בית השקעות מומלץ

בית השקעות מומלץ

תוכן עניינים

בית השקעות מומלץ

גם אנשים שהם מומחים בתחום ההשקעות, על פי ניסיונם הרב אינם יכולים “לנצח את השוק”. גם ברוקרים אינם יכולים להצליח בנושא. כל תחום של השקעות בבורסה, דורש מיומנות, הבנת החוקים וכמובן ידע מקצועי בנושא. היום, ישנם בתי השקעות רבים שחלקם מוכרים בישראל. אך תמיד כדאי להתעניין לגבי בית השקעות מומלץ, אשר בו, יועץ ההשקעות יציג את האופציות השונות להשקעה, כאלה שאינכם מכירים וכן, ניתן יהיה להשקיע את כספיכם באופן חכם, מה שלבטח יניב יותר תשואות, מאשר אם הייתם מנסים את מזלכם לבד ללא ייעוץ מקצועי של מי “שחי ונושם” השקעות בכל יום.

יש לדעת כלל, שלא כל מי שמשקיע בבורסה ועושה כסף יכול לייעץ לכם. עבור זה, קיימים אנשי מקצוע שהם יועצי השקעות, אשר עובדים בחברה מסודרת כגון בית השקעות מומלץ. הייעוץ בדבר ההשקעות, יכול להיות בתחומים שונים כגון: רכישת ניירות ערך, מניות, תוכניות חיסכון, רכישת אגרות חוב וכדומה. למעשה יועצי ההשקעות, אמורים לייעץ לנו כיצד נוכל להשקיע את כספנו.

בחירת בית השקעות

ROSH CAPITAL עובדת עם מספר בתי השקעות, כאשר היא נוהגת להתאים לכל אחד מלקוחותיה את בית ההשקעות המתאים לו מבחינת הפרופיל הפיננסי הפרטני שלו. 

בישראל יש מגוון גדול של בתי השקעות, הנבדלים זה מזה, בין השאר, בתחומים בהם הם מתמחים, בסוגי ההשקעות ובסכומי ההשקעה ההתחלתיים הנדרשים בהם. להלן רשימה חלקית של בתי ההשקעות המרכזיים:

בישראל יש מגוון גדול של בתי השקעות, הנבדלים זה מזה, בין השאר, בתחומים בהם הם מתמחים, בסוגי ההשקעות ובסכומי ההשקעה ההתחלתיים הנדרשים בהם. להלן רשימה חלקית של בתי ההשקעות המרכזיים:

ועוד

נכון להיום, בתי ההשקעות המובילים במדינת ישראל נחשבים אי.בי.אי, פסגות ומיטב. כל בית השקעות מציע מסלולי השקעה שונים ותשואות שונות.

מהם ההבדלים בין בתי ההשקעות השונים?

ההבדל המהותי בין בתי ההשקעות השונים מתבטא במסלולים השונים בתחום קופות הגמל כאשר קיימת האפשרות לבחור את קופת הגמל המתאימה לכל לקוח בהתאם לצרכים והשאיפות האינדיבידואליים שלו.

לכל בית השקעות יש מרכיב סיכוי-סיכון שונה, המייחד אותו מבתי ההשקעות האחרים. תמהיל מוצרי ההשקעה תואם אף הוא את מרכיב הסיכוי-סיכון הספציפי. בנוסף, לכל בית השקעות יש מגוון רחב מאוד של מסלולי השקעה, על מנת לאפשר לכל לקוח לבחור את המסלול המתאים לו ביותר בתהליך של בניית תיק השקעות.

כיצד בוחרים בית השקעות?

