חברות פמילי אופיס שכדאי להכיר

פמילי אופיס

חברות פמילי אופיס מובילות

במאמר הבא ריכזנו עבורכם מבחר רחב של חברות פמילי אופיס מובילות בישראל המציעות שירות אדיב ומקצועי ובעלות ידע נרחב בתחום.

ROSH Capital פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “ROSH Capital” פמילי אופיס הוקמה על ידי בן שמיר המכהן כיום כמנכ”ל החברה. ROSH Capital היא תוצאה של עבודה מרובת שנים ושילוב גורמים משמעותיים בעולם הפיננסים. החברה מתמחה במספר רב של תחומים בהם; פמילי אופיס, תכנון פיננסי, ניהול השקעות פנסיוניות, פתיחת תיקי השקעות, ליווי ותכנון פרישה, והשקעות אלטרנטיביות. החברה מאמינה כי הסוד בעולם ההשקעות והפיננסים נמצא בניתוח מידע ומפגש עם רעיונות חדשים. פעילות החברה מתבססת על שימוש בשיטות חדשניות ובטכנולוגיה פורצת דרך הנשענים על ניסיון מצטבר של עשרות שנים בניהול השקעות. ROSH CAPITAL מנגישה השקעות בחדשנות מזווית ראיה מרעננת. גישה שנותנת יותר משקל לטכנולוגיה, נכסים אינלטקטואלים, ובכלל השקעות אלטרנטיביות שפחות מוכרות לציבור הרחב. 

מנהלים: בן שמיר

כתובת: הלח”י 25, בני ברק.

טלפון: 077-9978945

לינק לאתר

כספא פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “כספא” פמילי אופיס היא חברה לניהול ההון של כלל לקוחותיה. חברת “כספא” מציעה ניהול נכסים, ייעוץ השקעות ושירותי פמילי אופיס מקיפים ללקוחותיה בישראל. מנהלי החברה בעלי ניסיון רב של 20 שנים בתחום ההשקעות והפיננסים. “כספא” פועלת כנותנת שירות ואין לה עניין בכלים פיננסים ספציפיים, מה שמאפשר לה לעבוד כחברה בלי “דעות קדומות” בכל מה שנוגע להשקעות אלטרנטיביות וכך החברה מציעה שקיפות ואמינות ללקוחותיה. החברה מתמחה גם בשוק הישראלי המקומי, וגם בזירה הבינלאומית. ידע נרחב זה מאפשר למנהלי תיקי ההשקעות להציע ללקוחות אפשרויות נרחבות וגמישות יותר של אלטרנטיבות. מטרות החברה העיקרית הן הצרכים והרצונות של הלקוח, וזה מנחה את החברה בזמן שמתבצעות החלטות השקעה, ונתינת שירות. שלושת העקרונות המנחים את החברה הם: בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות המתבססת על אמון, להיות מקצוענים, ולהיות שקיפים ואמינים.

שנת ייסוד: 2006

מנהלים: שאול זדקה ואילן סדון

כתובת: המלאכה 2, רעננה.

טלפון: 03-7914752

לינק לאתר

קרני פמילי אופיס:

רקע כללי: החברה מתמחה בבניית אסטרטגיית השקעות ותכנון פיננסי למשפחות בעלות עושר פיננסי, יחידים בעלי ממון, תאגידים וחברות בישראל עם מגוון מוצרים כגון: ניהול תיקי השקעות, פוליסות פיננסיות, קופות גמל, קרנות גידור, קרנות פנסיה וכו’. החברה מעניקה ללקוחותיה ולבני משפחתם שירותי פמילי אופיס מתקדמים בעזרת צוות החברה המתמחים בבנקאות, שוק ההון, הביטוח והנדל”ן. “קרני” פמילי אופיס מספקת מגוון רחב של שירותים: תכנון פרישה, ייעוץ מס, דיווחים חודשיים, ליווי מול גופים בנקאיים ושירותים נוספים. שיטת הניהול בוחנת את מכלול נכסי הלקוח בצורה מקיפה ומקצועית. החברה דואגת להתאים את אסטרטגיית ההשקעות לצורכי הלקוח באופן פרטני, מתחזקים ובוחנים את פעילות תיק הנכסים באופן שוטף ובשקיפות מלאה, עם יכולת להעריך את הביצועים בכל עת. החברה, היא חברה פרטית ואיננה בבעלות אף חברת ביטוח, והדבר מאפשר להם חופש פעולה וראייה אובייקטיבית אשר מעמידה את בני המשפחה במרכז. הניסיון הרב הנצבר אצל בעלי החברה בכל תחומי הכלכלה ושוק ההון, מאפשר להם לבנות את התוכנית הפיננסית הטובה ביותר עבור המשפחה, תוך התאמה למצבים השונים בחייהם, לחיסכון הפנסיוני ולדור העתיד.

שנת ייסוד: 2008

מנהלים :דרור קרני

כתובת: בצלאל 1, רמת גן

טלפון: 073-7586002

לינק לאתר

יובלים פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “יובלים” פמילי אופיס הוקמה על ידי מומחים משוק ההון, המערכת הבנקאית, כלכלנים ויועצי מס וזאת על מנת לתת מענה מקיף ללקוחות בעלי ממון ונכסים. החברה מתמחה בשירותי פמילי אופיס, ליווי ותכנון פיננסי מתקדם למשפחות בעלות הון פיננסי, בעלי שליטה, תאגידים וחברות תוך בניית אסטרטגיה ארוכת טווח וליווי מקצועי מתמשך. ניסיונם הרב והיכרותם העמוקה עם שוק ההון והעולם הפיננסי, מייצרים יכולת ייחודית לבנות עבור לקוחותיהם את האסטרטגיה הפיננסית המנצחת. משרדם מציע מספר מגוון של שירותים כגון: תכנון פיננסי, תכנון פרישה, ליווי וייעוץ מס על ידי רואי חשבון, דיווחים חודשיים, ליווי מול גופים בנקאים ושירותים נוספים. משרדתם עובד עם מגוון רחב של בתי השקעות וגופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון, תוך הקפדה על ניהול השקעות מקצועי, פיזור סיכונים וניצול הטבות מס. המקצועיות, היחס האישי, הטיפול המסור והאמון ההדדי יעניקו לבני המשפחה שקט נפשי, תחושת ביטחון ויציבות כלכלית.

שנת ייסוד: 2012

מנהלים :עדי שהרבני, ספי שובל

כתובת: מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין C, קומה 12

טלפון: 1-700-558-100

לינק לאתר

פיוניר פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “פיוניר” ניהול הון הינה חברה עצמאית ובינלאומית המספקת שירותי הון ופמילי אופיס בהתאמה אישית ללקוחותיה בארץ ובעולם. באמצעות יחס אישי ומיקוד אמיתי בצרכי הלקוח, החברה מציעה מגוון שירותים הכוללים: תכנון פיננסי ופנסיוני מקיף ללקוחות אמידים, שירותי ניהול הון אישי – גלובלי ושקלי – ללקוחות עושר ואנשי עסקים ושירותי מולטי פמילי אופיס מתקדמים למשפחות עושר. החברה הוכתרה על ידי המגזין והאתר העסקי האירופאי CFI.co כמנהלי ההון הטובים ביותר בישראל בשנת 2016. ב-2019 זכתה החברה בתואר החברה הטובה ביותר לתכנון פיננסי למשפחות בעלות הון בישראל מטעם אתר מגזין העסקים החודשי והבינלאומי Aqcuisition International. לקבוצת פיוניר רישיון לניהול תיקים בישראל, דרום אפריקה, ארה”ב וקנדה. לחברה עקרונות מנחים עיקריים בהם: הקשבה ולמידה תמידית לצרכי הלקוח, גמישות מחשבתית המאפשרת פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית, שותפות אמיתית בין המתכנן הפיננסי ופיוניר לבין הלקוח בתהליך קבלת החלטות, מקצועיות, שקיפות, אמון ויושרה.

שנת ייסוד: 1986

מנהלים :עומר גלעין, דפנה גונן, מייק אליס, אבי נחום.

כתובת: בית אמצור – קומה 4, הסדנאות 8, הרצליה פיתוח.

טלפון: 1-800-365-000

לינק לאתר

לייטהאוס פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “לייטהאוס פתרונות פיננסים” עוסקת במתן שירותי פמילי אופיס למשפחות בעלות עושר פיננסי, הכוללים ניהול כלל הנכסים של משפחות בארץ ובעולם, בקרה וניהול סיכונים של נכסי הלקוח, ניהול וליווי פיננסי אישי המותאם למבנה ומטרות ההון הפרטי והמשפחות הכולל. החברה מציעה מעטפת שירות הכוללת שירותים פיננסים ומגוון שירותים נוספים כגון: ייעוץ פנסיוני, מיסוי בינלאומי, מעבר בין דורי, שירותי נאמנות, פעילות בנכסים ריאלים, אשראי, הניתנים באמצעות גופים מובילים בתחומם. החברה מחזיקה ברישיון שיווק השקעות מטעם הרשות לניירות ערך. החברה הינה שותפות ישראלית המשלבת יכולות וניסיון עשיר של צוות מנהלי השקעות ישראלים. ניהול הנכסים מתבצע במוסדות פיננסים ובבנקים אותם בוחר הלקוח. תחומי הפעילות העיקריים של החברה: ניהול וליווי פיננסי בתיק ההשקעות של המוסד – עבודה צמודה מול מנהל הכספים, ליווי תהליך פתיחת חשבונות בבנקים ובבתי השקעות – ניהול מו”מ לתנאי עמלות וריביות, מעקב שוטף אחר עלויות והטבות, בקרה יומיומית של מנהלי התיקים, בחירת קרנות גידור ומעקב אחר ביצועים, פגישות, והמלצה למכירה במידת הצורך.

שנת ייסוד: 2008

מנהלים: עמית מייזנר, חדווה שרון

כתובת: מנחם בגין 11, רמת גן

טלפון: 03-5661333

לינק לאתר

אופל פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “אופל” פמילי אופיס הינה גוף אובייקטיבי ומקצועי הבונה יחד עם בני המשפחה אסטרטגיה פיננסית כוללת לניהול העושר המשפחתי, תוך ראיה רחבה ומלאה של כלל הנכסים וצרכי המשפחה. החברה מלווה את המשפחה לאורך שנים ומאפשרת באמצעות ייעוץ נכון וחכם לשמר ולהגדיל את ההון הקיים, לנהל את הסיכונים בהשקעות באופן מקצועי, להבטיח את חוסנה הפיננסי של המשפחה ולבצע מהלכים להעברה בין דורית של ההון והעסק המשפחתי. החברה מציעה ניהול במשא ומתן בנושא השקעות, אשראי ועמלות מול כל הגורמים הפיננסים והעסקים בארץ ובחו”ל, תוך צמצום העלויות והעמלות שמשלמת המשפחה לאורך השנים. ניהול הוליסטי אישי של נכסי המשפחה באמצעות חברת “אופל” פמילי אופיס יאפשר למשפחה להתמקד ולהתרכז במה שבאמת חשוב – עסקים, תחביבים ומשפחה, ותסיר מהם את הטיפול והדאגה הכרוכים בניהול השוטף של כלל הנכסים הפיננסיים והריאליים שבבעלותם. החברה מציעה מגוון שירותים: השקעות אלטרנטיביות, ייעוץ פנסיוני, מיסוי, צוואות, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, ושירות וזמינות.

