מהם בתי ההשקעות המומלצים בישראל?

מהם בתי ההשקעות המומלצים בישראל

ישנם אנשים שנחשבים כמומחים בהשקעות לפי הניסיון העשיר והרב שלהם, אבל הם לא יכולים להיות מומחים כמו יועצי ההשקעות שלמדו והם בעלי רישיון ממשרד האוצר וכן, ישנם כאלה שהם יועצי השקעות מהשורה הראשונה. לבטח תהיתם, מהם בתי ההשקעות המומלצים בישראל. ראשית יש לדעת את הוותק של בית ההשקעות, אם יושבים בו יועצי השקעות מוכשרים ומנוסים וחוות דעת של משקיעים.

לכל בית השקעות, קיים מרכיב סיכון שונה מה שמייחד בית השקעות אחד מרעהו. בדקו את התשואות של בתי ההשקעות, ב-5 השנים האחרונות. ההבדל בין בתי ההשקעות השונים, ניכר במסלולים השונים שהם מציעים למשל בתחום של קופות הגמל כאשר ניתן יהיה לבחור את קופת הגמל המתאימה לכל לקוח על סמך המטרות והשאיפות שלו.

בדקו אם בית ההשקעות השיג למשקיעים תשואה מוכחת לזמן ארוך

המבחן הטוב ביותר על מנת שתדעו מהם בתי ההשקעות המומלצים בישראל, זה הקריטריון החשוב ביותר. זו בהחלט משימה שאינה פשוטה כלל עבור מי שנחשב למשקיע מתחיל. יש לציין, כי לכל בית השקעות קיימים מרכיבי סיכון שונים. לכל בית השקעות ותיק, יש מגוון רב של מסלולים, כך שכל לקוח בהתאם לנתוניו הכלכלים יוכל לבחור את  המסלול שמתאים לו באופן אינדיבידואלי.

יועצי ההשקעות, יכולים לייעץ לכם בתחומי השקעות שונים כגון: ניירות ערך, מניות, תוכניות חיסכון, אגרות חוב, קופות גמל ועוד. גם עלויות הניהול תהיינה שונות בין בתי ההשקעות השונים בישראל. למשל חלק מהעלויות סמוי מה שיכול לתסכל כל משקיע. יש לבדוק בבתי ההשקעות המומלצים לא רק את התשואות שהניב בית ההשקעות בשנים הקודמות.

הכירו תחילה את שוק ההשקעות לפני שתשקיעו את כספיכם בבית השקעות מומלץ

יש לרכוש מיומנות בכל הנוגע להשקעות בבתי ההשקעות המומלצים בארץ.למרות שישנם יועצי השקעות מנוסים, עליכם להבין את השפה שבה הם מדברים אתכם. אל תקפצו למים מיד ולא לפני שערכתם מחקר מעמיק והתחלתם להבין היטב את שוק ההון. תוכלו למשל לדעת מהם בתי ההשקעות המומלצים בישראל, לפי המלצות של חברים או קולגות שמשקיעים כבר שנים בבית השקעות מוכר שהם שבעי רצון ממנו.

קיימות למשל, תוכנות תרגול שניתן להתחיל לתרגל איתן השקעות ואז להתחיל בסיכונים נמוכים את ההשקעות שלכם. יש למצוא בית השקעות אשר נוהג בשקיפות וישיג עבורכם תשואות נאות. השאלה הבאה שעליכם לשאול היא, האם מומלץ לבחור בבית השקעות ותיק גדול או קטן? ראשית בית השקעות קטן יעניק לכם נגישות גבוהה. גם הדיווחים השוטפים יהיו זמינים לכם יו ולכן יש לשקול גם את האופציה הזאת בנוסף.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

פמילי אופיס ישראל

פמילי אופיס בישראל

פמילי אופיס ישראל צורתו של תחום הפמילי אופיס הישראלי בהתאם להשערה, בתוך מדינת ישראל פועלים כמאה חברות פמילי אופיס ישראל, אל מול זאת כי ברחבי תבל פועלים

קרא עוד »
פתיחת תיק השקעות

בניית תיק השקעות

בניית תיק השקעות בבואכם לבנות תיק השקעות, חשוב לקחת בחשבון מספר סוגיות חשובות, שעשויות למנף את ההשקעה שלכם בצורה משמעותית ולהניב עבורכם תשואות נאות. להלן

קרא עוד »
חברת פמילי אופיס

חברת פמילי אופיס

בשנים קודמות קהל היעד של פמילי אופיס היה בפרט של אנשים מאוד אמידים ובשל כך, במידה ואתם לא יותר מדי אמידים, יתכן שלא ניצבתם בפני

קרא עוד »
השקעות פנסיוניות

מה זה השקעות פנסיוניות

השקעה פנסיונית – הטבה לציבור קופת הגמל הקלאסית הייתה חיסכון כל דבר ועניין, שנועד לטווח ארוך, לפנסיה. השקעה פנסיונית או בשמה הסדור קופת גמל להשקעה, היא

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.