מדובר במשימה לא פשוטה בעליל עבור המשקיע הממוצע. כולנו רוצים שההון שברשותנו “יעבוד” עבורנו שעות נוספות ויניב תשואות נאות. לכן, על מנת למנף את ההשקעה באופן מיטבי, חשוב להתייחס בעיקר לשיקולים המקצועיים בעת בחירה של בית השקעות. להלן חלק מהם:  

  • תשואה מוכחת לאורך זמן – חשוב לבדוק את התשואות של בית ההשקעות לאורך זמן ולא במשך פרק זמן ספציפי. מקובל לבחון את התשואות של 5 השנים האחרונות ולא להסתפק בתוצאות של השנה האחרונה. עם זאת, חשוב לציין, כי תשואות העבר אינן מבטיחות בהכרח תשואות עתידיות, אך נכון להיום מדובר באחד מאמצעי הניבוי העיקריים בקרב המשקיעים. 
  • תשואות בעתות משבר – ניתן לבחון באופן ספציפי את התשואות בשנים שבהן כל השווקים חוו ירידה, למשל ב- 2008 וב -2011, על מנת לוודא, כי הירידות של בית השקעות ספציפי לא היו גבוהות בהרבה מהממוצע. מדובר בפרמטר חשוב ביותר, המבטיח כי גם בתקופות משבר בית ההשקעות מתנהל בצורה מושכלת על מנת להביא את ההפסדים של הלקוחות למינימום האפשרי. 
  • עלויות ניהול– קיים הבדל משמעותי ביותר בין עלויות הניהול השונות המונהגות בכל בית השקעות, כאשר חלק מהעלויות הללו הוא סמוי, דבר הגורם לתסכול רב בקרב המשקיעים, כי לא ניתן לבצע השוואה הולמת לגבי העלויות שבסופו של דבר ישולמו. 
  • סטיות תקן – חשוב לבדוק לא רק את התשואות בשנים הקודמות  אלא לוודא, כי סטיות התקן הן נמוכות, כאשר המשמעות בפועל היא שהתשואות הן עקביות ובעלות מגמה אחידה. 

כאמור, ROSH CAPITAL מתחייבת לבחור עבור כל אחד מלקוחותיה את בית ההשקעות האיכותי והנכון עבורו, בהתאם לצרכים הפרטניים של כל לקוח. הלקוחות שלנו עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מחויבים לכך, שההון שלהם יושקע באופן שיביא להם תשואה מקסימלית במינימום סיכון עם פתיחת תיק השקעות בדיוק בהתאם לצרכי הלקוח.

סמכו על בית השקעות מומלץ אשר ינהל עבורכם ביד רמה את תיקי ההשקעות

אם החלטתם ללכת על שירות של ניהול תיקי השקעות, תמיד כדאי לברר לגבי בית השקעות מומלץ אשר שם ישנם יועצי השקעות מן השורה הראשונה שידעו, כיצד לבצע פיזור נכון של השקעותיכם. יש להתחשב גם במגמות קצרות טווח, למשל אם ישנן מניות חדשות, יש לבצע התאמות בתיק ההשקעות ולשנות בו את הרכב המניות. מי שמעוניין להשקיע לטווח הארוך בניירות ערך, מומלץ כי יעקוב אחר השינויים בפרקי זמן ארוכים או על פי ניתוח שמתבצע לתקופה קצרה. בניית תיק השקעות לטווח הארוך, יהיה עדיף לכם, היות וניתן יהיה לחזות את המגמות העתידיות בשוק.

בגלל העלייה בתוחלת החיים, קיימת חשיבות מהותית בתכנון הפיננסי של ההשקעות לטווח הארוך ויש לדאוג לגבי אפיקים פיננסיים שיהיו לכם זמינים בשנים המאוחרות יותר. מגמות אלה, ניתן למצוא אצל בית השקעות מומלץ אשר עוסק בסיפוק מוצרים פיננסיים לאוכלוסיית הגיל השלישי.

היתרון בהשקעה בקרב בתי השקעות מומלצים

לבטח כולכם שואלים את שאלת השאלות: “למי מחויב יועץ ההשקעות?” התשובה היא שעל פי חוקי המדינה והכללים של רשות ניירות הערך, אין זה משנה כלל מי מעסיק את יועץ ההשקעות, אם מדובר על בנק או על בית השקעות מומלץ, בין אם בחרתם יועץ השקעות פרטי או יועץ השקעות העובד בבנק או חברה, יועץ ההשקעות מחויב רק ללקוחותיו וכן, הוא חייב לפעול בתום לב, נאמנות וחשאיות וזאת למען האינטרס של הלקוח.

