משרד פמילי אופיס

משרד פמילי אופיס

משרד פמילי אופיס מהווה ביטחון כלכלי עבור משפחות. המון לקוחות חדשים של משרד פמילי אופיס אגרו את הנכסים שלהם במהלך של עשרות שנות פעולה וכן חלק מהם לא מבכרים סיכונים. בשל כך, לקוחות אלו מבכרים להסתייע במרכז כלכלי אחד אשר יערוך למענם אסטרטגיה כלכלית מתונה, תוך הסתכלות מקיפה ואף של נזילות רבה – על הלה על מנת לשמר וגם להעצים את הנכסים שלהם, לוודא את האיתנות הכלכלית שלהם והן ליהנות מן העברה בן דורית של הנכסים או לחלופין של העסק המשפחתי.

השירות של משרד פמילי אופיס

כמו כן, השירות של משרד פמילי אופיס נותן בידיהם לשמור על הנכסים אשר אותם אגרו מפאת תובעים, בעלי נכסים או לחלופין בני זוגם מן העבר וגם עוזר להם בעריכה של חוזה ממון, ייסוד של קרן של משפחה למן יעד מוגדר, כמו לדוגמה – וידוא העתיד של בן משפחה בעל מוגבלות, צוואה, וכן ירושה.

עבור השירות של משרד פמילי אופיס יש בנמצא הרבה מעלות אף בעולם של מיסוי, בשל כך כי התבוננות כלכלית אשר מגדירה אותו הינה כוללנית ואף נרחבת, השירות של משרד פמילי אופיס מעניק עבור בעלי נכסים מנעד רב של התכנוניות של השקעה בתוך מדינות על פני כל הגלובוס, על ידי פתיחה של חשבונות של בנק במדינות אשר מעבר לים אשר הן עשויות להיות מקלט של מס, ניירות של ערך ואף נדל”ן. בשיטה הלה, בעל הנכסים נהנה מתכנון של מס אשר מבוצע מחוץ לקופסה, שעד עתה היה נחלה רק של עסקים והן של טייקונים.

חשיבותו של משרד פמילי אופיס

כאשר עסקינן בגודל עצום של הון, כי אז הניהול של אותו ממון הינו משמעותי ביותר לעומת האגירה שלו ונמצא כאלו אשר יאמרו כי גם למעלה מכך. על קהל היעד האמיד מונחת מטלה אשר הינה לערוך פיקוח הודות ההון שלו, לבקר על משיכה של ממון, לערוך דיווח קבוע עבור מס הכנסה, להתעדכן בכל עת בתחום של צ’אנס עסקי בשוק משתנה וכן המאגר הינו רב. כאשר עסקינן הודות ניהול של תיק של הן מבוזר ואף רב גוני, נדרש לתאם בין כל מיני אלמנטים והן לבקר הודותם. אותם אלמנטים הינם להלן – יועץ מס, עורך דין, אדמיניסטר, רואה חשבון, מנהל תפעול, יועץ השקעות, וכן נציג של בנק וכיוצא בזאת.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

מדריך להשקעה בסטארטאפים

מדריך להשקעה בסטארטאפים ההשקעה בסטארטאפים “קורצת” ומפתה משקיעים רבים. הסיפורים, הנכונים, על השקעה בסכומים קטנים בחברות, השקעות שהפכו לרווחים של מיליוני דולר, מושכים לבחון את

קרא עוד »
פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה היכרות קצרה עם חברות הפמילי אופיס המוכרות בהרצליה מיכאל שיין ושות‘ – הנו מהמשרדים המובילים והוותיקים בישראל בתחום הלקוחות הפרטיים המתמחה בהקמה וניהול נאמנויות,

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.