איך לבחור בית השקעות

איך לבחור בית השקעות

לפני שתחליטו לגבי בית ההשקעות אשר בו תבחרו להשקיע את כספיכם, מומלץ להיפגש עם יועצי ההשקעות. כך למעשה תדעו מול מי אתם עובדים, אם יש ביניכם כימיה ואם השירות והייעוץ שאתם מקבלים מתאים לצרכים שלכם. זה אחד מהקריטריונים אשר ינחו אתכם איך לבחור בית השקעות. שימו לב, לא להתייחס על היוקרה והעיצוב של בית ההשקעות, כי אם ליחס ולמקצועיות של יועצי ההשקעות.

שימו לב גם לגבי המערכות הטכנולוגיות שבהן נעזרים מנהלי ההשקעות. יש לבדוק מה המחיר של ניהול תיק ההשקעות כמו גובה העמלות שתצטרכו לשלם עליהן. תוכלו גם לנהל משא ומתן לגבי דמי הניהול. גם את היבט המיסוי מומלץ לקחת בחשבון. שימו לב לביצועים של בית ההשקעות בשנים האחרונות. בית השקעות מוצלח, הוא כזה שמצליח להשיג תשואות נאות למשקיעים שפנו אליו.

קבלו כמה שיותר מידע יעיל לגבי בתי השקעות

לפני ששואלים את השאלה איך לבחור בית השקעות, קבלו כמה שיותר מידע על בתי השקעות מומלצים מחברים או מכרים. קבלו את התמונה הכוללת של בית ההשקעות. יש להתעניין למשל, כיצד בית ההשקעות התנהל בתקופות של משבר ושפל ואם בתקופות קריטיות אלה, בית ההשקעות הצליח עדיין להשיג תשואה הולמת למשקיעיו.כאשר אתם בונים את תיק ההשקעות, יש לשים לב, כי מנהל ההשקעות שם את צרכיכם בראש סדרי העדיפות שלו.

השקיפות של בית ההשקעות – נדבך חשוב בבחירה נכונה של בית ההשקעות

שימו לב לדיווחים השוטפים ולשקיפות של בית ההשקעות . יש לשים לב גם לעמלות הקנייה והמכירה בית ההשקעות שבחרתם שינהל עבורכם את תיק ההשקעות שלכם. היום כבר תוכלו לקבל בקרה שוטפת באמצעות מומחה בלתי תלוי, כזה שינהל את התיק.קבלו הסבר על אסטרטגיית  ההשקעה אם אין לכם הרבה ידע בתחום ההשקעות. שימו לב למדיניות הנהוגה בית ההשקעות ודאו אם זה מתאים לכם בכלל.

אתם  צריכים להיות בטוחים היכן אתם משקיעים את מיטב כספיכם. יש לקבל המלצות לגבי איך לבחור בית השקעות, כך שתוכלו להשקיע בלב שלם. האמינות מהווה נדבך חשוב בבחיר נכונה של בית השקעות. הסבלנות והיחס האישי של יועצי ההשקעות חשובים אף הם. שימו לב להגיע לבית השקעות שידאג לצרכיכם ויבין כבר בשיחה הראשונה מה המטרה או הרצונות שלכם וישקיע באמצעות תמהיל  מותאם לכם מראש.

אין זה פשוט לבצע את הבחירה הנכונה של בית ההשקעות. ערכו סקר מקיף של בתי ההשקעות ובאמצעות בדיקה מעמיקה, תמצאו את בית ההשקעות, אשר יתאים לכם ממש כמו כפפה ליד.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

בית השקעות מומלץ

בית השקעות מומלץ

תוכן עניינים בית השקעות מומלץ גם אנשים שהם מומחים בתחום ההשקעות, על פי ניסיונם הרב אינם יכולים “לנצח את השוק”. גם ברוקרים אינם יכולים להצליח

קרא עוד »
WEALTH MANAGEMENT ISRAEL

WEALTH MANAGEMENT ISRAEL

הדרך של WEALTH MANAGEMENT ISRAEL מורכבת מן אסטרטגיה של ניהול, אשר היעד שלה להטמיע הכרה עבור איכות בראשית בתוך חברות, אך אחר כך אף כניסה

קרא עוד »

פמילי אופיס דרושים

פמילי אופיס דרושים לרן השקעות פרטית פמילי אופיס המתמחה בעסקאות מימון מורכבות דרוש/ה מנהל/ת השקעות פרטיות. תיאור התפקיד: ניהול השקעות פרטיות משלב הניתוח הראשוני ועד

קרא עוד »

השקעות כשרות

השקעות כשרות עם היקף ניהול השקעות באפיקים הכשרים של 10 מיליארד ש”ח, כבר אי אפשר להתעלם מהמגמה של השקעות כשרות(https://www.hon.co.il/%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%A9%D7%A8-%D7%95%D7%A2%D7%9C-%D7%A4%D7%99-%D7%94%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%94/). בבתי השקעות רבים ניתן למצוא

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.