פמילי אופיס

פמילי אופיס

עם חלוף השנים, תרו הרבה משפחות מן האלפיון העליון אחר גורם מהימן עבור ניהול של הממון שלהם, אשר אותו מצאו בתוך חברות של ניהול השקעות. לאחר זמן מה הן הבינו כי ניהול של הון הינו משמעותי, אבל בתום של יום של ניהול הכלכלה מדי יום וכן העתיד הכלכלי, המשפטי וגם המיסוי של המשפחה מאוד משמעותיים ואף בהמון מצבים משמעותיים באופן ניכר. קיימות במדינות אשר על פני הגלובוס המון בתי עסק של ניהול תיקים, אשר מעניקות שירות של ניהול השקעות. המודל זהה ביותר לבנק של השקעות אשר מומחה בניהול ובתכנון תיק של השקעות. הפער הניכר הינו בזאת כי חברה של ניהול תיקים מדגישה את המעלה המרכזית שלה אשר היא קשר פרטי לקהל היעד שלה. במקביל לכף בבחינה של תוצאה וגם של רווח , מוצא קהל היעד בגמר של תהליך תיק השקעות אשר מנוהל באופן דומה בשני המצבים. בנוסף לכך, רוב מנהלי תיקים ברחבי תבל משקיעים את ההון של קהל היעד שלהם בתעודה של סל והן בקרן של גידור. בהמון מצבים גם עסקינן בקרנות של בנקים של השקעות אשר במקביל מעניקים שירות של ניהול תיק.

המנהל של חברת פמילי אופיס

המנהל של חברת פמילי אופיס הינו הבן אדם האמון של המשפחה וגם היחסים הפרטיים הם משמעותיים ביותר. המנהל עוזר באפיון של היעדים של המשפחה וכן באסטרטגיה שלה ואף יכול להיות מעורב בכל מיני נושאים הכי רגישים , כמו למשל – הורדה של סטרס במשפחה בשל תחום כלכלי, העברה בן דורית וכיוצא בזה.  

כאשר רוב העולם הכלכלי מתבונן על השוק מן היבט של מוכר, הווה אומר – סל סייד, בשל כך כי הינו משווק שירות כלכלי וכן מוצר של השקעה, חברת פמילי אופיס עשויה להתבונן על השוק מן ראייה של קונה, הווה אומר – ביי סיד. החברה מהווה את הנציג של המשקיע, אשר רוכש מוצר כלכלי והן הינו נדרש בנקודת מבט של קונה וגם בנאמנות אל הרוכש.

בשל כך וכן כדי למנוע אל מול אינטרסים בין החברה לבין הלקוח שלה, משמעותי כי מקור ההכנסה הבלבדי של החברה יהיה מן עמלה אשר אותה הוא גובה מן הלקוח. יש חברות שאף מוענקות להן עמלה מן אלמנטים אשר המשפחה משקיעה בהם או לחלופין שקיים ברשותם הן עוד שירות כלכלי, כמו לדוגמה – ניהול תיקים, הודותם הם גובים עוד תשלום. 

שירותי פמילי אופיס

שירותי פאמילי אופיס הינם שירותים של ניהול של כלכלה פרטי, אשר נותן בידי משפחות אמידות לנהל את הממון שלהן ולדאוג כי ההון יוגן וכן יימסר לדור העתיד. החברות של פאמילי אופיס נותנות שירותי פאמילי אופיס, כמו למשל – ניהול של ירושה וכן ייעוץ פנסיוני, ניהול של השקעות, תכנון וגם העברה של נכס בין דורו, ייעוץ של מס, חוזה של ממון, עריכה של צוואה וכן עיזבון.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

פמילי אופיס

לקוחות פמילי אופיס

לקוחות פמילי אופיס עבור לקוחות פמילי אופיס קיימת דרישה מדויקת – שיהיה ביטחון כי ההון שלהם, בשיעור של מספר מיליוני דולרים, לא יושקע בכל טייקון,

קרא עוד »
פמילי אופיס רעננה

פמילי אופיס רעננה

פמילי אופיס רעננה פירוט קצר על חברות הפמילי אופיס הנמצאות בעיר רעננה שיין – שותפה ומנהלת ב”קבוצת שיין” עסק משפחתי שבסיסו משרד עוה”ד שהקים אביה, מיכאל

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.