עולם האלגרו טרייד – איך הוא עובד וכיצד מתחילים לסחור

אלגרו טרייד

יותר ויותר סוחרים שאלו את השאלות העוסקות באיך מזהים את החסרונות במסחר אך לא מצאו את הפתרון לכך עד כניסתו של אריק סקוט הונסיידר ומחקרו לתמונה. 

מרגע שהגיש הנ”ל דוחות הוא הצליח להוביל לשינוי שאולי לא מצא חן בעיני הסוחרים שהרוויחו עד כה לא מעט על גבם של הסוחרים האחרים אבל בהחלט חולל את השינוי המיוחל. 

אז איך באמת עובד עולם האלגו טרייד? מתלבטים אם ללכת על זה או לוותר? הנה כמה דברים שכדאי לכם לקרוא על אודות עולם האלגרו טרייד לפני שאתם לוקחים את זה צעד אחד קדימה.

לסחור או לא לסחור? תשאלו את אריק סקוט הונסיידר

אריק סקוט הונסיידר הוא ממייסדי נאנקס מצא את הרמזים לפעולות שלא נראו או הוגדרו כפעולות מסחריות בעליל. 

באמצעות צוות עובדים מיומן וגרפים של מסחר הוא גילה מה שרבים וטובים לא הצליחו לגלות על אודות המסחר השנוי במחלוקת. 

הסוחרים שהרגישו מאוימים טענו ועדיין ממשיכם לטעון כי נאנקס מביאה טענות שאין להן בסיס וזה יותר בגדר קונספירציה. 

עם זאת, אף על פי שיש לא מעט שרואים בדוחות שהפיק נאנקס סוג של תעמולה או קריאת תיגר, יש שיעידו כי בסופו של יום, נאנקס אכן מביעה עובדות ובו זמנית מייצרת שוק מניות הוגן לכל הנוגעים בדבר.

אלגרו טרייד – הדברים מדברים בעד עצמם

באחד המקרים, זוהה מסחר חשוד של פקודת רכישה בעלות של יותר משלוש מאות חמישים מיליון דולר בדיוק לפני פתיחת הבורסה האירופאית. 

באופן די מוזר ועל פי דוחותיו של נאנקס בוטלה הפקודה במעט זמן לפני שהחלו המכירות לגדול. מקריות או תכנון מראש?

בגדול, בדיוק כמו הפקודה הזאת נטען כי זו לא הפעם הראשונה וגם באירועים קודמים, קנסה הנציבות של המסחר כמה וכמה חברות ביותר משני מיליון דולר.

כמו כן הואשמו החברות בשימושי אלגוריתם שיצר אצל לא מעט סוחרים תחושה של אי אמינות וזאת בשל דרישה לפקודת מסחר וביטולה מהר יותר מכפי שהחלה. 

לסחור או לא לסחור? האם נאנקס צדק או שמה שהוא הביא עד כה היה רק בגדר קונספירציה חולפת?

בסיכומו של דבר העביר הונסיידר את הביקורת שלו לכמה גורמים הקשורים בבנקים לרבות ממשלת בריטניה וטען כי יש בהחלט מצבים מהותיים שחשוב לתת עליהם את הדעת ושברוב המקרים אנשים כלל לא שמים לב אל קיומם.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

תכנון פיננסי

תכנון פיננסי

מהו תכנון פיננסי? תכנון פיננסי הוא תחום חדש, אשר בשנים האחרונות נמצא בעליה מתמדת בשוק. התכנון הפיננסי נועד במטרה לתת פתרון לבעיית המורכבות של העולם

קרא עוד »

השקעות תושבי חוץ בישראל

השקעות תושבי חוץ בישראל בשנת 2019 ההשקעות הישירות של תושבי חוץ בישראל, הסתכמו ב-18.2 מיליארד דולר. היקף זה מגדיר  יציבות בסדר הגודל השנתי של ההשקעות

קרא עוד »
חברת פמילי אופיס

חברת פמילי אופיס

בשנים קודמות קהל היעד של פמילי אופיס היה בפרט של אנשים מאוד אמידים ובשל כך, במידה ואתם לא יותר מדי אמידים, יתכן שלא ניצבתם בפני

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.