שנת ייסוד: 2016

מנהלים: ירון יחזקאל, רועי בן זריהם

כתובת: המדע 8, רחובות

טלפון: 054-3263263

לינק לאתר

סיגמא פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “סיגמא” פמילי אופיס הינה חלק מבוטיק השקעות שהוקם ב1992 ע”י פרופסור דן גלאי ולפני כשנתיים נרכש ע”י “Andbank” והפך לנציגות הקבוצה בישראל. החברה פועלת כ-Trusted Advisor עבור מספר מצומצם של משפחות עתירי הון באופן בלתי תלוי ובלתי אמצעי. החברה פועלת באובייקטיביות מלאה במטרה למקסם את הון לקוחותיה בהתאם לציפיות שתואמו מראש, תוך שימת דגש על רמת סיכון ותנודתיות נמוכים ככל האפשר. קבוצת Andbank היא מקבוצות הבנקאות הפרטית הגלובליות הגדולות ביותר בעולם ה-Wealth Managment. לקבוצה ניסיון של יותר מ-80 שנה בתעשייה הפיננסית ותחת ניהולה נכסים בלמעלה מ-25 מיליארד דולר. הייחודיות של החברה באה לידי ביטוי בניתוח והנגשת השקעות אלטרנטיביות המיטיבות ומאזנות את תיק הנכסים המשפחתי. תחום ההשקעות האלטרנטיביות מפותח מאוד בחברה, ומגיע לכדי כשליש מהשקעות החברה. החברה מציעה שירות הוליסטי הכולל את כלל צרכי המשפחה: ניתוח מעמיק של מצב הנכסים הפיננסים, ניהול/יעוץ השקעות בתחום הנכסים הפיננסים הסחירים והלא סחירים, בדיקות נאותות עבור השקעות אלטרנטיביות, יעוץ פנסיוני, דיווח רבעוני מאוחד של כלל נכסי הלקוח ועוד.

שנת ייסוד: 1992

מנהלים: אלברטו גרפונקל, דן גלאי, עידן אזולאי

כתובת: בית עוז, אבא הלל 14 א’, רמת גן

טלפון: 03-6138218

לינק לאתר

אורנים פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “אורנים אסטרטגיות בע”מ” הינה חברה פרטית. החברה הוקמה על בסיס ניסיון נצבר של בעלת החברה בתחום הפיננסים והבנקאות(מעל ל25 שנה). לחברה חשוב לציין כי אין לה תלות באף בית השקעות, חברת ביטוח, קרן גידור וכו’ – וכי טובת הלקוח הוא האינטרס שלהם. החברה אינה מנפיקה מוצרים פיננסים ואין לה אינטרס במוצר כלשהו, רק בתשואות ומדדי סיכון. בתחום הפיננסי החברה מציעה: ניתוח מערך ההשקעות הקיים, איסוף נתונים ובניית דוח מצב נכסים כולל, איפיון צרכים שבשלב זה נקבעת רמת הסיכון ופיזור גיאוגרפי, בניית תזרים משפחתי עד גיל הפרישה ותזרים נוסף מגיל הפרישה עד 120, בקרה על מנהלי ההשקעות ויישום האסטרטגיה, מדדי ביצוע, עמלות ועוד. כחלק מהתכנון הפנסיוני, החברה פונה למסלקה הפנסיונית ומקבלים נתונים מלאים ועדכניים מכל החברות שמנהלות מוצרים פנסיונים בארץ ומיישמים בהתאם למצב הנכסים האישי. בנוסף על כך, החברה עורכת בדיקת קרדיט סקור והכנות לגיוס אשראי בהתאם לצורך, ובחינת עסקאות ארביטרז, עסקאות סינטטיות ועוד.

שנת ייסוד: 2013

מנהלים: אורן תמר

כתובת: לא מצוין.

טלפון: 052-2612829

לינק לאתר

פלקון פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “פלקון ניהולי תיקי השקעות בע”מ” מציעה פתרונות השקעה מותאמים אישית בתיק המנוהל בחשבון הלקוח בבנק באופן פשוט ושקוף, החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות השקעה גלובליים ומקומיים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. מנהלי ההשקעות מבצעים מחקר מקדים וניתוח מעמיק של מכלול הנכסים הפיננסיים לצורך התאמת פרופיל ההשקעה ופיזור הנכסים, מנהלי ההשקעות מלווים את הלקוח בתהליך קבלת החלטות פיננסיות באופן אישי וצמוד במודל “ניהול אישי ישיר”. החברה מחזיקה ברישיון לניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לני”ע בישראל והיא רשומה כחברה מנהלת ומשווקת. החברה עומדת תחת כל הדרישות לביטוח והון עצמי על פי חוק הייעוץ, שיווק וניהול תיקי השקעות. החברה מנהלת תיקי השקעות עבור לקוחות פרטים וחברות.
תיק מנוהל מתאים בעיקר לאלו שאינם מומחים בשוק ההון, התיק המנוהל הינו מכשיר חיסכון נזיל המאפשר גמישות ושינויים באפיקי ההשקעה ורמת הסיכון בטווח הארוך, פרופיל ההשקעה מותאם למאורעות והשינויים המתרחשים בחיי הלקוח ובהתאם למטרת הכספים בחשבון המנוהל.

שנת ייסוד: 1995

מנהלים: אורי קוברסקי, תומר דן

כתובת: הערבה 1, גבעת שמואל.

טלפון: 03-3731711

לינק לאתר

אולימפוס פמילי אופיס

רקע כללי: חברת “אולימפוס” אסטרטגיה פיננסית, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ה-Wealth Management . החברה מהווה עבור לקוחותיה בית ומרכז פיננסי רב תחומי לתכנון פיננסי, ניהול פיננסי, יישום אסטרטגיות להעברת עושר – בין דורית וליווי פיננסי אישי וארוך טווח. החברה היא אינה בית השקעות ואינה עוסקת בייעוץ השקעות. החברה היא מומחית אובייקטיבית מטעמי הלקוח, המתמחה בתכנון פיננסי מקיף ואסטרטגי ובתכנון השקעות עבור הון המשפחה. באמצעות השיטה הייחודית של החברה לניהול נכסים פיננסיים, החברה תספק ללקוחותיה ליווי פיננסי צמוד ומקיף, אשר יאפשר ללקוחותיה לייעל ולמקסם את רווחי השקעותיהם ולבסס את הביטחון הפיננסי של המשפחה. החברה מבטיחה לגבש אסטרטגיית השקעות מקומית ובינלאומית מקיפה בשוק ההון והנדל”ן, אפיון ודירוג תחומי ההתמחות של כל בית השקעות, ייצוג אישי מול בתי השקעות וגורמי הנדל”ן, ניהול תיק השקעות אישי באמצעות מתכנן פיננסי אישי הפועל מטעמי הלקוח ושומר בקפדנות על האינטרסים הפיננסים של הלקוח, קיום בקרה הדוקה אחר ביצועי בתי ההשקעות שנבחרו לניהול הנכסים הפיננסים ועל ביצועי תיק ההשקעות של הלקוח, לעומת בתי השקעות ושווקים אחרים וביצוע התאמות ע”פ תנאי השוק המשתנים.

שנת ייסוד: 2014

מנהלים: יאיר ספיר

כתובת: רחוב הברזל 38, רמת החייל ת”א.

טלפון: 03-6092035

פמילי אופיס אריאל:

רקע כללי:

שנת ייסוד:

מנהלים: יניב אריאל

כתובת: מצדה 9, ב.ס.ר 4, בני ברק

טלפון: 051-5111-111

לינק לאתר

ארביטראז’ פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “ארביטראז'” פמילי אופיס תרכז עבור לקוחותיה את הקשר מול הגופים הפיננסים השונים, ותוודא כי הם פועלים בסנכרון מלא עם מדיניות ההשקעה שנקבעה. החברה תלווה את לקוחותיה ומשפחתם בנאמנות, ויבחנו יחד את אסטרטגיית ההשקעה המתאימה ביותר, לכל נקודת זמן. השירות כולל: מיפוי כולל של הנכסים הפיננסים בבנקים, בחברות הביטוח ובהשקעות אלטרנטיביות; קביעת מדיניות השקעה בהתייחס לכלל הנכסים; ניהול פיננסי אישי, המותאם למדיניות ההשקעה, בקרה על עמלות, דמי ניהול, הסדרים פיננסים, ריביות בפיקדונות, וחידוש הטבות; פיקוח וביצוע בדיקות נאותות להצעות השקעה; טיפול בכספי חסכון לטווח ארוך ומעבר הון בין דורי; דו”ח חודשי אודות הרכב ההשקעות הכולל; אופטימיזציה של המוצרים הפיננסים השונים, להקטנת מרכיב העלויות, ולמיצוי הטבות בתשלומי מס.

שנת ייסוד: לא מצוין.

