לקוחות פמילי אופיס

פמילי אופיס

לקוחות פמילי אופיס

עבור לקוחות פמילי אופיס קיימת דרישה מדויקת – שיהיה ביטחון כי ההון שלהם, בשיעור של מספר מיליוני דולרים, לא יושקע בכל טייקון, בשל כך כי החברה פועלת עם חלק מן טייקונים וכן נקשרת אל הסדרי החוב אשר גואה במשק.

מנהל תיק השקעות לעולם ניצב בחזית של תחום ההשקעות, אבל בעשור אשר חלף ניצבת שוב הקושיה אצל המון משקיעים הודות המעלה אשר קיימת בתוך שירות מעין הלה אל מול כל החלופות. בשל כך כי בנושא של השקעות אנו מדברים, אין אפשרות להבין מבעוד מועד איזו השקעה תניב את הרווח הכי מיטבי בטווח הארוך ואף בשל כך כי לא קיימת הבטחה של רווח באף אחת מן החלופות, נשאר לכם רק לבדוק את המעלות של כל מוצר.

בקשות של לקוחות פמילי אופיס

את הבקשה הלה ואף עוד בקשות, הם מעמידים לנוכח היותם לקוחות פמילי אופיס – ניהול הון פרטי כאשר המטרה שלו הינה עבור משפחות אמידות. עד העת האחרונה, עסקינן במועדון יוקרתי ואף סגור אשר המטרה שלו עבור אוכלוסייה מועטה ואמידה ביותר, אבל במהלך השנה האחרונה הצטמצם רף החדירה למועדון זה – מן לקוחות אשר אחזו בממון נזיל בן כמה עשרות מיליוני דולר, הממון של לקוחות חדשים בתחום זה הינו בטווח בין מספר מיליוני דולר וכן כלה ברק מיליון דולר אחד.

מתרחשת העצמה רבה בתחום של פמילי אופיס בישראל. הינה אין עוד התחום הבלבדי של מספר מאות משפחות, כי אם מורכבת מהמון משפחות. התופעה הלה מצביעה על עלייה ניכרת בהכרה עבור טיב השירות אשר יתכן כי יוענק מידי חברות פמילי אופיס, אל מול שחקנים שונים בתחום זה. עבור לקוחות פמילי אופיס חדשים יש מעט יותר ממון לעומת הידועים בעולם הלה, אך הינם מעוניינים במודל שונה עבור ניהול. לקוחות חדשים של חברות של פמילי אופיס חשים כי הם לא בעלי שליטה על הממון שלהם ועל דני הניהול אשר גובים מהם. אין הדבר נהיר להם במידה ותיק ההשקעות שלהם בהלימה אל מידת הסיכון אשר אותה הם רוצים – הינם הוגים כי ההשקעות שלהם שמרניות, אך הלכה למעשה נמצא כי הינם מושקעים כהוגן בתוך חברות של טייקונים.

ניהול הון

ניהול הון בתוך תיק של השקעות הוא שירות בהלימה לדרישות שלכם, אין בשל כה כי מעוניינים לפעול מנהלים של תיקים, כי אם הדבר מה שהחוק דורש מהם. מנהל תיק של ניהול הון נדרש בהתאם לחוק לערוך בחינה יסודית של הדרישות שלכם, אין אך ורק בעת פתיחה של תיק, כי אם פעם בשנה מינימום. מנהל תיק השקעות נותן את הדעה שלה של היעד שלמענו הנכם משקיעים את ההון שלכם, את הסיטואציה התעסוקתית וכן המשפחתית שלכם, את היחס שלכם אל סיכון וכן את הגיל שלכם וגם הוא מרכיב לכם מדיניות של השקעה אשר תהלום עבורכם בצורה פרטית ואף בוחן עמכם במשך אורך של תיק במידה וקיים מקום לשנות ולבחון שוב את המדיניות בתוך תיק.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה היכרות קצרה עם חברות הפמילי אופיס המוכרות בהרצליה מיכאל שיין ושות‘ – הנו מהמשרדים המובילים והוותיקים בישראל בתחום הלקוחות הפרטיים המתמחה בהקמה וניהול נאמנויות,

קרא עוד »

השקעות אלטרנטיביות

השקעות אלטרנטיביות בישראל – פירוט כל סוגי קרנות ההשקעה תוכן עניינים השקעות אלטרנטיביות השקעות אלטרנטיביות הינן מגמה של השנים האחרונות, להשקעות המשלבות מכשירים פיננסיים אלטרנטיביים

קרא עוד »

מגה פמילי אופיס

מגה פמילי אופיס חדרו באיתנות יותר מבעבר חברות של מגה פמילי אופיס, אותן מנהלי הון ראשי, אשר פועלים בדרך כלל עם משפחה עשירה אחת וכן

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.