חברת פמילי אופיס

חברת פמילי אופיס
פמילי אופיס

מה זה פמילי אופיס?

שירותי הפמילי אופיס התחילו במאה ה-19 בארה''ב וצברו תאוצה במהלך הדורות והגיעו לישראל במאה ה-21. היקף הנכסים של חברות הפמילי אופיס בעולם, חצה את הרף של 6 טריליון דולר.

פמילי אופיס הוא שם כולל לחברות אשר מנהלות למשפחות אמידות את נכסיהן והונן. בחברתנו, אנו מציעים ניהול פיננסי יעיל ונכון של נכסים, השקעות, עיזבונות, צוואות, הסכמי ממון ועוד.

למה צריך ניהול פיננסי?

בשל המשברים שהתרחשו בשוק ההון בשנים האחרונות, בעלי ההון התחילו להבין כי גופים כמו בנקים ובתי השקעות, אינם בהכרח דואגים לאינטרסים של לקוחותיהם. ניהול הון אישי, ייעל את תפקוד תיק ההשקעות המגוון של הלקוחות ותאפשר להם ליהנות מתשואות גבוהות יותר.

למה אנחנו?

חברתינו, “4 העונות” הוקמה על ידי מומחים משוק ההון, מתכננים פיננסים אישיים בעלי ניסיון רב. על מנת להבטיח לך ולמשפחתך יציבות כלכלית וביטחון פיננסי, אנו מציעים עבור לקוחותינו ליווי פיננסי מקיף וצמוד, יחס אישי, גישה לטכנולוגיה מתקדמת הנמצאת ברשותינו וייעוץ עם מקצוענים בתחום. אנו מאמינים כי בעזרת אמון הדדי והיכרות אישית, נוכל להביא אותך ואת משפחתך ליעדים הפיננסים המגיעים לכם.

Family Office

חברות מסוג זה התחילו להתגבש באירופה וארה”ב במאה ה19. חברות פמילי אופיס מנהלות את נכסי המשפחה בראייה ארוכת טווח, תוך שאיפה של העברה בין-דורית של ההון.

Wealth Managment – לא בלעדי לטייקונים

במהלך המאה ה21, הפך ניהול ההון האישי ממועדון בלעדי המיועד לטייקונים, לפתרון זמין לבעלי הון של כמה מיליוני דולרים. בעקבות המשברים בשוק ההון, בעלי ההון התחילו להבין כי הבנקים וחברות ההשקעה אינם בהכרח דואגים ללקוחותיהם ולאינטרסים שלהם. על ידי ניהול הון אישי נכון, ניתן לייעל את ניהול תיק ההשקעות המגוון של הלקוחות, לשלוט על דמי הניהול וליהנות מתשואות גבוהות יותר. לשינויים אלו עזרו שני הליכים נוספים; בואם של גלי עליה של בעלי הון לארץ וניסו לאתר ניהול פיננסי מקומי והתפתחות שכבה של שכירים בכירים, אשר נהנים מהטבות בדמות אופציות ובונוסים ומשכר גבוה, או כאלה אשר ביצעו אקזיט מכובד. כל הנ”ל הפכו ללקוחות מתאימים עבור שירותי פמילי אופיס.

Family Office – ביטחון פיננסי משפחתי:

רבים מלקוחות הפמילי אופיס החדשים, אינם חובבים סיכונים וצברו את הונם במשך עשרות שנות עבודה. בעקבות זאת, אותם אנשים מחליטים להיעזר בגוף אחד המרכז את כל העניינים הפיננסים שלהם וייצור עבורם ניהול פיננסי הכולל אסטרטגיה פיננסית יעילה עם ראייה מרחבית ובנזילות גבוהה בכדי לשמר ולהגדיל את הונם, ולהבטיח את האיתנות הפיננסית של בני המשפחה וליהנות מהעברה בין-דורית של ההון המשפחתי או העסק. שירות הפמילי אופיס מאפשר לאותם אנשים להגן על ההון הצבור מפני תובעים, בן/בת זוג לשעבר, בעלי הון, ואף מסייע ביצירת הסכמי ממון, ירושות, צוואות, הקמת קרן משפחתית למטרה מוגדרת ועוד. שירותי הפמילי אופיס כוללים בתוכם גם את תחום המיסוי. שירותי הפמילי אופיס מציעים לבעלי ההון מגוון אפשרויות השקעה בחו”ל באמצעות פתיחת חשבונות בנק במדינות המהוות מקלטי מס, ניירות ערך ונדל”ן. בדרך זו, הלקוח נהנה מתכנון מס יצירתי, שעד כה היה שמור עבור חברות וטייקונים.