יש למצוא בית השקעות שקיבלתם עליו הרבה המלצות ושאתם בטוחים כי הוא אמין, נוהג בשקיפות ומשיג עבורכם את התשואות הגבוהות ביותר. תוכלו אפילו לדבר עם לקוחות שכבר השקיעו בבית ההשקעות שהמליצו לכם עליו, כך שתהיה לכם אינדיקציה נכונה.

בית השקעות מומלץ: איך מזהים ?

לפי שניכנס עמוק לתוך העניינים, חשוב להבין כמה מושגי יסוד קודם לכן.
אז בואו נתחיל … 

קצת על בית השקעות ...

בית השקעות מתעסק בהשקעת כספי הלקוחות שלו בשוק ההון. כלומר, בעזרת בית השקעות אנחנו נוכל להשקיע את הכסף שלנו בבורסה ולסחור בחוכמה בניירות ערך כמו מניות ואגרות חוב.

השירות העיקרי של בית השקעות הוא ניהול חכם של תיקי ניירות הערך עבורנו הלקוחות עם מינימום סיכון ומקסימום תשואה וזאת באמצעות יועצי השקעות ומנהלי השקעות שאחראים על תיק ההשקעות שלנו במטרה, כמו שנאמר, למקסם את הרווח בכל השקעה, נייר ערך בתיק.

אז מי הם אותם יועצים ומנהלי תיקים ומה תפקידם?

  • יועץ השקעות הוא הנציג של בית ההשקעות אל מול הלקוח, והתפקיד שלו הוא לייעץ לנו במה להשקיע בהתאם להעדפות שלנו מבחינת משך ההשקעה, רמת הסיכון וכו'.
  • מנהל השקעות הוא המחליט על פעולות קנייה ומכירה של ניירות הערך בתיק שלנו, בהתאם לקווים מנחים ותמהיל מסלול ההשקעה שנבחר ביחד איתנו בתחילת הדרך.
  • תפקיד האנליטיקאי הוא לעקוב אחר פעילותן של חברות שבתחום ההתמקדות שלו ועל ידי כך לנסות ולחזות את עתידן הכלכלי, לפי רמת סיכון, בחינת פוטנציאל ועוד ובהתאם לכך להמליץ למנהל ההשקעות האם כדאי להשקיע בהן. ההמלצות שלו מהוות בסיס לפעולתם של יועצי ההשקעות ומנהלי ההשקעות, ומובאות גם לידיעתנו, הלקוחות.

אז אם חשקה נפשינו יום אחד בהיר להיכנס להשקעות או כמו שאומרים “להיכנס לבורסה” ולהשקיע במניות בחכמה באמצעות בית השקעות, עומדות בפנינו שתי אפשרויות:

  • להיכנס אל השוק הזה לבד ולנסות את מזלנו.
  • לחפש חברת השקעות מומלצת שתעשה בעבורנו את כל מלאכת ההשקעה.

 

 

אז מה נדרש מאיתנו אם החלטנו להיכנס לבד לעולם ההשקעות ?

קודם כל, נדרשת מאיתנו הבנה מעמיקה בעניין כללי הבורסה.
להכיר את הדברים הבסיסיים והחוקים בעולם ההשקעות. מה מותר?
מה אסור? נוכל כמובן להיעזר בתקנון הבורסה המפרט כללים שכל משקיע צריך לדעת כגון: הפרות משמעת, מועדי מסחר ושיטות מסחר, עמלות מסחר וסליקה וכו’.