מנהלים: אילן רוזנברג

כתובת: רחוב אריה דיסנצ’יק 5 ת”א

טלפון: 077-5530414

לינק לאתר

פמילי אופיס תירוש:

רקע כללי: חברת “תירוש” פמילי אופיס מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים פיננסים כמו הנדסה פיננסית הכוללת מספר תחומים ושיטות ניהול נכסים. תחילה החברה תבצע איסוף ואיתור נכסים של לקוחותיה מכל בתי ההשקעות והחברות הביטוח במשק. לאחר איסוף כל הנתונים, החברה מבצעת ניתוח תיק מעמיק הכולל היבטים של רמת סיכון, מדיניות השקעה, עלויות, הטבות מס ועוד. בבחינת הזדמנות השקעה, החברה בודקת את העלויות ופוטנציאל התשואה. “תירוש” פיננסים מתמחה באופטימיזציה של חברות מס, בעזרת כלים שונים כגון: מבנה החברה, השקעות בחו”ל, פטור על בסיס מצב בריאותי ועוד. החברה מציעה, בנוסף, תיכנון לקראת פרישה תוך התחשבות במבנה ההכנסות וההוצאות, במצב הבריאותי של הלקוח ובצרכיו המשפחתיים. שירותי תכנון הפרישה כוללים בין היתר: התאמת התיק הביטוחי של הלקוח, תכנון מס לפרישה, פתרונות השקעה התומכים באנונה ועוד. בנוסף על השירותים הנ”ל, החברה מציעה ניהול וליווי של הורשה והעברה בין דורית. משרדיהם מטפלים במגוון נושאים כגון:
הליכי עריכת צוואות, צוואות חכמות, נאמנויות ותכנון העברה בין-דורית נכונה, הליכים הפרוצדורליים של הוצאת צו ירושה או קיום צוואה, משרדיהם ממונה באופן תדיר כמנהל עזבון בתיקי עיזבונות מורכבים, תכנון העברה בין-דורית של עסקים פרטיים ועסקים משפחתיים.
שנת ייסוד:

מנהלים: יוחאי תירוש, יובל כהן

כתובת: כנרת 5, מגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

טלפון: 03-5666555

לינק לאתר

איטרניטי פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “איטרניטי” פמילי אופיס עוסקת בייעוץ השקעות הוליסטי הממפה את כלל נכסי הלקוח בארץ ובעולם. החברה תבחן את כלל נכסי הלקוח ותספק תמונת מצב נוכחית, תוך התייחסות לפיזור מטבעי, פיזור גאוגרפי וטווחי השקעה. זאת, תוך מתן ייעוץ מעמיק ומפורט לשינויים הנדרשים בתיקים על מנת למקסם את ביצועי תיק ההשקעות של הלקוח ולבנייתם בהתאם לרמת הסיכון האופטימלית. בחברת “איטרניטי” פמילי אופיס הלקוח לא יהיה חלק מ-Pool השקעות קבוע, אלא שתיק הלקוח יהיה ייחודי ויושקע לאחר ניתוח מעמיק של הצרכים של הלקוח היום ובעתיד. החברה דוגלת בשיטת “הארכיטקטורה הפתוחה” בה אין מוצרי בית, החברה בוחנת את כלל ניירות הערך ובונים עבור הלקוח תיקי השקעות מושכלים ואובייקטיבים. הכספים נשארים בחשבונות הבנק של הלקוח בארץ ובעולם והחברה תקבל ייפוי כוח לצפייה בלבד, והשירות ניתן ללקוחות בעלי הון פנוי להשקעה מעל מיליון דולר. לחברה רישיון ייעוץ הניתן מהרשות לניירות ערך. ייעוץ השקעות נקי מניגוד אינטרסים ורואה אך ורק את טובת הלקוח, הן מבחינת עמלות והן מבחינת בחירת ניירות הערך המושקעים בתיק ההשקעות. מנדט לייעוץ מאפשר שיח והסבר מעמיק ללקוח על כל השקעה והשקעה עוד בטרם ביצוע הפעולה, בידיעת הלקוח ואישורו מראש. מצב זה תורם לכך שהלקוח יודע בכל רגע נתון מהו מצב התיק, באילו ניירות הוא מושקע וכן, מהו הרציונאל מאחורי ההשקעה. השקיפות היא מלאה.

שנת ייסוד: 2017

מנהלים: רוית לגו

כתובת: ע. הלל 12, רעננה

טלפון: 054-7736-885

לינק לאתר

הימלאיה פמילי אופיס:

רקע כללי:

שנת ייסוד:

מנהלים: אורן שילוני, משה מזרחי, רון בדני

כתובת: הברזל 5/6, תל אביב

טלפון: 03-6440230

קלריטי פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “קלריטי” פמילי אופיס היא חברת השקעה גלובאלי עם משרדים בתל אביב ובניו יורק, המספקת שירותים ניהוליים בתחומי ההון וההשקעות למוסדות ומשקיעים פרטיים הכוללות: לקוחות בעלי הון גבוה, משפחות אמידות קרנות ומוסדות שונים. החברה מציעה מגוון רב של שירותים בהם; ניהול הון פרטי, פמילי אופיס, קרנות גידור ועוד. חברת “קלריטי” רשומה בוועדה לניירות ערך ולבורסות בארה”ב וברשות לניירות ערך בישראל, ובראשות לניירות ערך בקנדה. החברה מאמינה בחיבור עם הלקוח והכרתו על מנת לבנות לו תיק עם רמת הסיכון המתאימה עבורו והיא מגנה על נכסי הלקוח לדורות הנוכחיים והבאים וממקסמת את פעילות תיק העבודות בהתאמה עם אפיקי ההשקעה, רמת סיכון, נזילות, צרכי הכנסה והיבטי מס. החברה מייעצת לגבי ההון הכולל של הלקוח ומנהלת את תיק עבודותיו. ההצעה של החברה כוללת ייצוב נכסים, הקצאת נכסים, ניהול ובקרה על הנכסים, הערכות של הזדמנויות השקעה, וניהול של מערכות יחסים מול הבנקים והגופים השונים. החברה מנהלת באופן פעיל תיקי עבודות של מיליארדי דולרים עבור לקוחות אמידים ומוסדות, ומתמחים בהשקעות אלטרנטיביות.

שנת ייסוד: 2006

מנהלים: טל קיינן, ג’יי פומרנזה, דיוויד סטיינהארדט

כתובת: מנחם בגין 132, תל אביב

טלפון: 03-777-9000

לינק לאתר

ביונד פמילי אופיס:

רקע כללי: עם הקמת החברה, החברה הציבה לעצמה מטרה והיא לשנות את אופי ההשקעה המסורתי להשקעות בעלות אופי מיושר ערך, המאפשרות ללקוחותיהם לגרום לשינוי בתחומים הקרובים לליבם ובלי הקרבה מצידם. החברה מציעה שירותי פמילי אופיס ומבטיחה הקשבה לכל בן משפחה, בכל דור כאשר הם שמים דגש על מטרות, ערכים, וציפיות השפעה. אסטרטגיית ההון שהחברה תבנה היא תוצר של היבטים פיננסים ואנושיים. לחברה ראייה מקיפה שבאמצעותה שהיא בוחרת לסגור פערים בשוק אשר אין בהם פתרון השקעתי אטרקטיבי. אם הצוות של החברה או הלקוח יחליטו שהפער הזה הוא קריטי, בין אם זה בשביל תיק העבודות של הלקוח או בכדי להפוך את העולם ליותר טוב, החברה תיצור פתרון השקעתי, או תצטרף לאחרים בלעשות זאת. החברות והכספים בתיק ההשקעות של החברה מרוכזים יותר בהשגת תוצאות חיוביות בתחומים שמעניינים את לקוחות החברה כמו; התחדשות עירונית, חידוש משאבים, העצמה נשית ועוד.

שנת ייסוד: 2014

מנהלים: ליטל סלאבין

כתובת: שדרות רוטשילד 13, תל אביב

טלפון: 03-750-2244

לינק לאתר

פמילי אופיס שיין:

רקע כללי: חברת “שיין” נמצאת בתחום הלקוחות הפרטיים שנים רבות והיא מתמחה בתכנוני מס בינלאומיים, הקמה וניהול נאמנויות, מיסוי נאמנויות ודיווחים מתאימים לרשות המסים, הגנה על נכסים רב-לאומיים, שימור הון משפחתי וליווי משפטי כולל למשפחות רב לאומיות. התמחות החברה היא בניהול נכסים, הקמת סטרוקטורות משפחתיות לצורך תיכנון ושימור הון ועסקים משפחתיים, לפיכך המשרד מעסיק על בסיס קבוע חברות נאמנות, זרות, במספר מקומות שיפוט שונים, מורשות כדין, המספקות שירותים בלעדיים ללקוחות המשרד. בנוסף לייצוג לקוחות פרטיים מכל העולם, המונה יחידים ומשפחות עתירי ממון וקרנות הון משפחתיות, נכללים בקרב לקוחות המשרד חברות בינלאומיות רבות וכן מוסדות פיננסים בינלאומיים ובסס”ח וכן במספר רב של חברות נדל”ן המחזיקות בנכסים מסחריים בישראל והנשלטות על ידי תושבי חוץ. המשרד זכה בפרסים רבים ומדורג דרך קבע בארץ ובחו”ל כפירמה מובילה בתחומה בעיקר בתחום הלקוחות הפרטיים. בנוסף המשרד דורג בשנים 2013, 2014, 2015, 2016 כמשרד המוביל בתחום לקוחות פרטיים, נאמנויות והון משפחתי על ידי דאן אנד ברדסטריט.

שנת ייסוד: 1977

מנהלים: מיכאל שיין, שירה שיין, אלון שיין

כתובת: רחוב הסדנאות 11, הרצליה פיתוח

טלפון: 09-9531953

לינק לאתר

גורן פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “גורן” פמילי אופיס קמה כדי לספק שירותי ניהול הון משפחתי. החברה מלווה משפחות עתירות נכסים בעולם הסבוך של אלוקציית השקעה, ניצול הטבות מס, חסכון פנסיוני והשקעות במוצרים אלטרנטיביים קיימים או כאלה שהוקמו כמענה לצרכי המשפחות. בחברת “גורן” ילוו את לקוחותיה החל מניתוח ראשוני מעמיק אל דיווחים שוטפים המאפשרים בפשטות ויעילות מעקב אחר תיק ההשקעות המשפחתי כולו. חזון החברה הוא – משרד אחד שנותן מענה לכלל הצרכים הפיננסים של המשפחה בו מתאימים את פעילות ההון של המשפחה לDNA הפיננסי שלה. בחברה ינתחו את צרכי המשפחה של הלקוח וידאגו לניצול יעיל של הנכסים העומדים לרשותו על ידי בניית תיק השקעות מוקפד המותאם לצרכיו המדויקים; תשואות מובילות על השקעות, ניהול סיכונים פרטני, ניצול חכם ויצירתי של הטבות מס, ביטול כפלי ביטוח, הוזלת עלויות בבנקים, מימון נדל”ן, תכנון פרישה וניצול הטבות מס לשכירים בעלי שליטה. רב הגוניות בצוות המקצועי תקדם פתרונות יצירתיים לצרכי המשפחה הקבועים והמשתנים. החברה מבטיחה לפשט את מורכבות העולם הפיננסי, הפנסיוני, עולם המס, המימון והביטוח ולתמצתם כך שהלקוח יוכל לקבל החלטות מושכלות בזמן קצר ושכל המידע לנגד עיניו ככתובת אחת לכל שאלה או בקשה.

שנת ייסוד: 2010

מנהלים: מיקי זכריה, נתנאל שחור

כתובת: קרליבך 11, תל אביב

טלפון: 072-2326444

לינק לאתר

תלפיות פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “תלפיות” פמילי אופיס היא חברת ההפצה החוץ בנקאית הגדולה ביותר בישראל. בחברה יש כ-550 מנהלי פמילי אופיס מהמובילים ביותר בענף, שיבצעו תכנון מקצועי בהתאם לצרכי הלקוח ומשפחתו. לחברה סניפים בפריסה ארצית ומנהלת שירות פנימיות שנמצאות בחברות על מנת לייעל את הזמינות והיעילות מול החברות. בחברה מציעים שירותים פיננסים שמספקים ללקוחותיו שקט נפשי וביטחון כלכלי. החברה מציעה יועץ כלכלי משפחתי אשר יעזור למשפחה בתחומי חברות הביטוח, בתי השקעות, בנקים, קרנות פנסיה, קופת חולים ועוד. החברה מציעה חבילה אשר כוללת מספר רב של שירותים פיננסים המספקים פתרון מקיף ושלם ללקוח ולמשפחתו בכל התחומים, והכל בבית אחד, הבית של תלפיות.