Family Office – ניהול וניטור ההון לשקט נפשי

לשירותי הפמילי אופיס יתרונות רבים על פני שירותי ייעוץ השקעות בבנקאות הפרטית או בחברות ההשקעה. שירות הפמילי אופיס ניתן מתוך ראייה הוליסטית שלגופים אלו אין. שירות הפמילי אופיס רואה את התמונה הגדולה ומספק ללקוחותיו פתרונות בתחומים אשר בהם הבנקים אינם עוסקים ומלווים אותם משלב אפיון הצרכים, דרך הגדרת אסטרטגיית ההשקעה ועד הקצאת נכסים לאפיקים שונים. כאשר יבחרו מנהלי ההשקעות המתאימים ביותר עבור הלקוח, הניהול הכולל יעבור לידיהם של גופים אלו, כאשר המתכננים הפיננסים של חברות פמילי אופיס מהווים אמצעי פיקוח ובקרה אובייקטיבי.

שאלות ותשובות

יש לא מעט פרמטרים שתצטרכו לשים אליהם לב כאשר אתם בוחרים בית השקעות. הרי קיים מבחר כל כך גדול של אפשרויות, והחובה שלכם היא לבחור את בית ההשקעות המתאים. הפרמטרים הכי קריטיים לבחירה מוצלחת הם: התשואה העתידית, דמי הניהול ואיכות השירות שאותו בית ההשקעות מעניק. אם תעשו בחירה נכונה תוכלו לדעת כי אתם יכולים להיות רגועים.

חברת פמילי אופיס פועלת כדי לשרת את האינטרסים של הלקוחות שלה. החברה איננה פועלת מתוך שיתוף פעולה עם גוף פיננסי כזה או אחר. החברה עושה כל מאמץ כדי שכל לקוח שפונה אליה יקבל את השירות הכי טוב שיש. יש לא מעט בחירות שצריך לעשות במישור הפיננסי, והצוות של פמילי אופיס מתווה את הדרך הנכונה.

בחירת בית השקעות צריכה להתבצע בשלב מוקדם ככל האפשר. עוד לפני שאתם מגיעים למצב שבו תעשו החלטות שעלולות להיות החלטות הרות גורל. כל השקעה שתעשו חייבת להיות כזאת שאתם בטוחים לגביה בעיניים עצומות. עם בית ההשקעות הנכון שילווה אתכם כבר מההתחלה, כל השקעה שתעשו תהיה השקעה נכונה. השקעה שתוכל תוך זמן קצר להטיס אתכם כלפי מעלה.

גם אם אתם חשובים כי אתם במצב קשה, מוטב לפנות לפמילי אופיס כדי לנסות להשתלט על המצב. אך ככל שתפנו לחברה מוקדם יותר, כך יהיה אפשר לתקן את המצב בצורה מהירה יותר. ברגע שהבעיות הן כבר חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלכם, קשה מאוד להחזיר את הגלגל לאחור. כך שאם אתם מרגישים שאיבדתם את השליטה על המצב הפיננסי, תדעו כי יש מה לעשות בנידון.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

דירוג בתי השקעות

דירוג בתי השקעות

ישנם המון בתי השקעות בארץ. על מנת לצמצם את את רשימת האפשרויות העצומה לבחירה של בתי ההשקעות השונים, נעשו חישובים ודירוגים אשר מצמצמים משמעותית את

קרא עוד »
השקעות רובין הוד

בית השקעות

בחירת בית השקעות ROSH CAPITAL עובדת עם מספר בתי השקעות, כאשר היא נוהגת להתאים לכל אחד מלקוחותיה את בית ההשקעות המתאים לו מבחינת הפרופיל הפיננסי

קרא עוד »
השקעות רובין הוד

השקעות רובין הוד

השקעות רובין הוד שם לתהליכי השקעה פשוטים וזולים בשוק המסחר במניות, על שם יישומון (אפליקציה) עיקרית- Robinhood Markets, Inc שפותחה לשם כך, ומצויה בשימוש נרחב

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.