להם לפעול. להבדיל ממנהל התיקים, יועץ ההשקעות בבנק לא יכול לעקוב באופן שוטף וצמוד על תיק ההשקעות שלכם.

לרשימת היחידים בעלי רישיון ייעוץ השקעות – לאתר

ייעוד והקצאה של אפיקי ההשקעה

החברה תנצל את חברת היכרותה וניסיונה עם כל אפיקי ההשקעה על מנת להשיג עבור הלקוח את התנאים הטובים ביותר והעמלות הנמוכות ביותר. ההשקעות תצביע על תחומי ההתמחות של בתי ההשקעות השונים ובכך תקנה ללקוח יתרון אמיתי בבחירת אפיקי ההשקעה הטובים ביותר בכל גוף פיננסי (מניות, אג”ח, חו”ל, קרנות אלטרנטיביות) – להשגת תשואות מיטביות לאורך זמן.

ניטור ובקרה

בקרה שוטפת על כלל הנכסים של הלקוח בארץ ובחו”ל. במסגרת זו ייבחנו ביצועי ניהול תיק ההשקעות האישי בהשוואה ליעדים שהוגדרו מראש ולתשואות שהציגו בתי ההשקעות, אפיקי ההשקעות והשווקים הרלבנטיים, לרבות ניתוח סיכוני ההשקעה כנגד הערכת עלויות. 

על פי המסקנות, יוצגו בפני הלקוח המלצות אופרטיביות לביצוע ההתאמות הנדרשות של ניהול נכסים פיננסיים ולהקצאתם בהתאם לאסטרטגיה הפיננסית שהותוותה מלכתחילה.

פמילי אופיס

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

השקעות סווינג

השקעות סווינג השקעות סווינג(נשתמש במינוח לועזי זה גם בהמשך. “השקעות תנופה” או “השקעות נדנדה” הינם מונחים בעברית שלא הפכו נפוצים, ואין בשלב זה מונח נפוץ

קרא עוד »
פמילי אופיס רעננה

פמילי אופיס רעננה

פמילי אופיס רעננה פירוט קצר על חברות הפמילי אופיס הנמצאות בעיר רעננה שיין – שותפה ומנהלת ב”קבוצת שיין” עסק משפחתי שבסיסו משרד עוה”ד שהקים אביה, מיכאל

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.