שנת ייסוד: לא צוין

מנהלים: לא צוין

כתובת: סניף ראשי – ב.ס.ר 3 בני ברק.

טלפון: 03-6503177

לינק לאתר

2 ארנינגס פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “2 ארנינגס” פמילי אופיס מעניקה ללקוחותיה ובני משפחותיהם שירותי תכנון פנסיוני ופיננסי מקיף, ליווי צמוד ובקרה על הגורמים המנהלים. החברה מציעה ניהול, טיוב ושיפור כלל החסכונות הפנסיונים, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות. לחברה יש קשרי עבודה עם בתי השקעות מובילים בארץ למתן פתרונות תיקי השקעות מנוהלים בהתאמה אישית. כל זאת למגוון רחב של פוליסות השקעה פרטיות בחברות הביטוח המובילות ובמסלולים מותאמים לצרכי הלקוח. לחברה שיתוף פעולה עם קרנות השקעה ייחודיות בתחום ההשקעות הריאליות אשר כיום, מתבקש שילוב שלהן בכל תיק השקעות פרטי לטובת פיזור והגדלת פוטנציאל התשואה. החברה תדאג למגוון צרכי הלקוח בהם; אופטימיזציית תיק ההשקעות ובקרה רציפה על מנהלי התיקים, בחינת הביטי המיסוי במוצרי ההשקעה השונים, מתן פתרונות השקעה מגוון מהרובד הפיננסי, הנזיל והריאלי ותדאג לסקירה מתמדת של ניהול כלל הנכסים הפיננסים, ושירותי תכנון פרישה.

שנת ייסוד: לא צוין.

מנהלים: אייל ראובן

כתובת: מגדל ב.ס.ר 3, כנרת 5, בני ברק

טלפון: 073-254-9990

לינק לאתר

כספא פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “כספא” פמילי אופיס היא חברה לניהול ההון של כלל לקוחותיה. חברת “כספא” מציעה ניהול נכסים, ייעוץ השקעות ושירותי פמילי אופיס מקיפים ללקוחותיה בישראל. מנהלי החברה בעלי ניסיון רב של 20 שנים בתחום ההשקעות והפיננסים. “כספא” פועלת כנותנת שירות ואין לה עניין בכלים פיננסים ספציפיים, מה שמאפשר לה לעבוד כחברה בלי “דעות קדומות” בכל מה שנוגע להשקעות אלטרנטיביות וכך החברה מציעה שקיפות ואמינות ללקוחותיה. החברה מתמחה גם בשוק הישראלי המקומי, וגם בזירה הבינלאומית. ידע נרחב זה מאפשר למנהלי תיקי ההשקעות להציע ללקוחות אפשרויות נרחבות וגמישות יותר של אלטרנטיבות. מטרות החברה העיקרית הן הצרכים והרצונות של הלקוח, וזה מנחה את החברה בזמן שמתבצעות החלטות השקעה, ונתינת שירות. שלושת העקרונות המנחים את החברה הם: בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות המתבססת על אמון, להיות מקצוענים, ולהיות שקיפים ואמינים.

שנת ייסוד: 2006

מנהלים: שאול זדקה ואילן סדון

כתובת: המלאכה 2, רעננה.

טלפון: 03-7914752

לינק לאתר

קרני פמילי אופיס:

רקע כללי: החברה מתמחה בבניית אסטרטגיית השקעות ותכנון פיננסי למשפחות בעלות עושר פיננסי, יחידים בעלי ממון, תאגידים וחברות בישראל עם מגוון מוצרים כגון: ניהול תיקי השקעות, פוליסות פיננסיות, קופות גמל, קרנות גידור, קרנות פנסיה וכו’. החברה מעניקה ללקוחותיה ולבני משפחתם שירותי פמילי אופיס מתקדמים בעזרת צוות החברה המתמחים בבנקאות, שוק ההון, הביטוח והנדל”ן. “קרני” פמילי אופיס מספקת מגוון רחב של שירותים: תכנון פרישה, ייעוץ מס, דיווחים חודשיים, ליווי מול גופים בנקאיים ושירותים נוספים. שיטת הניהול בוחנת את מכלול נכסי הלקוח בצורה מקיפה ומקצועית. החברה דואגת להתאים את אסטרטגיית ההשקעות לצורכי הלקוח באופן פרטני, מתחזקים ובוחנים את פעילות תיק הנכסים באופן שוטף ובשקיפות מלאה, עם יכולת להעריך את הביצועים בכל עת. החברה, היא חברה פרטית ואיננה בבעלות אף חברת ביטוח, והדבר מאפשר להם חופש פעולה וראייה אובייקטיבית אשר מעמידה את בני המשפחה במרכז. הניסיון הרב הנצבר אצל בעלי החברה בכל תחומי הכלכלה ושוק ההון, מאפשר להם לבנות את התוכנית הפיננסית הטובה ביותר עבור המשפחה, תוך התאמה למצבים השונים בחייהם, לחיסכון הפנסיוני ולדור העתיד.

שנת ייסוד: 2008

מנהלים :דרור קרני

כתובת: בצלאל 1, רמת גן

טלפון: 073-7586002

לינק לאתר

יובלים פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “יובלים” פמילי אופיס הוקמה על ידי מומחים משוק ההון, המערכת הבנקאית, כלכלנים ויועצי מס וזאת על מנת לתת מענה מקיף ללקוחות בעלי ממון ונכסים. החברה מתמחה בשירותי פמילי אופיס, ליווי ותכנון פיננסי מתקדם למשפחות בעלות הון פיננסי, בעלי שליטה, תאגידים וחברות תוך בניית אסטרטגיה ארוכת טווח וליווי מקצועי מתמשך. ניסיונם הרב והיכרותם העמוקה עם שוק ההון והעולם הפיננסי, מייצרים יכולת ייחודית לבנות עבור לקוחותיהם את האסטרטגיה הפיננסית המנצחת. משרדם מציע מספר מגוון של שירותים כגון: תכנון פיננסי, תכנון פרישה, ליווי וייעוץ מס על ידי רואי חשבון, דיווחים חודשיים, ליווי מול גופים בנקאים ושירותים נוספים. משרדתם עובד עם מגוון רחב של בתי השקעות וגופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון, תוך הקפדה על ניהול השקעות מקצועי, פיזור סיכונים וניצול הטבות מס. המקצועיות, היחס האישי, הטיפול המסור והאמון ההדדי יעניקו לבני המשפחה שקט נפשי, תחושת ביטחון ויציבות כלכלית.

שנת ייסוד: 2012

מנהלים :עדי שהרבני, ספי שובל

כתובת: מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין C, קומה 12

טלפון: 1-700-558-100

לינק לאתר

פיוניר פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “פיוניר” ניהול הון הינה חברה עצמאית ובינלאומית המספקת שירותי הון ופמילי אופיס בהתאמה אישית ללקוחותיה בארץ ובעולם. באמצעות יחס אישי ומיקוד אמיתי בצרכי הלקוח, החברה מציעה מגוון שירותים הכוללים: תכנון פיננסי ופנסיוני מקיף ללקוחות אמידים, שירותי ניהול הון אישי – גלובלי ושקלי – ללקוחות עושר ואנשי עסקים ושירותי מולטי פמילי אופיס מתקדמים למשפחות עושר. החברה הוכתרה על ידי המגזין והאתר העסקי האירופאי CFI.co כמנהלי ההון הטובים ביותר בישראל בשנת 2016. ב-2019 זכתה החברה בתואר החברה הטובה ביותר לתכנון פיננסי למשפחות בעלות הון בישראל מטעם אתר מגזין העסקים החודשי והבינלאומי Aqcuisition International. לקבוצת פיוניר רישיון לניהול תיקים בישראל, דרום אפריקה, ארה”ב וקנדה. לחברה עקרונות מנחים עיקריים בהם: הקשבה ולמידה תמידית לצרכי הלקוח, גמישות מחשבתית המאפשרת פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית, שותפות אמיתית בין המתכנן הפיננסי ופיוניר לבין הלקוח בתהליך קבלת החלטות, מקצועיות, שקיפות, אמון ויושרה.

שנת ייסוד: 1986

מנהלים :עומר גלעין, דפנה גונן, מייק אליס, אבי נחום.

כתובת: בית אמצור – קומה 4, הסדנאות 8, הרצליה פיתוח.

טלפון: 1-800-365-000

לינק לאתר

לייטהאוס פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “לייטהאוס פתרונות פיננסים” עוסקת במתן שירותי פמילי אופיס למשפחות בעלות עושר פיננסי, הכוללים ניהול כלל הנכסים של משפחות בארץ ובעולם, בקרה וניהול סיכונים של נכסי הלקוח, ניהול וליווי פיננסי אישי המותאם למבנה ומטרות ההון הפרטי והמשפחות הכולל. החברה מציעה מעטפת שירות הכוללת שירותים פיננסים ומגוון שירותים נוספים כגון: ייעוץ פנסיוני, מיסוי בינלאומי, מעבר בין דורי, שירותי נאמנות, פעילות בנכסים ריאלים, אשראי, הניתנים באמצעות גופים מובילים בתחומם. החברה מחזיקה ברישיון שיווק השקעות מטעם הרשות לניירות ערך. החברה הינה שותפות ישראלית המשלבת יכולות וניסיון עשיר של צוות מנהלי השקעות ישראלים. ניהול הנכסים מתבצע במוסדות פיננסים ובבנקים אותם בוחר הלקוח. תחומי הפעילות העיקריים של החברה: ניהול וליווי פיננסי בתיק ההשקעות של המוסד – עבודה צמודה מול מנהל הכספים, ליווי תהליך פתיחת חשבונות בבנקים ובבתי השקעות – ניהול מו”מ לתנאי עמלות וריביות, מעקב שוטף אחר עלויות והטבות, בקרה יומיומית של מנהלי התיקים, בחירת קרנות גידור ומעקב אחר ביצועים, פגישות, והמלצה למכירה במידת הצורך.

