ניהול הון

ניהול הון

בעשור האחרון התחום של ניהול הון וכן של השקעות שינה את צורתו ומבחינים במנעד רב של חלופות. החל מהצעה אקזוטית מעין דירה בפרברי ארצות הברית או לחלופין מסחר במטבע חוץ וכן כלה במוצר הכי מוסדי, כמו למשל – פוליסה של חיסכון שחדרה בעת האחרונה לחיים שלכם או לחלופין השקעה על ידי יועץ השקעות בתוך הבנק שלכם.

ניהול הון עם מנהל תיק השקעות

מנהל של תיק השקעות לעולם ניצב בחזית של תחום של השקעות, אבל בעשור אשר חלף ניצבת שוב הקושיה אצל המון משקיעים הודות המעלה אשר קיימת בתוך שירות מעין הלה אל מול כל החלופות. בשל כך כי בנושא של השקעות אנו מדברים, אין אפשרות להבין מבעוד מועד איזו השקעה תניב את הרווח הכי מיטבי בטווח הארוך ואף בשל כך כי לא קיימת הבטחה של רווח באף אחת מן החלופות, נשאר לכם רק לבדוק את המעלות של כל מוצר.

הגורם שבעטיו הנכם מעוניינים יהיה ברשותכם תיק מנוהל

מכיוון שהנכם לא צ’יליאנים – בראשית שנת 2016 נפל דבר בתוך שוק של פנסיה בתוך מדינת ישראל – נתיב של השקעה תלוי גיל. מודל זה הוא לא המצאה ישראלית והוא פותח בצ’ילה המודל הצ’יליאני קבע כי ניהול הון של הון אשר המטרה שלו עבור פנסיה, נדרש להתייחס לגיל של משקיע, ככל שהינו מבוגר יותר , כה נדרש לחשוף אותו למעט יותר סיכונים. 

מנהל תיק ההון

ניהול הון בתוך תיק של השקעות הוא שירות בהלימה לדרישות שלכם, אין בשל כה כי מעוניינים לפעול מנהלים של תיקים, כי אם הדבר מה שהחוק דורש מהם. מנהל תיק של ניהול הון נדרש בהתאם לחוק לערוך בחינה יסודית של הדרישות שלכם, אין אך ורק בעת פתיחה של תיק, כי אם פעם בשנה מינימום. מנהל של תיק נותן את הדעה שלה של היעד שלמענו הנכם משקיעים את ההון שלכם, את הסיטואציה התעסוקתית וכן המשפחתית שלכם, , את היחס שלכם אל סיכון וכן את הגיל שלכם וגם הוא מרכיב לכם מדיניות של השקעה אשר תהלום עבורכם בצורה פרטית ואף בוחן עמכם במשך אורך של תיק במידה וקיים מקום לשנות ולבחון שוב את המדיניות בתוך תיק.

הנכם מעוניינים כי יבחרו עבורכם

בתוך מדינת ישראל קיימים שלושה סוגי רישיונות אשר מתעסקים בתוך ניהול הון – ניהול של תיק השקעות, ייעוץ של השקעות וכן שיווק של השקעות. מן ההיבט המקצועי, כל אחד מן אוחזים של היתר הוא דומה וגם עבר כמעט את אותה הסמכה. יועץ השקעות שלכם בתוך הבנק שלכם יודע בתחום של השקעות לא פחות מן מנהל של תיק של השקעות שלכם, אבל כאשר מידה של של אינפורמציה לא קיים ביניהם הפרש רב, ההפרש נמצא בכל אשר מתייחס להרשאה שלהם. 

ניהול הון - התהליך

בבוחן של מציאות, הפרוצדורה של ניהול הון הרבה יתר מסובכת, ועדה של השקעות מרכזית של הבנק שלכם, לב ליבן של השקעות, מוסר נוהל אל יועץ, בשל כך כי להנחה שלהם נדרש לבצע שינוי של תיק של השקעות בשל מצב אשר חל בעת האחרונה בשוק. בתום אשר הוענק בידיו המלצה ממרכז של השקעות, היועץ יוציא את רשימה של קהל היעד שלו ויחל לצלצל אל כל לקוח וייעץ לו על פעולה. כאשר יועץ מגיע ללקוח מספר מאה ותשעים במאגר שלו, עברה יותר מדי עת ושמא גם עת יקרה מפז. מנהל של תיק של השקעות פועל מקרב ייפוי של כוח ואף מותר לו לפעול ישירות בתוך החשבון שלכם כראות עיניו והן בהתאם למדיניות אשר נקבעה בתיק שלכם. כאשר ועדה של השקעות בעסק של ניהול תיקים בוחרת כי מעוניינת לבצע שינוי, היא מבצעת הלה בהמון זריזות עבור כל קהל היעד שלה ביחד ואף לא מחכה אל מענק של היתר ממכם לפני עריכה של פעולה.

ניהול הון - זריזות תגובה!

כמו כן, זריזות של תגובה בתוך שוק ההון הינה משמעותית ביותר ולפעמים עושה את הפער בין כשל לבין שגשוג. במידה והנכם מחליטים על בעל מקצוע, אתם לא מעוניינים כי הוא ייוועץ אתכם בטרם כל פעולה אשר הינו מבצע, ככלות הכל הינו המומחה ולא הנכם, בשל כך כאשר צריך לפעול, נכם מעוניינים כי הוא יפעל למענכם.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

השחקנים הגדולים משקיעים

השחקנים הגדולים משקיעים

חברת Final נוסדה בשנת 2001 והיא כיום אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם, ואחת מן החברות הרווחיות ביותר בישראל. עיקר הפרסום של החברה מגיע מהיכולת

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.