ניהול פיננסי

השימוש שטבע

האמצעים מביניהן לייצורו עקרונות של כמו השאר כלכלה

ניהול פיננסי פירושו לפחות תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות הפיננסית של יחידים ושל ארגונים. הכוונה היא החלת עקרונות הניהול הכלליים על המשאבים הכספיים של היחיד או של הארגון. במשק פרטי הביתי של יחיד או משפחה, ניהול פיננסי מתבצע בד”כ על ידי ראשי המשפחה, וככל שהם מבינים את מורכבות התחום- נעזרים בייעוץ לגבי הניהול הפיננסי של השקעות, ביטוחים ורכוש.

בחברות וארגונים, זהו התפקיד העיקרי של מנהל הכספים, CFO, כמובן בכפוף להנחיות מנכ”ל ודירקטוריון, היכן שקיים. יש לזכור כי התחום הפיננסי משול פעמים רבות לדלק המניע או החמצן של הארגון, ולכן קריטי שתחום זה ינוהל בצורה מיטבית.

פמילי אופיס

ניהול פיננסי בתקופת משברים

בעקבות משבר הקרונה הבנקים המרכזים בעולם החלו בהדפסת כסף, כידוע הדפסה מאסיבית של כסף גורמת באופן ישיר לאינפליצה (איבוד ערך המטבע),יחד עם שמירה על ריבית נמוכה ( ואפילו שלילית כפי שקורה בגרמניה), אנו עדים למצב בו השווי של הכסף שלנו נחלש מיום ליום.

בעלי הון יודעים שלא מספיק להרוויח כסף ושלמור עליו, יש צורך בניהול אקטיבי שלו על מנת שלא יישחק. מעבר לעובדה שכל גוף פיננסי מצהיר שהוא יודע לנהל את הכסף שלכם באופן מיטבי ( דבר שחוטא למציאות) אנו בוחרים לפנות אל המשקיעים שלנו בגישה שונה, מעט יותר אינטליגנטית המבוססת על איתור והצגת אלטרנטיבות חדשות המבוססות על עולם החדשנות.

הזדמנויות השקעה

אנו מקבלים במערכת שלנו כל יום עשרות הזדמנויות השקעה חדשות, החל מחברות הזנק ( סטארטאפ) בעלות פוטנציאל סקליבלי (Scalbility) ליצירת אקזיט על ההשקעה, ועד השקעות סולידיות שלא פתחות לקהל הרחב באמצעות הנפקות פרטיות ועד השקעות אלטרנטיביות בנדל"ן.

הגישה להזדמנויות חדשות מאפשרת לנו לייצר ערך מוסף למשקיעים שלנו, כמובן שאנו לא יכולים להרחיב בעניין כאן, בשל חוק הניצעים המגביל אותנו לכמות של 35 משקיעים ( במידה והם לא כשירים) וכן בשל חוזה NDA (סודיות) עליהם אנו חתומים מול הגופים הפיננסים השונים המביאים לנו את ההשקעות.
פמילי אופיס
פמילי אופיס

ניהול פיננסי בהתאמה אישית

כפי שהמשקיעים שלנו יכולים להעיד, אנו מרכיבים לכל אחד תעודת זהות אישית המגדירה באופן מדוייק את אופי והיקף ההשקעה של כל שחקן, ובהתאם מביאים לו לשולחן הזדמנויות חדשות. במידה ואתם מרגישים שאהגוף שמנהל לכם היום את הכסף נשען בעיקר על שוק ההון . ייכתן אמדו ששווה לכם לדבר איתנו ולראות גישה שונה לניהול פיננסי.

זמן שווה כסף, בניהול נכון הוא יכול להיות שווה אפילו יותר.

השאירו פרטים, ונקבע להכיר קצת, יש לנו כמה דברים חכמים לספר לכם.

שיווקם הגדרות וצריכה מדע חוק

היכולות הסופר שלנו

שירותי הפמילי אופיס התחילו במאה ה-19 בארה”ב וצברו תאוצה במהלך הדורות והגיעו לישראל במאה ה-21. היקף הנכסים של חברות הפמילי אופיס בעולם, חצה את הרף של 6 טריליון דולר.

יכולות השקעות מהירות 70%
החזר השקעות לטווח קצר 95%
ממימוש פוטנציאל אישי 85%

יצירת קשר

אנו מאמינים שהדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו ROSH CAPITAL פותחת את שעריה למספר חברים חדשים- לבדיקת התאמה השאירו פרטים