ניהול תיקי השקעות

השימוש שטבע

האמצעים מביניהן לייצורו עקרונות של כמו השאר כלכלה

בעולם המודרני, שבו הכול משתנה מרגע לרגע ואי הוודאות הגלובלית הפכה לשם דבר, חשוב יותר מתמיד להשקיע את החסכונות, עליהם אנו עמלים בזיעת אפינו, בצורה חכמה ונכונה. הדינמיות הקיימת כיום בתחום הפיננסי הביאה לכך, שקבלת תשואה מספקת על החיסכון, הפכה להיות לאתגר לא פשוט. לפיכך, על מנת להשקיע בצורה נכונה ולמנף את ההון הנמצא בידינו, יש צורך בצוות מנוסה ומיומן של מקצוענים, שיהיה בקיא בשווקי הארץ והעולם, ויוכל לסייע בידינו לקבל החלטות מושכלות.

ROSH CAPITAL מונהגת על ידי צוות מקצועי המשלב ידע מעמיק ויכולות טכנולוגיות מן המעלה הראשונה, שתפקידו לזהות את ההשקעות האטרקטיביות ביותר שעתידות להניב את הרווחים המקסימליים עבור המשקיעים. תפיסת העולם שלנו מבוססת על ערכים של שקיפות מלאה, חדשנות, פיזור סיכונים מושכל והשקעה לטווח הארוך. אנו מאמינים, כי תשואה סולידית הינה פונקציה של עבודה קשה הנעשית לאורך זמן בהתמדה בלתי מתפשרת.

פמילי אופיס

מהו ניהול תיק השקעות?

ניהול תיק השקעות מאפשר לכם, כמשקיעים, ליהנות מליווי צמוד ופרטני מצד איש מקצוע שחי ונושם פיננסים ובורסה. ניתן להשאיר את הכסף המיועד להשקעה בחשבון הבנק הפרטי, או להעבירו לסירוגין לחשבון של בית ההשקעות. האופציה השנייה יכולה לחסוך על הדרך מספר עמלות.

באופן זה, תיק ההשקעות מנוהל באופן שוטף על ידי מנהל תיקים, איש פיננסים מיומן המקבל הרשאה לפעול ולבצע פעולות בניירות הערך בחשבון הבנק. כאמור, ניהול התיק מתבצע על ידי מנהל התיקים באופן אובייקטיבי, גמיש, צמוד ומקצועי. המנהל עוקב אחר התפתחות האירועים בשווקים הפיננסיים המקומיים והבינלאומיים ומגיב בהתאם על ידי ביצוע פעולות שמטרתן היחידה היא להיטיב עם הלקוח. יתרון בולט נוסף של ניהול תיק השקעות על ידי מנהל תיקים מתבטא בכך שמנהל התיקים זמין בכל עת עבור המשקיע, והוא יכול לקבל מידע רבעוני או חודשי בנוגע לפעילות התיק ואף לתשאל לפרטי פרטים לגבי ההשפעות של אירועים ספציפיים על תיק ההשקעות שלו. חשוב לציין, כי כבר מנהל התיקים פועל אך ורק במסגרת שנקבעה המקובלת על הלקוח ובהתאם למידת הסיכון הרצויה על ידי המשקיע.

מי הוא מנהל תיקי השקעות?

מנהל של תיקי השקעות מחויב להחזיק ברישיון מיוחד המונפק על ידי משרד האוצר, המאפשר לו לעסוק בפעילות פיננסית זו. החוק מחייב את מנהל התיקים להתאים את השירות שהוא מעניק לצרכיו המשתנים של הלקוח, לראות אך ורק את טובת הלקוח לנגד עיניו ("חובת האמון"), לבצע גילוי נאות בכל מקרה בו עצותיו ופעולותיו עלולות להיות מושפעות מגורם חיצוני ולהימנע מכל פעולה, בה קיים ניגוד אינטרסים, למעט המקרים שבהם הדבר ידוע מראש ללקוח והוא הסכים על כך בכתב.

ההכשרה של מנהל תיקים כוללת, בין השאר, את המבחנים של הרשות לניירות ערך ופרק זמן של תשעה חודשים, במהלכם הוא חייב לעבוד בחברה לניהול תיקים. בתום תקופת ההכשרה, מנהל התיקים רשאי לייעץ בכל הנוגע להשקעות ואף לנהל באופן אקטיבי את ניירות הערך של המשקיע.
פמילי אופיס
פמילי אופיס

ניהול תיקי השקעות - לעשירים בלבד?

בעבר הלא כל כך רחוק היה צורך בסכום מינימלי של מספר מאות אלפי שקלים על מנת לפתוח תיק השקעות. סכום ההשקעה המינימלי נקבע על ידי כל בית השקעות. שנת 2018 הביאה עמה מהפכה לשוק תיקי ההשקעות, וכיום מוסדות רבים מאפשרים פתיחת תיק השקעות בסכום מינימלי של עשרות שקלים בודדות. נכון להיום, היקף ההון, המנוהל על ידי גופים מקצועיים, מוערך בכ- 300 מיליארד שקל, כאשר לרוב מדובר בגופים מוסדיים, ארגונים וחברות בעלי הון עצמי רב. במקרים אלה, כאשר מדובר בסכומים גבוהים, דמי הניהול המשולמים נוטים להיות נמוכים.

זמן שווה כסף, בניהול נכון הוא יכול להיות שווה אפילו יותר.

השאירו פרטים, ונקבע להכיר קצת, יש לנו כמה דברים חכמים לספר לכם.

שיווקם הגדרות וצריכה מדע חוק

היכולות הסופר שלנו

שירותי הפמילי אופיס התחילו במאה ה-19 בארה”ב וצברו תאוצה במהלך הדורות והגיעו לישראל במאה ה-21. היקף הנכסים של חברות הפמילי אופיס בעולם, חצה את הרף של 6 טריליון דולר.

יכולות השקעות מהירות 70%
החזר השקעות לטווח קצר 95%
ממימוש פוטנציאל אישי 85%

יצירת קשר

אנו מאמינים שהדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו ROSH CAPITAL פותחת את שעריה למספר חברים חדשים- לבדיקת התאמה השאירו פרטים