שנת ייסוד: 2008

מנהלים: עמית מייזנר, חדווה שרון

כתובת: מנחם בגין 11, רמת גן

טלפון: 03-5661333

לינק לאתר

אופל פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “אופל” פמילי אופיס הינה גוף אובייקטיבי ומקצועי הבונה יחד עם בני המשפחה אסטרטגיה פיננסית כוללת לניהול העושר המשפחתי, תוך ראיה רחבה ומלאה של כלל הנכסים וצרכי המשפחה. החברה מלווה את המשפחה לאורך שנים ומאפשרת באמצעות ייעוץ נכון וחכם לשמר ולהגדיל את ההון הקיים, לנהל את הסיכונים בהשקעות באופן מקצועי, להבטיח את חוסנה הפיננסי של המשפחה ולבצע מהלכים להעברה בין דורית של ההון והעסק המשפחתי. החברה מציעה ניהול במשא ומתן בנושא השקעות, אשראי ועמלות מול כל הגורמים הפיננסים והעסקים בארץ ובחו”ל, תוך צמצום העלויות והעמלות שמשלמת המשפחה לאורך השנים. ניהול הוליסטי אישי של נכסי המשפחה באמצעות חברת “אופל” פמילי אופיס יאפשר למשפחה להתמקד ולהתרכז במה שבאמת חשוב – עסקים, תחביבים ומשפחה, ותסיר מהם את הטיפול והדאגה הכרוכים בניהול השוטף של כלל הנכסים הפיננסיים והריאליים שבבעלותם. החברה מציעה מגוון שירותים: השקעות אלטרנטיביות, ייעוץ פנסיוני, מיסוי, צוואות, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, ושירות וזמינות.

שנת ייסוד: 2016

מנהלים: ירון יחזקאל, רועי בן זריהם

כתובת: המדע 8, רחובות

טלפון: 054-3263263

לינק לאתר

סיגמא פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “סיגמא” פמילי אופיס הינה חלק מבוטיק השקעות שהוקם ב1992 ע”י פרופסור דן גלאי ולפני כשנתיים נרכש ע”י “Andbank” והפך לנציגות הקבוצה בישראל. החברה פועלת כ-Trusted Advisor עבור מספר מצומצם של משפחות עתירי הון באופן בלתי תלוי ובלתי אמצעי. החברה פועלת באובייקטיביות מלאה במטרה למקסם את הון לקוחותיה בהתאם לציפיות שתואמו מראש, תוך שימת דגש על רמת סיכון ותנודתיות נמוכים ככל האפשר. קבוצת Andbank היא מקבוצות הבנקאות הפרטית הגלובליות הגדולות ביותר בעולם ה-Wealth Managment. לקבוצה ניסיון של יותר מ-80 שנה בתעשייה הפיננסית ותחת ניהולה נכסים בלמעלה מ-25 מיליארד דולר. הייחודיות של החברה באה לידי ביטוי בניתוח והנגשת השקעות אלטרנטיביות המיטיבות ומאזנות את תיק הנכסים המשפחתי. תחום ההשקעות האלטרנטיביות מפותח מאוד בחברה, ומגיע לכדי כשליש מהשקעות החברה. החברה מציעה שירות הוליסטי הכולל את כלל צרכי המשפחה: ניתוח מעמיק של מצב הנכסים הפיננסים, ניהול/יעוץ השקעות בתחום הנכסים הפיננסים הסחירים והלא סחירים, בדיקות נאותות עבור השקעות אלטרנטיביות, יעוץ פנסיוני, דיווח רבעוני מאוחד של כלל נכסי הלקוח ועוד.

שנת ייסוד: 1992

מנהלים: אלברטו גרפונקל, דן גלאי, עידן אזולאי

כתובת: בית עוז, אבא הלל 14 א’, רמת גן

טלפון: 03-6138218

לינק לאתר

אורנים פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “אורנים אסטרטגיות בע”מ” הינה חברה פרטית. החברה הוקמה על בסיס ניסיון נצבר של בעלת החברה בתחום הפיננסים והבנקאות(מעל ל25 שנה). לחברה חשוב לציין כי אין לה תלות באף בית השקעות, חברת ביטוח, קרן גידור וכו’ – וכי טובת הלקוח הוא האינטרס שלהם. החברה אינה מנפיקה מוצרים פיננסים ואין לה אינטרס במוצר כלשהו, רק בתשואות ומדדי סיכון. בתחום הפיננסי החברה מציעה: ניתוח מערך ההשקעות הקיים, איסוף נתונים ובניית דוח מצב נכסים כולל, איפיון צרכים שבשלב זה נקבעת רמת הסיכון ופיזור גיאוגרפי, בניית תזרים משפחתי עד גיל הפרישה ותזרים נוסף מגיל הפרישה עד 120, בקרה על מנהלי ההשקעות ויישום האסטרטגיה, מדדי ביצוע, עמלות ועוד. כחלק מהתכנון הפנסיוני, החברה פונה למסלקה הפנסיונית ומקבלים נתונים מלאים ועדכניים מכל החברות שמנהלות מוצרים פנסיונים בארץ ומיישמים בהתאם למצב הנכסים האישי. בנוסף על כך, החברה עורכת בדיקת קרדיט סקור והכנות לגיוס אשראי בהתאם לצורך, ובחינת עסקאות ארביטרז, עסקאות סינטטיות ועוד.

שנת ייסוד: 2013

מנהלים: אורן תמר

כתובת: לא מצוין.

טלפון: 052-2612829

לינק לאתר

פלקון פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “פלקון ניהולי תיקי השקעות בע”מ” מציעה פתרונות השקעה מותאמים אישית בתיק המנוהל בחשבון הלקוח בבנק באופן פשוט ושקוף, החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות השקעה גלובליים ומקומיים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. מנהלי ההשקעות מבצעים מחקר מקדים וניתוח מעמיק של מכלול הנכסים הפיננסיים לצורך התאמת פרופיל ההשקעה ופיזור הנכסים, מנהלי ההשקעות מלווים את הלקוח בתהליך קבלת החלטות פיננסיות באופן אישי וצמוד במודל “ניהול אישי ישיר”. החברה מחזיקה ברישיון לניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לני”ע בישראל והיא רשומה כחברה מנהלת ומשווקת. החברה עומדת תחת כל הדרישות לביטוח והון עצמי על פי חוק הייעוץ, שיווק וניהול תיקי השקעות. החברה מנהלת תיקי השקעות עבור לקוחות פרטים וחברות.
תיק מנוהל מתאים בעיקר לאלו שאינם מומחים בשוק ההון, התיק המנוהל הינו מכשיר חיסכון נזיל המאפשר גמישות ושינויים באפיקי ההשקעה ורמת הסיכון בטווח הארוך, פרופיל ההשקעה מותאם למאורעות והשינויים המתרחשים בחיי הלקוח ובהתאם למטרת הכספים בחשבון המנוהל.

שנת ייסוד: 1995

מנהלים: אורי קוברסקי, תומר דן

כתובת: הערבה 1, גבעת שמואל.

טלפון: 03-3731711

אולימפוס פמילי אופיס

רקע כללי: חברת “אולימפוס” אסטרטגיה פיננסית, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ה-Wealth Management . החברה מהווה עבור לקוחותיה בית ומרכז פיננסי רב תחומי לתכנון פיננסי, ניהול פיננסי, יישום אסטרטגיות להעברת עושר – בין דורית וליווי פיננסי אישי וארוך טווח. החברה היא אינה בית השקעות ואינה עוסקת בייעוץ השקעות. החברה היא מומחית אובייקטיבית מטעמי הלקוח, המתמחה בתכנון פיננסי מקיף ואסטרטגי ובתכנון השקעות עבור הון המשפחה. באמצעות השיטה הייחודית של החברה לניהול נכסים פיננסיים, החברה תספק ללקוחותיה ליווי פיננסי צמוד ומקיף, אשר יאפשר ללקוחותיה לייעל ולמקסם את רווחי השקעותיהם ולבסס את הביטחון הפיננסי של המשפחה. החברה מבטיחה לגבש אסטרטגיית השקעות מקומית ובינלאומית מקיפה בשוק ההון והנדל”ן, אפיון ודירוג תחומי ההתמחות של כל בית השקעות, ייצוג אישי מול בתי השקעות וגורמי הנדל”ן, ניהול תיק השקעות אישי באמצעות מתכנן פיננסי אישי הפועל מטעמי הלקוח ושומר בקפדנות על האינטרסים הפיננסים של הלקוח, קיום בקרה הדוקה אחר ביצועי בתי ההשקעות שנבחרו לניהול הנכסים הפיננסים ועל ביצועי תיק ההשקעות של הלקוח, לעומת בתי השקעות ושווקים אחרים וביצוע התאמות ע”פ תנאי השוק המשתנים.

שנת ייסוד: 2014

מנהלים: יאיר ספיר

כתובת: רחוב הברזל 38, רמת החייל ת”א.

טלפון: 03-6092035

פמילי אופיס אריאל:

רקע כללי:

שנת ייסוד:

מנהלים: יניב אריאל

כתובת: מצדה 9, ב.ס.ר 4, בני ברק

טלפון: 051-5111-111

ארביטראז’ פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “ארביטראז'” פמילי אופיס תרכז עבור לקוחותיה את הקשר מול הגופים הפיננסים השונים, ותוודא כי הם פועלים בסנכרון מלא עם מדיניות ההשקעה שנקבעה. החברה תלווה את לקוחותיה ומשפחתם בנאמנות, ויבחנו יחד את אסטרטגיית ההשקעה המתאימה ביותר, לכל נקודת זמן. השירות כולל: מיפוי כולל של הנכסים הפיננסים בבנקים, בחברות הביטוח ובהשקעות אלטרנטיביות; קביעת מדיניות השקעה בהתייחס לכלל הנכסים; ניהול פיננסי אישי, המותאם למדיניות ההשקעה, בקרה על עמלות, דמי ניהול, הסדרים פיננסים, ריביות בפיקדונות, וחידוש הטבות; פיקוח וביצוע בדיקות נאותות להצעות השקעה; טיפול בכספי חסכון לטווח ארוך ומעבר הון בין דורי; דו”ח חודשי אודות הרכב ההשקעות הכולל; אופטימיזציה של המוצרים הפיננסים השונים, להקטנת מרכיב העלויות, ולמיצוי הטבות בתשלומי מס.

שנת ייסוד: לא מצוין.