השלב הבא בתהליך הכניסה שלנו הוא מחקר שיטתי.
אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שלנו להצליח בהשקעות, כדאי שיהיה בידינו את הידע לביצוע מחקר מעמיק וניתוחי מניות, כך שנוכל לבחור נכון את המניות שלנו להשקעה מתוך רשימה כמעט אינסופית של אפשרויות,
בין אם זה השקעה לטווח הקצר ובין אם זה לטווח הארוך, כל ידע בתחום הזה יהיה מועיל ביותר (במיוחד כשהכסף שלנו נמצא על כף המאזניים).

כשיש לנו את ההבנה הבסיסית וגם אחרי שרכשנו ידע מקצועי כיצד לנתח והבנו באילו מניות כדאי לנו להשקיע והיכן כדאי להיזהר, הדבר הנוסף שמומלץ ביותר שיהיה לנו הוא מיומנות בתחום ההשקעות.

בשביל לרכוש מיומנות בעולם ההשקעות ישנן תוכנות תרגול בתחום שנוכל להיעזר בהן וללמוד מהן. נוכל להתחיל להשקיע שם מניות בחברות שונות (כמובן לא בכסף אמיתי) ולבחון אם אנחנו פועלים נכון ומשקיעים ומרוויחים מזה, או שנלמד מהטעויות לפעם הבאה במידה והפסדנו.
כך למעשה נתרגל במערכות הללו את ידע ההשקעות שלנו “על יבש”
עד שנחליט לקפוץ למים העמוקים בהשקעות שמדובר בכסף אמיתי. 

רק טיפ אחד קטן, צרו לעצמכם חוקים ברורים באשר לכניסה / יציאה ממניה, הרי ההחלטות שלנו יהיו שונות ברגע שניכנס לעולם המניות עם הכסף שנשקיע. הכוונה היא שכאשר לא מדובר בכסף אמיתי אז אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להסתכן יותר, הרי מה יש לנו להפסיד?
זאת בניגוד להתנהלות שלנו בעולם ההשקעות שבו בהחלט נמצא כסף אמיתי על השולחן ונרצה להיות סופר זהירים איתו.

בסופו של דבר כשאנחנו נכנסים לשוק הזה בכוחות עצמנו, אנחנו עושים למעשה 3 תפקידים בו זמנית. תפקיד יועצי השקעות, מנהלי השקעות ואנליטיקאים, וכל אלה אנחנו עושים ללא כל ניסיון ומיומנות.

בית השקעות - למה זה כדאי לי ?

כאמור, ההתמחות של בית השקעות היא השקעת כספי הלקוחות שלו בשוק ההון בצורה זהירה וחכמה. אחד התפקידים המהותיים ביותר של בית ההשקעות הוא לעקוב אחר הפעילות המתרחשת אצל מספר חברות, לזהות את הדפוס ובעזרתו לחזות את עתידן הכלכלי של החברותכדי לדעת היכן הכי נכון וכדאי להשקיע את הכסף שלנו.
בואו נודה באמת, זהו מידע שכל אחד מאיתנו היה רוצה שיהיה ברשותו. 

בבית ההשקעות, היועצים, מנהלי תיקי ההשקעות והאנליטיקאים למדו את התחום ועוסקים בו שנים כך שכולם למעשה “עובדים עבורי” ועבור הכסף שלי. לכן הסיכוי שההשקעה שלנו תרוויח ותשגשג גדול יותר מכיוון שנלקחו החלטות נכונות הנעשות ע”י אנשי המקצוע בעלי הניסיון בתחום.

יתר על כן, בחירה בבית השקעות תסיר לכם את החשש שתמיד יהיה קיים אצלנו, במידה ונחליט להשקיע על דעת עצמנו, ואותו חשש יוחלף במהרה בהרגשת ביטחון ללא לחץ וללא חרדות, הרי בחרנו להפקיד את כספינו במקום בטוח אצל אנשי המקצוע.

בית השקעות מומלץ: איך בוחרים ?

לבתי השקעות שונים קיימים מגוון מסלולי השקעה שונים כאשר לכל אחד מאיתנו קיימת האפשרות לבחור את המסלול המתאים לו ביותר בתהליך של בניית תיק השקעות, בהתאם לצרכים ולשאיפות שלנו (נמדד בעיקר לפי התחום השולט בהשקעה והסיכון שבמסלול, משמע, ככל שהמרכיב המניתי במסלול גבוה יותר, כך מסלול ההשקעה מאופיין בסיכון גבוה יותר).

