שירותי פמילי אופיס

שירותי פמילי אופיס

עם חלוף השנים, תרו הרבה משפחות מן האלפיון העליון אחר גורם מהימן עבור ניהול של הממון שלהם, אשר אותו מצאו בתוך חברות של ניהול השקעות. לאחר זמן מה הן הבינו כי ניהול של הון הינו משמעותי, אבל בתום של יום של ניהול הכלכלה מדי יום וכן העתיד הכלכלי, המשפטי וגם המיסוי של המשפחה מאוד משמעותיים ואף בהמון מצבים משמעותיים באופן ניכר. קיימות במדינות אשר על פני הגלובוס המון בתי עסק של ניהול תיקים, אשר מעניקות שירות של ניהול השקעות. המודל זהה ביותר לבנק של השקעות אשר מומחה בניהול ובתכנון תיק של השקעות. הפער הניכר הינו בזאת כי חברה של ניהול תיקים מדגישה את המעלה המרכזית שלה אשר היא קשר פרטי לקהל היעד שלה. במקביל לכף בבחינה של תוצאה וגם של רווח , מוצא קהל היעד בגמר של תהליך תיק של השקעות אשר מנוהל באופן דומה בשני המצבים. בנוסף לכך, רוב מנהלי תיקים ברחבי תבל משקיעים את ההון של קהל היעד שלהם בתעודה של סל והן בקרן גידור. בהמון מצבים גם עסקינן בקרנות של בנקים של השקעות אשר במקביל מעניקים שירות של ניהול תיק.

שירותי פמילי אופיס – מה חשוב לדעת

שירותי פמילי אופיס מורכב מן כל נושאים של תוכן בנושא הכלכלי אשר אותו החברה מעניקה. היא גורסת כי על מנת להעניק ערך שלם עבור קהל היעד שלה, היא נדרשת להוות חלק ל נפרד ממהלך החיים שלו ובשל כך, היא מעניקה את חבילת השירות השלמה והכי נרחבת.

במציאות של היום, אפשר להבחין כי המון מנהלים של תיקים גאים בכינוי של פמילי אופיס, אבל הלכה למעשה הינם מנהלי של השקעות, כאשר ניהול של השקעות הינו תחום שונה אשר נדרש להיות טמון במערך של כל שירותי פמילי אופיס. העובדים של חברות אלו מתמחים במנעד רב של נושאים, אשר קיימים כולם במקום אחד, אשר עבורם אינטרס אחד והינו טובה של המשפחה וכן האפשרות להיענות למה שמחויב מן המציאות של כל משפחה בצורה אישית. להבדיל מעובדים אשר טומנים בחובם עובד אחד, אשר מסתייע ביועץ חיצוני, העובדים טומנים בחובם מתמחים בתחום של השקעה בשוק הון, שירות של ראיית חשבון, פרייבט אקוויטי, פנסיה וגם ביטוח, נדל”ן, בנייה ואף ניהול קבוע של חברה זרה, הקמה ואף תכנון של סטרוקטורה  משפטית עבור שמירה על הון, העברה של הון מדור לדור, נדל”ן, מיסוי מקומי והן בין לאומי וכיוצא בזה.

שירותי פמילי אופיס ומשפחה

מי שמתעסק בשפע רב של נתיבי השקעה עבור נכסים של משפחה וגם עבור עסק משפחתי ביחד עם היתכנות עבור תרומה ערכית למען הקהילה. שירותי פמילי אופיס מלווים את קהל היעד שלהם בשירותים מקצועיים, לרבות – היתכנות של השקעה בעולם של טכנולוגיה מתפתחת, עזרה בחשיבה אסטרטגית וכן באמצעי ניהול ושליטה, שירות משפטי מעולם של דיני משפחה לחיזוק של סינרגיה של דור העתיד בעסק המשפחתי וכיוצא בכך. העובדים פועלים עם צוות של מתמחים ותיקים מנושא של השקעה בהייטק, תחום של נדלן ואף שוק ההון. עורכי דין מעולם של דיני משפחה, עסק משפחתי וה היי טק וגם מתמחים אשר פועלים עבור החברה. 

שירותי פמילי אופיס בישראל

עד בטרם למהלך כמה שנים, הביטוי של פמילי אופיס בתוך מדינת ישראל היה ידוע אך ורק אצל אוכלוסייה מועטה ביותר, אשר שייכת לבני אדם אמידים בלבד. בשל המהפך אותו עברה מדינת ישראל במהלך השנים האחרונות וההפיכה שלה לחברה בתוך עולם אוניברסלי, אשר מגדלת וכן מצמיחה המון משפחות מן האלפיון העליון, הוענק לביטוי אמילי אופיס העצמה ניכרת באופן מיוחד. גם במידה ועסקינן הודות ישראלים אשר ירשו הון של משפחה או אגרו נכסים בשיטה של אקזיט כהלכה וגם במידה ועסקינן במשפחה מן האלפיון העליות בעלת נכסים ותיקים, יש במציאות של היום יותר מן העבר, כי קיימים המון ישראלים אשר נדרשים לדבר מה ללכת עמו, גוף אשר יוכלו להפקיד אצלו את הממון שלהם והן לפעמים את הרז הכי חשאי שלהם, שותף של אסטרטגיה אשר יאחז את ידם בכל התחומים, אשר יהיה לעולם שעל אחד לפניהם וייקח אותם בוודאות אל נפה שעד עת מסוימת לא השתייכה בצורה ניכרת רק למיעוט ספציפי.

שירותי פמילי אופיס – מידע נוסף

שירותי פמילי אופיס הינם שירותים של ניהול של כלכלה פרטי, אשר נותן בידי משפחות אמידות לנהל את הממון שלהן ולדאוג כי ההון יוגן וכן יימסר לדור העתיד. החברות של פמילי אופיס נותנות שירותי פמילי אופיס, כמו למשל – ניהול של ירושה וכן ייעוץ פנסיוני, ניהול של השקעות, תכנון וגם העברה של נכס בין דורו, ייעוץ של מס, חוזה של ממון, עריכה של צוואה וכן עיזבון.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

תכנון פיננסי

תכנון פיננסי

מהו תכנון פיננסי? תכנון פיננסי הוא תחום חדש, אשר בשנים האחרונות נמצא בעליה מתמדת בשוק. התכנון הפיננסי נועד במטרה לתת פתרון לבעיית המורכבות של העולם

קרא עוד »
ניהול פיננסי

ניהול פיננסי

במידה והנכם רוצים להשקיע בדרך פעילה, אז ודאי שתבצעו את המהלך דרך בית השקעות מומלץ. השקעה ישירה בנייר ערך, מתבקשת הבנה עם שוק ההון, ידיעה

קרא עוד »
טדי שגיא השקעות

טדי שגיא- השקעות

טדי שגיא- השקעות טדי שגיא מחזיק באישור של ה-FCA (הרשות להתנהלות פיננסית בבריטניה) וכן ברישיון סליקה מהבנק המרכזי של קפריסין, מה שמאפשר לחברות שבאחזקתו להתרחב

קרא עוד »

פמילי אופיס דרושים

פמילי אופיס דרושים לרן השקעות פרטית פמילי אופיס המתמחה בעסקאות מימון מורכבות דרוש/ה מנהל/ת השקעות פרטיות. תיאור התפקיד: ניהול השקעות פרטיות משלב הניתוח הראשוני ועד

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.