פמילי אופיס

השימוש שטבע

האמצעים מביניהן לייצורו עקרונות של כמו השאר כלכלה

מכיוון שרבים עדיין לא מכירים את ה”מושג” פמילי אופיס, בחרנו להציג בפניכם מידע אינפורמטיבי במנתח את התחום ומציג את הדברים מנקודת מבט ניטרלית.

ROSH CAPITAL מאמינה שידע זה כוח, ובחירה איכותית נעשית באמצעות הצגת כל המידע, ניתוח אובייקטיבי ובחינת החלופות הקיימות, לפני שאתם בוחרים בנו אן בכל משרד אחר, אנו מזמינים אתכם להיכנס לתוך ניבכי אולם ניהול ההשקעות.

פמילי אופיס

פמילי אופיס- מה אתם עושים?

פמילי אופיס מתפקדים כ"שומרי סף"- מייעץ באילו קרנות נכון להשקיע ועם אילו מנהלי נכסים נכון לעבוד.כ"שומרי הסף" הם ממיינים את הקרנות והמנהלים השונים, עושים בדיקת נאותות (due diligence) של מנהלי הקרנות והתיקים, ומבקרים את דירוג המנהלים באתרי דירוג שונים .

לרוב, לא ימליץ "שומר הסף" על מנהל בודד או על קרן בודדת, אלא ירכיב מתוך האפשרויות הרבות "רשימה קצרה" (ה-short list) של קרנות ומנהלים מובילים, המתמחים בכל אחד ואחד מאפיקי או נישות השקעה, ורשימה זו תועבר לאישור המשפחה.

אסטרטגית ניהול העושר

בבדיקת הנאותות מתבוננים על נושאים רבים, מעבר לביצועים הפיננסיים ההיסטוריים, כדי לוודא התאמה מלאה לאסטרטגית ניהול העושר וערכי המשפחה בעלת העושר, כגון: צורת ההתאגדות המשפטית של כלי ההשקעה או הגוף המנהל. תנאים משפטיים או עסקיים חריגים או מכבידים, כמו למשל תקופות "נעילה" בהן לא ניתן לצאת מההשקעה, מנגנונים לא שגרתיים לחישוב שווי ההשקעה ותשואתה, קיומו של שוק משני פרטי להשקעה, וכדומה בזה.
פמילי אופיס
פמילי אופיס

פמילי אופיס- עוד על האסטרטגיה

בנוסף אסטרטגית הניהול כוללת: היבטי מס של ההשקעה, והתאמת מבנה המס לתכנון המס של המשקיע; הוותק של הגורם המנהל; היקף הנכסים המנוהלים על ידי הגוף המנהל, איתנותו הפיננסית והביטוח שהוא מעמיד; סיכונים הכרוכים בהשקעה מעבר לסיכון השוק; הנזילות והשקיפות של מכשיר ההשקעה ושל נכסי הבסיס בהם הוא משקיע; התאמת מכשיר ההשקעה המוצע או מדיניות ההשקעות של מנהל ההשקעות למדיניות ההשקעות הכללית של המשקיע ולאפיק ההשקעה שעליו הוא אמור לתת מענה; התאמת פרופיל הסיכוי/סיכון של ההשקעה לזה המבוקש על ידי המשקיע.

פמילי אופיס ומשפחה

מעבר לעיסוק מסורתי בניהול ההשקעות ושימור ההון המשפחתי, ישנם צרכים אחרים שמשרד חברתי יכול לעזור בהם, כגון התמיכה והגדרת הפעילות הפילנתרופית של המשפחה, מיצוב המשפחה בתקשורת, ארגון החינוך לבני המשפחה, ארגון פגישות משפחתיות ואפילו להוציא את הכלב לטיול היומי, אם נדרש. עוד תפקידים שמבצעים משרדי משפחה הם הטיפול בצרכי הבית, תכנון טיולים, ניהול אוסף האמנות הפרטי, ושירות נפוץ באמריקה הלטינית הינו דאגה לסידורי הביטחון האישיים של בני המשפחה .
פמילי אופיס

זמן שווה כסף, בניהול נכון הוא יכול להיות שווה אפילו יותר.

השאירו פרטים, ונקבע להכיר קצת, יש לנו כמה דברים חכמים לספר לכם.

כשאנחנו שואפים להיות טובים יותר ממה שאנחנו, הכול סביבנו הופך טוב יותר

פאולו קואלו
שיווקם הגדרות וצריכה מדע חוק

היכולות הסופר שלנו

שירותי הפמילי אופיס התחילו במאה ה-19 בארה”ב וצברו תאוצה במהלך הדורות והגיעו לישראל במאה ה-21. היקף הנכסים של חברות הפמילי אופיס בעולם, חצה את הרף של 6 טריליון דולר.

יכולות השקעות מהירות 70%
החזר השקעות לטווח קצר 95%
ממימוש פוטנציאל אישי 85%

שאלות ותשובות

אם אינכם מכירים את המונח, הגיע הזמן כי תוכלו לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה. פמילי אופיס זה משרד המעניק את כל השירותים הפיננסיים הדרושים תחת קורת גג אחת. כך לא תצטרכו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מתרוצצים בין אנשי מקצוע שונים. את כל השאלות, וגם את כל התשובות תוכלו לקבל במקום אחד ספציפי.

השירות הזה מיועד עבור כולם, לא משנה באיזה מצב אתם נמצאים. בין אם יש ברשותכם עסק, ובין אם אתם אנשי משפחה. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תשתמשו בשירותים הללו לא פעם. הרי כל אחד מאיתנו עובד עם לא מעט גורמים פיננסיים בו זמנית, ואין שום סיבה שלא תהפכו את ההתנהלות לפשוטה עד כמה שאפשר.

היתרון המובהק של האפשרות הזאת הוא כמובן היכולת לשלוט על כל מה שקורה במישור הפיננסי. אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יוכלו לסייע לכם לעשות בחירות נכונות, בחירות שיכולות לקדם אתכם קדימה. כך פתאום תוכלו להיות עם יד על הדופק אחרי ההוצאות ואחרי ההכנסות. המצב הכספי של המשפחה או של העסק ישתפר בצורה משמעותית, ולא תצטרכו לעשות החלטות הרות גורל.

כולם צריכים פמילי אופיס על כך אין עוררין, ומוטב כי תקבלו את השירות מוקדם ככל האפשר. אל תחכו שתגיעו למצב שבו תהיו עם הגב לקיר, כי במקרה כזה הפרוצדורה תהיה יותר מורכבת. בשלב הראשון שבו אתם מרגישים שאתם מאבדים שליטה, מוטב כי תבחרו בשירות הזה. כך תוכלו להיות בטוחים כי לפני שאתם עושים טעות, יהיו אנשים מקצוע שיוכלו להסביר לכם מה לעשות נכון.

יצירת קשר

אנו מאמינים שהדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו ROSH CAPITAL פותחת את שעריה למספר חברים חדשים- לבדיקת התאמה השאירו פרטים