כמו שנאמר, לכל בית השקעות יש מרכיב סיכוי-סיכון שונה, המייחד אותו מבתי ההשקעות האחרים.

בחירת בית השקעות

האתגר הגדול שקיים אינו נעוץ בבחירת מסלול ההשקעה, אלא קודם כל בבחירת בית ההשקעות הנכון לנו, בית ההשקעות שהביצועים שלו הכי טובים, כלומר התשואה הגבוהה ביותר על הכסף שהשקענו. אך לא מדובר רק בתשואה, יש מגוון של פרמטרים שלפיהם נכון לבחון בית השקעות לאורך זמן.

הנה דרך ראשונה שנוכל להיעזר בה:

ROSHCAPITAL  עובדת עם מספר בתי השקעות, כאשר היא נוהגת להתאים לכל אחד מהלקוחות שלה את בית ההשקעות המתאים לו ביותר מבחינת הפרופיל הפיננסי הפרטני שלו.
“הלקוחות שלנו עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מחויבים לכך שההון שלהם יושקע באופן שיביא להם תשואה מקסימלית במינימום סיכון עם פתיחת תיק השקעות בדיוק בהתאם לצרכי הלקוח”.

כמו כן, ניתן גם להיעזר בחיפוש באינטרנט כדי לחקור על כל בית השקעה למשל מבחינת התחומים שבהם הם מתמחים, מסלולי השקעה, סוגי השקעה, עמלות, שיטות עבודה, סכומי ההשקעה ההתחלתיים שהם דורשים ולראות איזה מבניהם הוא הכי מתאים לנו.

אפשרות נוספת היא פשוט לבדוק ברשת נתונים פיננסים ודירוגים של בתי השקעות ולבחור עפ”י דירוג התשואות ועוד פרמטרים (יפורטו בהמשך המאמר).

 

אז מהם בעצם השיקולים לבחירת בית השקעות ?

להשקיע נכון ובחוכמה זוהי משימה לא פשוטה בכלל. כולנו רוצים שההון שברשותנו “יעבוד שעות נוספות” ויניב תשואות נאות. לכן, על מנת למנף את ההשקעה שלנו באופן מיטבי, חשוב שנתייחס בעיקר לשיקולים מקצועיים בעת בחירה של בית ההשקעות הכי נכון בעבורנו.
להלן מספר פרמטרים חשובים שיעזרו לנו בבחירת בית השקעות מומלץ :

  • תשואה מוכחת לאורך זמן – חשוב שנבדוק את התשואות של בית ההשקעות לאורך זמן ולא במשך פרק זמן ספציפי. מקובל לבחון את התשואות של 5 השנים האחרונות ולא להסתפק בתוצאות של השנה האחרונה. עם זאת, חשוב לציין, כי תשואות העבר אינן מבטיחות בהכרח תשואות עתידיות, אך נכון להיום מדובר באחד מאמצעי הניבוי העיקריים בקרב המשקיעים.

 

כדי להמחיש את רמת החשיבות של לקחת בחשבון את רכיב התשואה אפתח בדוגמה: נניח ואנחנו משקיעים 300,000 ₪ בתיק השקעות מנוהל, שימו לב שבמידה והתשואה לשנה היא 10%, אז הרווחנו 30,000 ₪ בשנה הזאת (כן, עד כדי כך משמעותי!)

