בתי השקעות מובילים בעולם

בתי השקעות מובילים בעולם

הענף של בתי ההשקעות בארץ, מאפשר גם מסחר עם בתי השקעות מובילים בעולם. בזמנו קהל המשקיעים בבתי השקעות, היה מצומצם מאוד, היום רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הפיננסי הגלום בבתי ההשקעות ורבים מנהלים שנים תיקי השקעות באמצעות יועצי השקעות מוכשרים. לרוב מדובר בהשקעות גם במניות של חברות ביטוח קרנות השתלמות וכן עם מניות שקשורות בפעילות הפיננסית במשק. הדבר המומלץ ביותר הוא, להיות מעודכן בכל יום בהתרחשויות השונות בעולם וזה נכון במיוחד לגבי וול סטריט בניו יורק.

שימו לב ועקבו אחר החדשות בעולם, כך שניתן יהיה לזהות אירועים כלכליים או פוליטיים אשר עשויים להשפיע גם על בתי השקעות מובילים בעולם. יש לבצע פיזור השקעות בבורסות בחו”ל למשל על מדדים ונכסים שמחירם נקבע על פי מה שמתרחש במדינות השונות בעולם ובתחומים השונים.. תוכלו ליהנות מהשקעות שונות ומניבות בבורסות השונות בעולם. בתי ההשקעות בישראל, יכולים לאפשר לכם לסחור גם בחו”ל, כאשר ישנם יועצים אשר מתמחים במסחר בבורסות בעולם והם ימליצו לכם  לגבי השקעות מניבות גם בבורסה בחו”ל.

התאמת שעות הפעילות שלכם מול בתי ההשקעות בעולם

כאשר אתם כבר יודעים לבחור נכון במסחר מול בתי השקעות מובילים בעולם עליכם להתאים את שעות הפעילות שלכם לפי שעת המסחר במדינות אחרות. למשל מהשעה 16:00 עד לשעה 23:00. עליכם להיות מול המחשב בשעות הללו. למשל וול סטריט, מציעה לכם נכסים, אגרות חוב, מניות ועוד. יש לנצל את המגוון הרחב של אפיקי ההשקעה אבל יש לשמור לא ללכת לאיבוד.

בבורסות בעולם, גם העמלה היא נמוכה יותר מאשר בישראל. יתרון זה, יכול לסייע לכם לבסס תיק השקעות יציב וכזה שרק יגדיל את התשואה שלו. יועצי השקעות שמומחים בדבר, ינחו אתכם, על סמך המידע היומי שלהם לגבי אפיקי השקעה כמו השיתוף של בתי ההשקעות בארץ, עם בתי השקעות מובילים בעולם. הישראלים אוהבים להשקיע בבתי השקעות בארה”ב, כאשר שם הכלכלה יציבה יותר ואין זה מפליא.

ההזדמנות לסחור גם בשווקים בינלאומיים

בגלל שכבר שנים הכלכלה בישראל אינה יציבה, עדיין ניתן יהיה לנתב את ההשקעה הפיננסית שלכם בבתי השקעות בארה”ב למשל. בדרך זו, ניתן יהיה לצמצם את  רמת הסיכון באמצעות פיזור כספיכם בנכסים או במקומות  שונים בעולם.  גם בבחירה של בית השקעות מוביל בחו”ל יש חשיבות מכרעת. למשל עמלות המסחר תהיינה נמוכות יותר ולמי שמרבה לסחור בבורסה, זה בהחלט משתלם. 

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

פמילי אופיס ניהול

פמילי אופיס ניהול בתום החלטה הודות מנהל השקעות הכי הולם עבור משפחה אמידה, יעבור הניהול אל טיפול של פמילי אופיס ניהול, כאשר המתכנן הכלכלי של

קרא עוד »
שירותי פמילי אופיס

שירותי פמילי אופיס

עם חלוף השנים, תרו הרבה משפחות מן האלפיון העליון אחר גורם מהימן עבור ניהול של הממון שלהם, אשר אותו מצאו בתוך חברות של ניהול השקעות.

קרא עוד »
פמילי אופיס ישראל

פמילי אופיס בישראל

פמילי אופיס ישראל צורתו של תחום הפמילי אופיס הישראלי בהתאם להשערה, בתוך מדינת ישראל פועלים כמאה חברות פמילי אופיס ישראל, אל מול זאת כי ברחבי תבל פועלים

קרא עוד »
איתותים בשוק ההון

איתותים בשוק ההון

שירות איתותים בשוק ההון בישראל ובארצות הברית הוא שירות אשר צריך להיות תחת ניהולו של יועץ השקעות אשר מחזיק ברישיון של הרשות לניירות ערך באותו

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.