פתיחת תיק השקעות – מה חשוב לדעת

פתיחת תיק השקעות

לכל אשר מי מבינכם, אשר סובל בחוסר של עת, אינפורמציה או אשר אינכם מעוניינים לנהל את החסכונות שלכם באופן אינדיבידואלי. הכשל הינו כי בעשור האחרון אנו עדים לריבית מועטה, בשל זאת הפק”ם בבנק שלכם מניב ריבית מזערית. אף סגירה של ההון שלכם בפיקדון לעת ממושכת של מספר שנים, לא מיוחלת להניב יותר מדי ריבית. אחת השיטות הכי אפקטיביות היא להותיר את ההון בתוך חשבון הבנק שלכם ובכל זאת להעניק עבור פוטנציאל לאגור רווח, היא להשקיע אותו על ידי יועץ השקעות פרטי.

ניהול תיקי השקעות – הנכם מעניקים למנהל השקעות ותיק וכן מקצועי את הסמכות לערוך פעולות של מסחר בחשבון שלכם, מן היעד להגיע למירה רווח בתיק שלכם בטווח הארוך. תיק ההשקעות מורכב מן ניירות ערך ואף כל מיני אלמנטים כלכליים, כמו למשל – אגרות של חוב, מניות וכיוצא בזה והוא ינוהל בהתאם למדיניות של השקעה, אשר תיקבע בהלימה לדרישות ולהנחיות אשר אותם תעבירו אל יועץ השקעות פרטי. הווה אומר – הוא יבדוק את כלל ההון שלכם, נכסים ממשיים, כל מיני השקעות וכן ניירות ערך וישקלל אותם אל מול הדמות והיעדים של ההשקעה שלכם.

עבור מי מומלץ פתיחת תיק השקעות ומה הן המעלות שבכך

כל אשר מי מבינכם, אשר אגר סך רב מן שלוש מאות אלף ₪, עשוי לגשת לאחד מן בית השקעות אשר ידוע וליהנות מהמעלות של פתיחת תיק השקעות. אחת המעלות הרבה היא שההון שלכם נותר בתוך חשבון הבנק שלכם, בצורה זה אתם לא חשופים לסיכון אשר מתייחס לאיזון כלכלי של בית השקעות אשר מנהל את תיק ההשקעות שלכם. כמו כן, בשל כך שההון אשר מושקע בניירות ערך בתוך הבורסה, רמת הנזילות הינה לאלתר, הווה אומר – אפשר למשוך את ההון מן תיק ההשקעות שלכם בכל עת נתונה, במידה ומתרחש מצב בו הנכם צריכים אותו במיידי.

כיצד מבצעים בחירה של מנהל תיק השקעות?

קיימים הרבה מנהל תיק השקעות, אשר יהיו מאושרים לנהל את התיק שלכם. עליכם לבצע בחירה רק של מנהל תיק השקעות אשר מוסמך לכך, הווה אומר, של בית השקעות אשר הוא רחב היקפים. עבור בית השקעות קיים ותק של הרבה שנים, דבר אשר נותן בידם להשקיע באחריות רבה בעת שלא תהיה בכלכלה העולמית – לשמור על תיק העת שלכם בעת נגטיבית ולסייע בידו לצמוח בעת חיובית של השוק.

מה זה תיק השקעות מנוהל?

  1. הנכם מגדירים סך אשר יושקע למענכם בתוך תיק של השקעות.
  2. הנכם פותחים חשבון של השקעות על שמכם, בבנק בו הנכם מתנהלים או לחלופין בחשבון של חבר בורסה של בית השקעות אתו חתמתם על חוזה של ניהול תיקים.
  3. מנהל בית השקעות אשר חתמם אתו על חוזה, עורך בשבילכם השקעות אשר בתוך החשבון, בתום שתיאם עמכם את מדיניות של השקעה בתיק שלכם. מפאת זאת מעניקים לו ייפוי כוח לרכוש וכן למכור ניירות ערך בתוך החשבון שלכם וכן לנהל את ההשקעות בחשבון שלכם. ייפוי כוח זה לא נותן בידיו להכניס או למשוך ממון מן תיק ההשקעות אשר מנוהל.
  4. במהלך ניהול של תיק השקעות, הנכם תישאו בתשלום של דמי ניהול עבור כל מיני השקעות ועבור דמי ניהול לבית ההשקעות

מה תפקידו של מנהל בית השקעות?

מנהל בית השקעות מנהל את ההון של לקוחות מוסדיים וכן של לקוחות פרטיים והסמכויות שלו מוגדרות בתוך ייפוי הכוח אשר הוענק באמצעותכם לעריכה של פעולות של רכישה וכן של מכירה של ניירות ערך בתוך החשבון שלכם. אסור לו למשוך הון או להפקיד הון בחשבון שלכם. מנהל בית השקעות אשר מועסק בחברה של ניהול תיקים רבת היקפים, עובד בשיתוף פעולה ביחד עם מחלקה של מחקר ואף כל מיני מחלקות אחרות. היעד שלו הינו לכמת את כל האינפורמציה אשר הוענקה לו לבצע החלטה של השקעה אשר תהלום עבור פוטנציאל של רווח לסיכון בתיק של השקעות וכל זה בהלימה למדיניות של השקעה אשר נקבעה ביחד עמכם ותוך כדי התחשבות בהיבטים, כמו למשל – פיזור סקטוריאלי וגם פיזור גיאוגרפי.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

ניהול השקעות פנסיוניות

ניהול השקעות פנסיוניות

ניהול השקעות פנסיוניות -מה חשוב לדעת יש המון סגולות עבור ניהול השקעות פנסיוניות, הסגולה הראשונה הכי חשובה הינה כי המחיר של החיסכון מועטה באופן ניכר

קרא עוד »

מדריך להשקעות באג”ח

להיזהר מבועה! אנשים רבים תופסים את ההשקעה באגרות חוב כהשקעה בטוחה וסולידית. למעשה, כולנו בעלים גאים של אגרות חוב, שמהוות חלק בלתי מבוטל מהפנסיה שלנו

קרא עוד »
פמילי אופיס ירושלים

פמילי אופיס ירושלים

פמילי אופיס ירושלים כאן תמצאו מידע בנושא חברות פמילי אופיס בעיר הבירה ירושלים. גד נדלן, חלק מקבוצה של GLG GLOBAL. נמצא בתוך העיר ירושלים. פעילותו

קרא עוד »
פמילי אופיס רמת השרון

פמילי אופיס רמת השרון

פמילי אופיס רמת השרון כאן תוכלו למצוא מידע בנושא חברות הפמילי אופיס הגדולות ברמת השרון חברת עטר ניהול והשקעות – מעניקה מעטפת של שירותי Family

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.