אזהרה לציבור בדבר ניהול השקעות ממוחשב – חשוב לדעת

ניהול השקעות ממוחשב

השקעות יכולות להיות דבר מדהים וכיום הן אפילו יכולות להיות מקור טוב יותר מתמיד עבור הגדלת ההכנסה! בפרט שמדברים על מסחר רובוטי.

זה כבר לא חדש כשבעים אחוז מהעולם מתנהל על מסחר אוטומטי האלגוריתמי מבוסס על תוכנת מחשב שסוחרת במקומכם והפעם במקום שאתם תשלחו את הפקודות המסחריות הרצויות המערכת האלגוריתמית תעשה זאת עבורכם.

כאמור, מסחר רובוטי מביא אין ספור יתרונות החל במהירות של ביצוע פעולה ותגובה גדולים יותר מפעילות האדם האנושי, נטרול בעיות מסחר, יכולת ניהול סיכונים, יכולת ביצוע מסחר לרבות הסתמכות על סטטיסטיקה מדויקת וכן אסטרטגיות חדשות שמתווספות.

נשמע מדהים לא? אם כן היכן נמצא המלכוד?

מסחר אוטומטי כשמו כן הוא, הכול מתנהל על לחיצת כפתור, אין שום דבר שמונע מרגש אלא מפעולות מחשב מסוימות מאוד לטוב ולרע וכשמדברים על החיסרון בשיטה מדברים על תנועה די גדולה של חברות אנונימיות שנפתחות ושאינן מפוקחות והכתובת כמו ידועה מראש.

לצורך העניין, הרשות לניירות ערך פרסמה זה זמן רב את “אזהרת המסע האישית שלה” לגבי אנשים שמחפשים דרכים יצירתיות להגדיל את הכנסתם באמצעות השקעה שאינה מפוקחת וזאת בהחלט דוגמה שאפשר לדבר עליה, אם אתם סוחרים הדבר האחרון שתעשו זה לפנות לחברות אנונימיות שמציעות לכם מסחר רובוטי.

מה הכוונה להשקעה שאינה מפוקחת?

ההגדרה של השקעה שאינה מפוקחת משמע השקעות דרך גופים שלא הציגו שום אסמכתאות או שקיפות לרבות היתר מטעם רשות או גוף השקעות מוכר.

כמו כן, כאשר משקיעים דרך גופים שאין ברשותם רישיון מטעמי הרשויות זה גם משהו שחייב להדליק אור אדום.

אז נכון שהשקעות היו ויישארו בגדר סיכוי שאתם לוקחים ועדיין השקעה דרך גוף שאיננו מפוקח עלולה להיקלע לסיכונים רבים שבסופם אתם עלולים לאבד את ההשקעה.

רוצים לסחור סחר אלגוריתמי? אלו הסיכונים שחשוב שתשימו לב אליהם

הדבר הראשון שחשוב לבדוק או לחשוש ממנו זה פעילות לא חוקית, זה בדרך כלל מתרחש כאשר לא יודעים מי הרגולטורים שעומדים מאחרי ההשקעה שלכם.

דבר נוסף שאפשר לדבר עליו זה עניין היציבות הפיננסית, האם מי שמספק לכם את ההצעה ערב להצלחות שלכם ומשפה אתכם בהתאם להצלחת המסחר?

אם אתם בוחרים ללכת על מסחר אוטומטי לא רק חשוב לבדוק שהחברות הן בעלות שם אלא שיש מאחוריהן את ההון העצמי שמקנה לכם את הביטחון והיציבות.

בסופו של דבר, יש כמה וכמה גורמים וסיכונים שיש להביא בחשבון לרבות מנגנונים וביקורות שיאשרו לכם שאתם אכן מנסים להגדיל את רף ההכנסות שלכם במקום הנכון.

רוצים להתחיל ולסחור במסחר אלקטרוני? אל תשכחו לדאוג לגב כלכלי יציב ובו זמנית לביטחון המלא כי אכן אתם סוחרים במקום נקי כפיים שיכול לאפשר לכם את הגשמת החלום!

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

מה זה פמילי אופיס

תוכן עניינים מה זה בדיוק ולמי שירותים אלה מיועדים? למי שאינו יודע, מהו שירות הנקרא פמילי אופיס, או בקיצור FO, מדובר על גופים מקצועיים שמטרתם

קרא עוד »
בית השקעות מומלץ

בית השקעות מומלץ

תוכן עניינים בית השקעות מומלץ גם אנשים שהם מומחים בתחום ההשקעות, על פי ניסיונם הרב אינם יכולים “לנצח את השוק”. גם ברוקרים אינם יכולים להצליח

קרא עוד »
וורן באפט השקעות

וורן באפט – השקעות

וורן באפט- השקעות וורן באפט הוא איל הון אמריקאי המתמחה בהשקעות ונחשב למשקיע הפרטי הגדול ביותר בעולם. עומד בראש חברת ההחזקות ברקשייר האת’וויי. הונו האישי

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.