איתותים בשוק ההון

איתותים בשוק ההון

שירות איתותים בשוק ההון בישראל ובארצות הברית הוא שירות אשר צריך להיות תחת ניהולו של יועץ השקעות אשר מחזיק ברישיון של הרשות לניירות ערך באותו המקום. האיתותים נשלחים על ידי יועצים מקצועיים לאחר שמתבצעת בדיקה רצינית ומעמיקה. השירות כולל קבלה של איתותי קנייה ומכירה היישר לפלאפון ולתיבת הדואר האלקטרוני, כך שניתן לדעת בזמן אמת איזה מניות כדאי לקנות או למכור בזה הרגע. בין אם אתם מתעניינים במניות, השקעות או מסחר אלגוריתמי במקום לשבור את הראש מול המסך ולעבוד קשה בכדי להחליט איזה מניות לקנות או למכור, יש מישהו שעושה זאת בשבילכם, ומעדכן אתכם בזמן אמת.

למה צריך את שירות האיתותים בזמן אמת?

שירות האיתותים הוקם בכדי לתת מענה ופתרון עבור אנשים עסוקים, לא משנה אם אתם כרגע בעבודה, עם חברים או עם המשפחה ואין לכם את הזמן לשבת מול המסך? אתם עובדים אצל בוס קשוח שלא נותן שנייה בכדי להציץ באתרים המציגים נתונים על שוק ההון? בדיוק בשביל זה יש את שירות האיתותים, אשר יעשה עבורכם את העבודה, וישלח לכם איתות עם כל המניות שרלוונטיות עבורכם, כולל ניתוח טכני מפורט וההמלצות הקשורות בפעולות כמו מכירה או קנייה של ניירות הערך – והכול ישירות מיועצי השקעות בכירים שעושים זאת בזמן אמת.

למעשה, יועץ ההשקעות מחפש את המניות וניירות הערך אשר לדעתו צפויות לרשום את התזוזות הגדולות ביותר – כלפי מעלה או כלפי מטה, ומעדכן את הרשומים אודות הפעולות שעליהם לבצע בכדי להרוויח או שלא להפסיד. כך בעצם אפשר להשקיע בשוק ההון, מבלי שאתם צריכים להשקיע בכך זמן רב, ועדיין להרוויח סכומי כסף כאילו עבדתם שעות רבות על כך.

באיזה שירות איתותים כדאי לבחור?

ישנם סוגים שונים של שירותי איתותים אותם מציעות חברות שונות, אך לא כולם טובים ומשתלמים. למעשה, במרבית המקרים לא מדובר על שירות איתותים שבאמת יהיה רווחי עבורכם. הסיבות לכך הן שונות ורבות, בגדול – מה שקורה במקרים מסוימים הוא, שכאשר מתבצע איתות מגוף גדול עבור מנייה קטנה – האיתות מזיז את המניה עצמה, מאחר שהוא יוצר גל ענק של קונים. לעומת זאת, כאשר מדובר על שירות איתותים מקצועי, היועץ אשר מעדכן ומפעיל את האיתות, מוודא שהמחזור הנוכחי של אותה המנייה גדול מספיק עוד לפני שהוא נותן את האיתות, כך שאין סיכוי שהמנייה תזוז בגלל השירות של האיתותים.

המסקנה היא – שירותי איתותים הם אמנם דבר שיכול להיות מצוין ורווחי עבור משקיעים שאין להם את הזמן והיכולת להתעסק כל הזמן עם גרפים של מניות ולהיות עם היד על הדופק כמו שתחום כמו שוק ההון מצריך, אך גם כאשר בוחרים בשירות איתותים צריך לעשות זאת בחכמה, ולבחור בחברה מקצועית ואמינה שתדע לעשות זאת כמו שצריך, ובצורה כזאת שבסופו של דבר תניב לכם רווחים שיצדיקו את התשלום עבור השירות.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

השקעות רובין הוד

בית השקעות

בחירת בית השקעות ROSH CAPITAL עובדת עם מספר בתי השקעות, כאשר היא נוהגת להתאים לכל אחד מלקוחותיה את בית ההשקעות המתאים לו מבחינת הפרופיל הפיננסי

קרא עוד »

השקעות סווינג

השקעות סווינג השקעות סווינג(נשתמש במינוח לועזי זה גם בהמשך. “השקעות תנופה” או “השקעות נדנדה” הינם מונחים בעברית שלא הפכו נפוצים, ואין בשלב זה מונח נפוץ

קרא עוד »
השקעות רובין הוד

השקעות רובין הוד

השקעות רובין הוד שם לתהליכי השקעה פשוטים וזולים בשוק המסחר במניות, על שם יישומון (אפליקציה) עיקרית- Robinhood Markets, Inc שפותחה לשם כך, ומצויה בשימוש נרחב

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.