מנהלים: אילן רוזנברג

כתובת: רחוב אריה דיסנצ’יק 5 ת”א

טלפון: 077-5530414

פמילי אופיס תירוש:

רקע כללי: חברת “תירוש” פמילי אופיס מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים פיננסים כמו הנדסה פיננסית הכוללת מספר תחומים ושיטות ניהול נכסים. תחילה החברה תבצע איסוף ואיתור נכסים של לקוחותיה מכל בתי ההשקעות והחברות הביטוח במשק. לאחר איסוף כל הנתונים, החברה מבצעת ניתוח תיק מעמיק הכולל היבטים של רמת סיכון, מדיניות השקעה, עלויות, הטבות מס ועוד. בבחינת הזדמנות השקעה, החברה בודקת את העלויות ופוטנציאל התשואה. “תירוש” פיננסים מתמחה באופטימיזציה של חברות מס, בעזרת כלים שונים כגון: מבנה החברה, השקעות בחו”ל, פטור על בסיס מצב בריאותי ועוד. החברה מציעה, בנוסף, תיכנון לקראת פרישה תוך התחשבות במבנה ההכנסות וההוצאות, במצב הבריאותי של הלקוח ובצרכיו המשפחתיים. שירותי תכנון הפרישה כוללים בין היתר: התאמת התיק הביטוחי של הלקוח, תכנון מס לפרישה, פתרונות השקעה התומכים באנונה ועוד. בנוסף על השירותים הנ”ל, החברה מציעה ניהול וליווי של הורשה והעברה בין דורית. משרדיהם מטפלים במגוון נושאים כגון:
הליכי עריכת צוואות, צוואות חכמות, נאמנויות ותכנון העברה בין-דורית נכונה, הליכים הפרוצדורליים של הוצאת צו ירושה או קיום צוואה, משרדיהם ממונה באופן תדיר כמנהל עזבון בתיקי עיזבונות מורכבים, תכנון העברה בין-דורית של עסקים פרטיים ועסקים משפחתיים.
שנת ייסוד:

מנהלים: יוחאי תירוש, יובל כהן

כתובת: כנרת 5, מגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

טלפון: 03-5666555

איטרניטי פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “איטרניטי” פמילי אופיס עוסקת בייעוץ השקעות הוליסטי הממפה את כלל נכסי הלקוח בארץ ובעולם. החברה תבחן את כלל נכסי הלקוח ותספק תמונת מצב נוכחית, תוך התייחסות לפיזור מטבעי, פיזור גאוגרפי וטווחי השקעה. זאת, תוך מתן ייעוץ מעמיק ומפורט לשינויים הנדרשים בתיקים על מנת למקסם את ביצועי תיק ההשקעות של הלקוח ולבנייתם בהתאם לרמת הסיכון האופטימלית. בחברת “איטרניטי” פמילי אופיס הלקוח לא יהיה חלק מ-Pool השקעות קבוע, אלא שתיק הלקוח יהיה ייחודי ויושקע לאחר ניתוח מעמיק של הצרכים של הלקוח היום ובעתיד. החברה דוגלת בשיטת “הארכיטקטורה הפתוחה” בה אין מוצרי בית, החברה בוחנת את כלל ניירות הערך ובונים עבור הלקוח תיקי השקעות מושכלים ואובייקטיבים. הכספים נשארים בחשבונות הבנק של הלקוח בארץ ובעולם והחברה תקבל ייפוי כוח לצפייה בלבד, והשירות ניתן ללקוחות בעלי הון פנוי להשקעה מעל מיליון דולר. לחברה רישיון ייעוץ הניתן מהרשות לניירות ערך. ייעוץ השקעות נקי מניגוד אינטרסים ורואה אך ורק את טובת הלקוח, הן מבחינת עמלות והן מבחינת בחירת ניירות הערך המושקעים בתיק ההשקעות. מנדט לייעוץ מאפשר שיח והסבר מעמיק ללקוח על כל השקעה והשקעה עוד בטרם ביצוע הפעולה, בידיעת הלקוח ואישורו מראש. מצב זה תורם לכך שהלקוח יודע בכל רגע נתון מהו מצב התיק, באילו ניירות הוא מושקע וכן, מהו הרציונאל מאחורי ההשקעה. השקיפות היא מלאה.

שנת ייסוד: 2017

מנהלים: רוית לגו

כתובת: ע. הלל 12, רעננה

טלפון: 054-7736-885

הימלאיה פמילי אופיס:

רקע כללי:

שנת ייסוד:

מנהלים: אורן שילוני, משה מזרחי, רון בדני

כתובת: הברזל 5/6, תל אביב

טלפון: 03-6440230

קלריטי פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “קלריטי” פמילי אופיס היא חברת השקעה גלובאלי עם משרדים בתל אביב ובניו יורק, המספקת שירותים ניהוליים בתחומי ההון וההשקעות למוסדות ומשקיעים פרטיים הכוללות: לקוחות בעלי הון גבוה, משפחות אמידות קרנות ומוסדות שונים. החברה מציעה מגוון רב של שירותים בהם; ניהול הון פרטי, פמילי אופיס, קרנות גידור ועוד. חברת “קלריטי” רשומה בוועדה לניירות ערך ולבורסות בארה”ב וברשות לניירות ערך בישראל, ובראשות לניירות ערך בקנדה. החברה מאמינה בחיבור עם הלקוח והכרתו על מנת לבנות לו תיק עם רמת הסיכון המתאימה עבורו והיא מגנה על נכסי הלקוח לדורות הנוכחיים והבאים וממקסמת את פעילות תיק העבודות בהתאמה עם אפיקי ההשקעה, רמת סיכון, נזילות, צרכי הכנסה והיבטי מס. החברה מייעצת לגבי ההון הכולל של הלקוח ומנהלת את תיק עבודותיו. ההצעה של החברה כוללת ייצוב נכסים, הקצאת נכסים, ניהול ובקרה על הנכסים, הערכות של הזדמנויות השקעה, וניהול של מערכות יחסים מול הבנקים והגופים השונים. החברה מנהלת באופן פעיל תיקי עבודות של מיליארדי דולרים עבור לקוחות אמידים ומוסדות, ומתמחים בהשקעות אלטרנטיביות.

שנת ייסוד: 2006

מנהלים: טל קיינן, ג’יי פומרנזה, דיוויד סטיינהארדט

כתובת: מנחם בגין 132, תל אביב

טלפון: 03-777-9000

ביונד פמילי אופיס:

רקע כללי: עם הקמת החברה, החברה הציבה לעצמה מטרה והיא לשנות את אופי ההשקעה המסורתי להשקעות בעלות אופי מיושר ערך, המאפשרות ללקוחותיהם לגרום לשינוי בתחומים הקרובים לליבם ובלי הקרבה מצידם. החברה מציעה שירותי פמילי אופיס ומבטיחה הקשבה לכל בן משפחה, בכל דור כאשר הם שמים דגש על מטרות, ערכים, וציפיות השפעה. אסטרטגיית ההון שהחברה תבנה היא תוצר של היבטים פיננסים ואנושיים. לחברה ראייה מקיפה שבאמצעותה שהיא בוחרת לסגור פערים בשוק אשר אין בהם פתרון השקעתי אטרקטיבי. אם הצוות של החברה או הלקוח יחליטו שהפער הזה הוא קריטי, בין אם זה בשביל תיק העבודות של הלקוח או בכדי להפוך את העולם ליותר טוב, החברה תיצור פתרון השקעתי, או תצטרף לאחרים בלעשות זאת. החברות והכספים בתיק ההשקעות של החברה מרוכזים יותר בהשגת תוצאות חיוביות בתחומים שמעניינים את לקוחות החברה כמו; התחדשות עירונית, חידוש משאבים, העצמה נשית ועוד.

שנת ייסוד: 2014

מנהלים: ליטל סלאבין

כתובת: שדרות רוטשילד 13, תל אביב

טלפון: 03-750-2244

פמילי אופיס שיין:

רקע כללי: חברת “שיין” נמצאת בתחום הלקוחות הפרטיים שנים רבות והיא מתמחה בתכנוני מס בינלאומיים, הקמה וניהול נאמנויות, מיסוי נאמנויות ודיווחים מתאימים לרשות המסים, הגנה על נכסים רב-לאומיים, שימור הון משפחתי וליווי משפטי כולל למשפחות רב לאומיות. התמחות החברה היא בניהול נכסים, הקמת סטרוקטורות משפחתיות לצורך תיכנון ושימור הון ועסקים משפחתיים, לפיכך המשרד מעסיק על בסיס קבוע חברות נאמנות, זרות, במספר מקומות שיפוט שונים, מורשות כדין, המספקות שירותים בלעדיים ללקוחות המשרד. בנוסף לייצוג לקוחות פרטיים מכל העולם, המונה יחידים ומשפחות עתירי ממון וקרנות הון משפחתיות, נכללים בקרב לקוחות המשרד חברות בינלאומיות רבות וכן מוסדות פיננסים בינלאומיים ובסס”ח וכן במספר רב של חברות נדל”ן המחזיקות בנכסים מסחריים בישראל והנשלטות על ידי תושבי חוץ. המשרד זכה בפרסים רבים ומדורג דרך קבע בארץ ובחו”ל כפירמה מובילה בתחומה בעיקר בתחום הלקוחות הפרטיים. בנוסף המשרד דורג בשנים 2013, 2014, 2015, 2016 כמשרד המוביל בתחום לקוחות פרטיים, נאמנויות והון משפחתי על ידי דאן אנד ברדסטריט.

שנת ייסוד: 1977

מנהלים: מיכאל שיין, שירה שיין, אלון שיין

כתובת: רחוב הסדנאות 11, הרצליה פיתוח

טלפון: 09-9531953

גורן פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “גורן” פמילי אופיס קמה כדי לספק שירותי ניהול הון משפחתי. החברה מלווה משפחות עתירות נכסים בעולם הסבוך של אלוקציית השקעה, ניצול הטבות מס, חסכון פנסיוני והשקעות במוצרים אלטרנטיביים קיימים או כאלה שהוקמו כמענה לצרכי המשפחות. בחברת “גורן” ילוו את לקוחותיה החל מניתוח ראשוני מעמיק אל דיווחים שוטפים המאפשרים בפשטות ויעילות מעקב אחר תיק ההשקעות המשפחתי כולו. חזון החברה הוא – משרד אחד שנותן מענה לכלל הצרכים הפיננסים של המשפחה בו מתאימים את פעילות ההון של המשפחה לDNA הפיננסי שלה. בחברה ינתחו את צרכי המשפחה של הלקוח וידאגו לניצול יעיל של הנכסים העומדים לרשותו על ידי בניית תיק השקעות מוקפד המותאם לצרכיו המדויקים; תשואות מובילות על השקעות, ניהול סיכונים פרטני, ניצול חכם ויצירתי של הטבות מס, ביטול כפלי ביטוח, הוזלת עלויות בבנקים, מימון נדל”ן, תכנון פרישה וניצול הטבות מס לשכירים בעלי שליטה. רב הגוניות בצוות המקצועי תקדם פתרונות יצירתיים לצרכי המשפחה הקבועים והמשתנים. החברה מבטיחה לפשט את מורכבות העולם הפיננסי, הפנסיוני, עולם המס, המימון והביטוח ולתמצתם כך שהלקוח יוכל לקבל החלטות מושכלות בזמן קצר ושכל המידע לנגד עיניו ככתובת אחת לכל שאלה או בקשה.