  • תשואות בעתות משבר – ניתן לבחון באופן ספציפי את התשואות בשנים שבהן כל השווקים חוו ירידה, למשל ב- 2008 וב -2011, בכדי לוודא כי הירידות של בית השקעות ספציפי לא היו גבוהות בהרבה מהממוצע. מדובר בפרמטר חשוב ביותר המבטיח כי גם בתקופות משבר בית ההשקעות מתנהל בצורה מושכלת על מנת להביא את ההפסדים שלנו למינימום האפשרי.
  • עלויות ניהול–  קיים הבדל משמעותי ביותר בין עלויות הניהול השונות המונהגות בכל בית השקעות. ישנם בתי השקעות שעלות הניהול שלהם היא סמויה אך חשוב שתדעו, הסכום המינימלי בבתי ההשקעות אצל עשרת המובילים בישראל אינו יורד מ – 300,000 ₪.

 

אך חשוב מאוד לציין! אל תעדיפו בהכרח בית השקעות בעל עמלת דמי ניהול נמוכה על פני אחד הגובה עמלת דמי ניהול גבוהה יותר.

חשוב להבין שבדרך כלל בתי השקעות בעלי מוניטין גבוה, ייגבו עמלת דמי ניהול גבוהה יחסית, אולם לרוב נעדיף לשלם אחוז דמי ניהול גבוה ולהרוויח תשואה גבוהה מאשר לשלם אחוז נמוך יותר ולקבל בתמורה תיק השקעות עם תשואות שליליות.

  • סטיות תקן – חשוב לבדוק לא רק את התשואות בשנים הקודמות אלא גם לוודא כי סטיות התקן הן נמוכות, כאשר המשמעות בפועל היא שהתשואות הן עקביות ובעלות מגמה אחידה.
  • היקף הנכסים המנוהלים בו – היקף נכסים רחב יעיד על בית ההשקעה גדול אשר רמת המקצועיות בו היא ברמה הגבוהה ביותר, שהוא בעל ניסיון מקיף בתחום ובעל נכסים וכסף רב ולכן נוכל לסמוך על כך שרמת הדיוק שלו בצפי נתוני החברות תהיה מדויקת להפליא. כך נוכל להיות רגועים שבית ההשקעות יבחר את ההשקעות הנכונות עבורנו.
  • שקיפות מלאה – מומלץ לבחור בית השקעות המתיר לנו לראות את הפעולות ולבצע שינויים בתיק ההשקעות שלנו. דבר זה מקנה שקיפות מלאה וכמובן תחושת ביטחון שהכל נמצא תחת שליטה.
  • המלצות – שיקול נוסף (אמנם הוא לא נכלל בפן המקצועי אך בהחלט נחשב) הוא לבדוק שאכן יש לבית ההשקעות המלצות רבות וטובות. כמובן שמומלץ גם לדבר עם לקוחות שכבר השקיעו בבית ההשקעות שאנחנו שוקלים להצטרף אליו, כך שתהיה לנו אינדיקציה נכונה ונוכל להיות בטוחים שהוא אמין ונוהג בשקיפות מלאה כלפינו.
    בנוסף, מספר תיקי השקעות המנוהלים בו יכול לעזור בבחירה. 

 

אחרי שהבנו את כל השיקולים הרלוונטיים לבחירת בית השקעות וראינו שהעיקרי שביניהם הוא אחוז תשואות גבוה, נשאלת השאלה …

איך נדע איזה בית השקעות מניב את התשואות הגבוהות ביותר?

כעיקרון שום חיפוש באינטרנט לא ייתן לכם את התשובה לשאלה המתבקשת “מהי התשואה הממוצעת של התיקים המנוהלים בבתי השקעות” כדי לא ליצור הבטחות לגבי תשואות עתידיות,
אך שימו לב, כאן נכנסת לתמונה קרן נאמנות גמישה.

אז מהי קרן נאמנות גמישה?

בשונה מרוב קרנות הנאמנות שבהן יש חוקים ברורים במה להשקיע,
קרן נאמנות גמישה היא קרן המתירה למנהל הקרן להיות חופשיוגמיש בהשקעות שלנו, וזה יכול לפעול לשני הכיוונים. הוא יכול לשגשג ומאידך, לפשל. 

שימו לב טוב כי בדיוק כאן נבחן הקריטריון החשוב ביותר- ניהול נכון של ההשקעות.