שנת ייסוד: 2010

מנהלים: מיקי זכריה, נתנאל שחור

כתובת: קרליבך 11, תל אביב

טלפון: 072-2326444

תלפיות פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “תלפיות” פמילי אופיס היא חברת ההפצה החוץ בנקאית הגדולה ביותר בישראל. בחברה יש כ-550 מנהלי פמילי אופיס מהמובילים ביותר בענף, שיבצעו תכנון מקצועי בהתאם לצרכי הלקוח ומשפחתו. לחברה סניפים בפריסה ארצית ומנהלת שירות פנימיות שנמצאות בחברות על מנת לייעל את הזמינות והיעילות מול החברות. בחברה מציעים שירותים פיננסים שמספקים ללקוחותיו שקט נפשי וביטחון כלכלי. החברה מציעה יועץ כלכלי משפחתי אשר יעזור למשפחה בתחומי חברות הביטוח, בתי השקעות, בנקים, קרנות פנסיה, קופת חולים ועוד. החברה מציעה חבילה אשר כוללת מספר רב של שירותים פיננסים המספקים פתרון מקיף ושלם ללקוח ולמשפחתו בכל התחומים, והכל בבית אחד, הבית של תלפיות.

שנת ייסוד: לא צוין

מנהלים: לא צוין

כתובת: סניף ראשי – ב.ס.ר 3 בני ברק.

טלפון: 03-6503177

2 ארנינגס פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “2 ארנינגס” פמילי אופיס מעניקה ללקוחותיה ובני משפחותיהם שירותי תכנון פנסיוני ופיננסי מקיף, ליווי צמוד ובקרה על הגורמים המנהלים. החברה מציעה ניהול, טיוב ושיפור כלל החסכונות הפנסיונים, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות. לחברה יש קשרי עבודה עם בתי השקעות מובילים בארץ למתן פתרונות תיקי השקעות מנוהלים בהתאמה אישית. כל זאת למגוון רחב של פוליסות השקעה פרטיות בחברות הביטוח המובילות ובמסלולים מותאמים לצרכי הלקוח. לחברה שיתוף פעולה עם קרנות השקעה ייחודיות בתחום ההשקעות הריאליות אשר כיום, מתבקש שילוב שלהן בכל תיק השקעות פרטי לטובת פיזור והגדלת פוטנציאל התשואה. החברה תדאג למגוון צרכי הלקוח בהם; אופטימיזציית תיק ההשקעות ובקרה רציפה על מנהלי התיקים, בחינת הביטי המיסוי במוצרי ההשקעה השונים, מתן פתרונות השקעה מגוון מהרובד הפיננסי, הנזיל והריאלי ותדאג לסקירה מתמדת של ניהול כלל הנכסים הפיננסים, ושירותי תכנון פרישה.

שנת ייסוד: לא צוין.

מנהלים: אייל ראובן

כתובת: מגדל ב.ס.ר 3, כנרת 5, בני ברק

טלפון: 073-254-9990

כספא פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “כספא” פמילי אופיס היא חברה לניהול ההון של כלל לקוחותיה. חברת “כספא” מציעה ניהול נכסים, ייעוץ השקעות ושירותי פמילי אופיס מקיפים ללקוחותיה בישראל. מנהלי החברה בעלי ניסיון רב של 20 שנים בתחום ההשקעות והפיננסים. “כספא” פועלת כנותנת שירות ואין לה עניין בכלים פיננסים ספציפיים, מה שמאפשר לה לעבוד כחברה בלי “דעות קדומות” בכל מה שנוגע להשקעות אלטרנטיביות וכך החברה מציעה שקיפות ואמינות ללקוחותיה. החברה מתמחה גם בשוק הישראלי המקומי, וגם בזירה הבינלאומית. ידע נרחב זה מאפשר למנהלי תיקי ההשקעות להציע ללקוחות אפשרויות נרחבות וגמישות יותר של אלטרנטיבות. מטרות החברה העיקרית הן הצרכים והרצונות של הלקוח, וזה מנחה את החברה בזמן שמתבצעות החלטות השקעה, ונתינת שירות. שלושת העקרונות המנחים את החברה הם: בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות המתבססת על אמון, להיות מקצוענים, ולהיות שקיפים ואמינים.

שנת ייסוד: 2006

מנהלים: שאול זדקה ואילן סדון

כתובת: המלאכה 2, רעננה.

טלפון: 03-7914752

לינק לאתר

קרני פמילי אופיס:

רקע כללי: החברה מתמחה בבניית אסטרטגיית השקעות ותכנון פיננסי למשפחות בעלות עושר פיננסי, יחידים בעלי ממון, תאגידים וחברות בישראל עם מגוון מוצרים כגון: ניהול תיקי השקעות, פוליסות פיננסיות, קופות גמל, קרנות גידור, קרנות פנסיה וכו’. החברה מעניקה ללקוחותיה ולבני משפחתם שירותי פמילי אופיס מתקדמים בעזרת צוות החברה המתמחים בבנקאות, שוק ההון, הביטוח והנדל”ן. “קרני” פמילי אופיס מספקת מגוון רחב של שירותים: תכנון פרישה, ייעוץ מס, דיווחים חודשיים, ליווי מול גופים בנקאיים ושירותים נוספים. שיטת הניהול בוחנת את מכלול נכסי הלקוח בצורה מקיפה ומקצועית. החברה דואגת להתאים את אסטרטגיית ההשקעות לצורכי הלקוח באופן פרטני, מתחזקים ובוחנים את פעילות תיק הנכסים באופן שוטף ובשקיפות מלאה, עם יכולת להעריך את הביצועים בכל עת. החברה, היא חברה פרטית ואיננה בבעלות אף חברת ביטוח, והדבר מאפשר להם חופש פעולה וראייה אובייקטיבית אשר מעמידה את בני המשפחה במרכז. הניסיון הרב הנצבר אצל בעלי החברה בכל תחומי הכלכלה ושוק ההון, מאפשר להם לבנות את התוכנית הפיננסית הטובה ביותר עבור המשפחה, תוך התאמה למצבים השונים בחייהם, לחיסכון הפנסיוני ולדור העתיד.

שנת ייסוד: 2008

מנהלים :דרור קרני

כתובת: בצלאל 1, רמת גן

טלפון: 073-7586002

לינק לאתר

יובלים פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “יובלים” פמילי אופיס הוקמה על ידי מומחים משוק ההון, המערכת הבנקאית, כלכלנים ויועצי מס וזאת על מנת לתת מענה מקיף ללקוחות בעלי ממון ונכסים. החברה מתמחה בשירותי פמילי אופיס, ליווי ותכנון פיננסי מתקדם למשפחות בעלות הון פיננסי, בעלי שליטה, תאגידים וחברות תוך בניית אסטרטגיה ארוכת טווח וליווי מקצועי מתמשך. ניסיונם הרב והיכרותם העמוקה עם שוק ההון והעולם הפיננסי, מייצרים יכולת ייחודית לבנות עבור לקוחותיהם את האסטרטגיה הפיננסית המנצחת. משרדם מציע מספר מגוון של שירותים כגון: תכנון פיננסי, תכנון פרישה, ליווי וייעוץ מס על ידי רואי חשבון, דיווחים חודשיים, ליווי מול גופים בנקאים ושירותים נוספים. משרדתם עובד עם מגוון רחב של בתי השקעות וגופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון, תוך הקפדה על ניהול השקעות מקצועי, פיזור סיכונים וניצול הטבות מס. המקצועיות, היחס האישי, הטיפול המסור והאמון ההדדי יעניקו לבני המשפחה שקט נפשי, תחושת ביטחון ויציבות כלכלית.

שנת ייסוד: 2012

מנהלים :עדי שהרבני, ספי שובל

כתובת: מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין C, קומה 12

טלפון: 1-700-558-100

לינק לאתר

פיוניר פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “פיוניר” ניהול הון הינה חברה עצמאית ובינלאומית המספקת שירותי הון ופמילי אופיס בהתאמה אישית ללקוחותיה בארץ ובעולם. באמצעות יחס אישי ומיקוד אמיתי בצרכי הלקוח, החברה מציעה מגוון שירותים הכוללים: תכנון פיננסי ופנסיוני מקיף ללקוחות אמידים, שירותי ניהול הון אישי – גלובלי ושקלי – ללקוחות עושר ואנשי עסקים ושירותי מולטי פמילי אופיס מתקדמים למשפחות עושר. החברה הוכתרה על ידי המגזין והאתר העסקי האירופאי CFI.co כמנהלי ההון הטובים ביותר בישראל בשנת 2016. ב-2019 זכתה החברה בתואר החברה הטובה ביותר לתכנון פיננסי למשפחות בעלות הון בישראל מטעם אתר מגזין העסקים החודשי והבינלאומי Aqcuisition International. לקבוצת פיוניר רישיון לניהול תיקים בישראל, דרום אפריקה, ארה”ב וקנדה. לחברה עקרונות מנחים עיקריים בהם: הקשבה ולמידה תמידית לצרכי הלקוח, גמישות מחשבתית המאפשרת פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית, שותפות אמיתית בין המתכנן הפיננסי ופיוניר לבין הלקוח בתהליך קבלת החלטות, מקצועיות, שקיפות, אמון ויושרה.

שנת ייסוד: 1986

מנהלים :עומר גלעין, דפנה גונן, מייק אליס, אבי נחום.

כתובת: בית אמצור – קומה 4, הסדנאות 8, הרצליה פיתוח.

טלפון: 1-800-365-000

לינק לאתר

לייטהאוס פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “לייטהאוס פתרונות פיננסים” עוסקת במתן שירותי פמילי אופיס למשפחות בעלות עושר פיננסי, הכוללים ניהול כלל הנכסים של משפחות בארץ ובעולם, בקרה וניהול סיכונים של נכסי הלקוח, ניהול וליווי פיננסי אישי המותאם למבנה ומטרות ההון הפרטי והמשפחות הכולל. החברה מציעה מעטפת שירות הכוללת שירותים פיננסים ומגוון שירותים נוספים כגון: ייעוץ פנסיוני, מיסוי בינלאומי, מעבר בין דורי, שירותי נאמנות, פעילות בנכסים ריאלים, אשראי, הניתנים באמצעות גופים מובילים בתחומם. החברה מחזיקה ברישיון שיווק השקעות מטעם הרשות לניירות ערך. החברה הינה שותפות ישראלית המשלבת יכולות וניסיון עשיר של צוות מנהלי השקעות ישראלים. ניהול הנכסים מתבצע במוסדות פיננסים ובבנקים אותם בוחר הלקוח. תחומי הפעילות העיקריים של החברה: ניהול וליווי פיננסי בתיק ההשקעות של המוסד – עבודה צמודה מול מנהל הכספים, ליווי תהליך פתיחת חשבונות בבנקים ובבתי השקעות – ניהול מו”מ לתנאי עמלות וריביות, מעקב שוטף אחר עלויות והטבות, בקרה יומיומית של מנהלי התיקים, בחירת קרנות גידור ומעקב אחר ביצועים, פגישות, והמלצה למכירה במידת הצורך.