בעזרת קרן הנאמנות הגמישה אנו יכולים לראות את אופן ההתנהלות של מנהל הקרן עם ההשקעות שלנו. כלומר אם הוא ישקיע נכון, תתקבל תשואה גבוהה בקרן, דבר המעיד על החלטות נבונות של המנהל, מה שמראה לנו שכדאי להשקיע אצלם כי למה שתהיה להם התנהלות שונה בתיקי השקעות?

לכן, בכדי לאשר שלבית ההשקעות שבחרנו אכן יש תשואות גבוהות – חשוב ביותר שנבדוק מהן התשואות שלו בקרן הנאמנות הגמישה, וכך תהיה לנו הערכה שבחרנו נכון.

אז לסיכום, במידה והחלטנו ללכת על שירות של ניהול תיקי השקעות, תמיד כדאי לברר לגבי בית השקעות מומלץ. הרי שם עובדים יועצי השקעות מן השורה הראשונה שידעו כיצד לבצע פיזור נכון וחכם של ההשקעות שלנו, לייצר לנו מקסימום תשואה על הכסף שלנו במינימום סיכון ובמקסימום יציבות לאורך זמן.

בשורה התחתונה, בית השקעות מומלץ (העומד בקריטריונים שסיכמנו) ינהל עבורנו ביד רמה את תיקי ההשקעות !

שאלות ותשובות

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי בגלל שהם בוחרים בית השקעות מומלץ אין לה ממש לדאוג. אך בפועל כל השקעה שלא תעשו תכלול בתוכה מרכיבי סיכונים מסוימים. כך שבחירה בבית השקעות שיש לו המלצות היא לא תעודת ביטוח. אבל מצד שני אתם תוכלו לדעת כי יש לכם על מי לסמוך.

בתי השקעות מומלצים מזהים על סמך חוות הדעת של הלקוחות השונים. כדי שתוכלו למצוא בית השקעות שכזה, מוטב כי תשמעו מה יש ללקוחות שלו לספר. יש כאלה שיספרו דברים טובים ויש כאלה שיספרו דברים פחות טובים. כך תוכלו להרכיב לעצמכם את תמונת המצב המלאה עוד לפני שאתם מכניסים את עצמכם למקום שלא נכון עבורכם.

אין קשר בין ההמלצות לבין העלות שאותה גובה בית ההשקעות על השירותים שאותם הוא מספק. לכל בית השקעות יש את האפשרות לקבוע את התעריפים שבהם הוא מאמין. יש בתי השקעות שיגבו סכומים גבוהים ויש כאלה שיגבו סכומים נמוכים. חשוב שתבינו כי עצם הבחירה בבית השקעות מומלץ לא בהכרח אומרת כי תשלמו יותר.

כאשר אתם פונים לבית השקעות, מוטב כי תבחנו את הקבלות שאיתן הוא מגיע. לכל בית השקעות יש את ההיסטוריה שלו, והאינטרס שלכם יהיה לבחור בית השקעות שתוכלו לסמוך עליו. בנוסף תצטרכו לבחון את העלויות השונות של בית ההשקעות, שגם הן פקטור בקבלת ההחלטה הסופית. בית השקעות מומלץ הוא כזה שתצטרכו לסמוך עליו בכל מישור אפשרי. בית השקעות שאמור להתוות לכם את הדרך בכל מה שקשור להשקעות שאותם אתם עומדים לבצע.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

ניהול פיננסי

ניהול פיננסי

במידה והנכם רוצים להשקיע בדרך פעילה, אז ודאי שתבצעו את המהלך דרך בית השקעות מומלץ. השקעה ישירה בנייר ערך, מתבקשת הבנה עם שוק ההון, ידיעה

קרא עוד »
פמילי אופיס פתח תקווה

פמילי אופיס פתח תקווה

פמילי אופיס פתח תקווה מצאו בדף הזה מידע על חברות הדגל בתחום הפמילי אופיס בפתח תקווה אקספרט – קבוצת אקספרס מספקת מבחר שירותים, ליווי ויישום

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.