שנת ייסוד: 2008

מנהלים: עמית מייזנר, חדווה שרון

כתובת: מנחם בגין 11, רמת גן

טלפון: 03-5661333

לינק לאתר

אופל פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “אופל” פמילי אופיס הינה גוף אובייקטיבי ומקצועי הבונה יחד עם בני המשפחה אסטרטגיה פיננסית כוללת לניהול העושר המשפחתי, תוך ראיה רחבה ומלאה של כלל הנכסים וצרכי המשפחה. החברה מלווה את המשפחה לאורך שנים ומאפשרת באמצעות ייעוץ נכון וחכם לשמר ולהגדיל את ההון הקיים, לנהל את הסיכונים בהשקעות באופן מקצועי, להבטיח את חוסנה הפיננסי של המשפחה ולבצע מהלכים להעברה בין דורית של ההון והעסק המשפחתי. החברה מציעה ניהול במשא ומתן בנושא השקעות, אשראי ועמלות מול כל הגורמים הפיננסים והעסקים בארץ ובחו”ל, תוך צמצום העלויות והעמלות שמשלמת המשפחה לאורך השנים. ניהול הוליסטי אישי של נכסי המשפחה באמצעות חברת “אופל” פמילי אופיס יאפשר למשפחה להתמקד ולהתרכז במה שבאמת חשוב – עסקים, תחביבים ומשפחה, ותסיר מהם את הטיפול והדאגה הכרוכים בניהול השוטף של כלל הנכסים הפיננסיים והריאליים שבבעלותם. החברה מציעה מגוון שירותים: השקעות אלטרנטיביות, ייעוץ פנסיוני, מיסוי, צוואות, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, ושירות וזמינות.

שנת ייסוד: 2016

מנהלים: ירון יחזקאל, רועי בן זריהם

כתובת: המדע 8, רחובות

טלפון: 054-3263263

לינק לאתר

סיגמא פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “סיגמא” פמילי אופיס הינה חלק מבוטיק השקעות שהוקם ב1992 ע”י פרופסור דן גלאי ולפני כשנתיים נרכש ע”י “Andbank” והפך לנציגות הקבוצה בישראל. החברה פועלת כ-Trusted Advisor עבור מספר מצומצם של משפחות עתירי הון באופן בלתי תלוי ובלתי אמצעי. החברה פועלת באובייקטיביות מלאה במטרה למקסם את הון לקוחותיה בהתאם לציפיות שתואמו מראש, תוך שימת דגש על רמת סיכון ותנודתיות נמוכים ככל האפשר. קבוצת Andbank היא מקבוצות הבנקאות הפרטית הגלובליות הגדולות ביותר בעולם ה-Wealth Managment. לקבוצה ניסיון של יותר מ-80 שנה בתעשייה הפיננסית ותחת ניהולה נכסים בלמעלה מ-25 מיליארד דולר. הייחודיות של החברה באה לידי ביטוי בניתוח והנגשת השקעות אלטרנטיביות המיטיבות ומאזנות את תיק הנכסים המשפחתי. תחום ההשקעות האלטרנטיביות מפותח מאוד בחברה, ומגיע לכדי כשליש מהשקעות החברה. החברה מציעה שירות הוליסטי הכולל את כלל צרכי המשפחה: ניתוח מעמיק של מצב הנכסים הפיננסים, ניהול/יעוץ השקעות בתחום הנכסים הפיננסים הסחירים והלא סחירים, בדיקות נאותות עבור השקעות אלטרנטיביות, יעוץ פנסיוני, דיווח רבעוני מאוחד של כלל נכסי הלקוח ועוד.

שנת ייסוד: 1992

מנהלים: אלברטו גרפונקל, דן גלאי, עידן אזולאי

כתובת: בית עוז, אבא הלל 14 א’, רמת גן

טלפון: 03-6138218

לינק לאתר

אורנים פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “אורנים אסטרטגיות בע”מ” הינה חברה פרטית. החברה הוקמה על בסיס ניסיון נצבר של בעלת החברה בתחום הפיננסים והבנקאות(מעל ל25 שנה). לחברה חשוב לציין כי אין לה תלות באף בית השקעות, חברת ביטוח, קרן גידור וכו’ – וכי טובת הלקוח הוא האינטרס שלהם. החברה אינה מנפיקה מוצרים פיננסים ואין לה אינטרס במוצר כלשהו, רק בתשואות ומדדי סיכון. בתחום הפיננסי החברה מציעה: ניתוח מערך ההשקעות הקיים, איסוף נתונים ובניית דוח מצב נכסים כולל, איפיון צרכים שבשלב זה נקבעת רמת הסיכון ופיזור גיאוגרפי, בניית תזרים משפחתי עד גיל הפרישה ותזרים נוסף מגיל הפרישה עד 120, בקרה על מנהלי ההשקעות ויישום האסטרטגיה, מדדי ביצוע, עמלות ועוד. כחלק מהתכנון הפנסיוני, החברה פונה למסלקה הפנסיונית ומקבלים נתונים מלאים ועדכניים מכל החברות שמנהלות מוצרים פנסיונים בארץ ומיישמים בהתאם למצב הנכסים האישי. בנוסף על כך, החברה עורכת בדיקת קרדיט סקור והכנות לגיוס אשראי בהתאם לצורך, ובחינת עסקאות ארביטרז, עסקאות סינטטיות ועוד.

שנת ייסוד: 2013

מנהלים: אורן תמר

כתובת: לא מצוין.

טלפון: 052-2612829

לינק לאתר

פלקון פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “פלקון ניהולי תיקי השקעות בע”מ” מציעה פתרונות השקעה מותאמים אישית בתיק המנוהל בחשבון הלקוח בבנק באופן פשוט ושקוף, החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות השקעה גלובליים ומקומיים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. מנהלי ההשקעות מבצעים מחקר מקדים וניתוח מעמיק של מכלול הנכסים הפיננסיים לצורך התאמת פרופיל ההשקעה ופיזור הנכסים, מנהלי ההשקעות מלווים את הלקוח בתהליך קבלת החלטות פיננסיות באופן אישי וצמוד במודל “ניהול אישי ישיר”. החברה מחזיקה ברישיון לניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לני”ע בישראל והיא רשומה כחברה מנהלת ומשווקת. החברה עומדת תחת כל הדרישות לביטוח והון עצמי על פי חוק הייעוץ, שיווק וניהול תיקי השקעות. החברה מנהלת תיקי השקעות עבור לקוחות פרטים וחברות.
תיק מנוהל מתאים בעיקר לאלו שאינם מומחים בשוק ההון, התיק המנוהל הינו מכשיר חיסכון נזיל המאפשר גמישות ושינויים באפיקי ההשקעה ורמת הסיכון בטווח הארוך, פרופיל ההשקעה מותאם למאורעות והשינויים המתרחשים בחיי הלקוח ובהתאם למטרת הכספים בחשבון המנוהל.

שנת ייסוד: 1995

מנהלים: אורי קוברסקי, תומר דן

כתובת: הערבה 1, גבעת שמואל.

טלפון: 03-3731711

אולימפוס פמילי אופיס

רקע כללי: חברת “אולימפוס” אסטרטגיה פיננסית, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ה-Wealth Management . החברה מהווה עבור לקוחותיה בית ומרכז פיננסי רב תחומי לתכנון פיננסי, ניהול פיננסי, יישום אסטרטגיות להעברת עושר – בין דורית וליווי פיננסי אישי וארוך טווח. החברה היא אינה בית השקעות ואינה עוסקת בייעוץ השקעות. החברה היא מומחית אובייקטיבית מטעמי הלקוח, המתמחה בתכנון פיננסי מקיף ואסטרטגי ובתכנון השקעות עבור הון המשפחה. באמצעות השיטה הייחודית של החברה לניהול נכסים פיננסיים, החברה תספק ללקוחותיה ליווי פיננסי צמוד ומקיף, אשר יאפשר ללקוחותיה לייעל ולמקסם את רווחי השקעותיהם ולבסס את הביטחון הפיננסי של המשפחה. החברה מבטיחה לגבש אסטרטגיית השקעות מקומית ובינלאומית מקיפה בשוק ההון והנדל”ן, אפיון ודירוג תחומי ההתמחות של כל בית השקעות, ייצוג אישי מול בתי השקעות וגורמי הנדל”ן, ניהול תיק השקעות אישי באמצעות מתכנן פיננסי אישי הפועל מטעמי הלקוח ושומר בקפדנות על האינטרסים הפיננסים של הלקוח, קיום בקרה הדוקה אחר ביצועי בתי ההשקעות שנבחרו לניהול הנכסים הפיננסים ועל ביצועי תיק ההשקעות של הלקוח, לעומת בתי השקעות ושווקים אחרים וביצוע התאמות ע”פ תנאי השוק המשתנים.

שנת ייסוד: 2014

מנהלים: יאיר ספיר

כתובת: רחוב הברזל 38, רמת החייל ת”א.

טלפון: 03-6092035

פמילי אופיס אריאל:

רקע כללי:

שנת ייסוד:

מנהלים: יניב אריאל

כתובת: מצדה 9, ב.ס.ר 4, בני ברק

טלפון: 051-5111-111

ארביטראז’ פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “ארביטראז'” פמילי אופיס תרכז עבור לקוחותיה את הקשר מול הגופים הפיננסים השונים, ותוודא כי הם פועלים בסנכרון מלא עם מדיניות ההשקעה שנקבעה. החברה תלווה את לקוחותיה ומשפחתם בנאמנות, ויבחנו יחד את אסטרטגיית ההשקעה המתאימה ביותר, לכל נקודת זמן. השירות כולל: מיפוי כולל של הנכסים הפיננסים בבנקים, בחברות הביטוח ובהשקעות אלטרנטיביות; קביעת מדיניות השקעה בהתייחס לכלל הנכסים; ניהול פיננסי אישי, המותאם למדיניות ההשקעה, בקרה על עמלות, דמי ניהול, הסדרים פיננסים, ריביות בפיקדונות, וחידוש הטבות; פיקוח וביצוע בדיקות נאותות להצעות השקעה; טיפול בכספי חסכון לטווח ארוך ומעבר הון בין דורי; דו”ח חודשי אודות הרכב ההשקעות הכולל; אופטימיזציה של המוצרים הפיננסים השונים, להקטנת מרכיב העלויות, ולמיצוי הטבות בתשלומי מס.

שנת ייסוד: לא מצוין.

מנהלים: אילן רוזנברג

כתובת: רחוב אריה דיסנצ’יק 5 ת”א

טלפון: 077-5530414

פמילי אופיס תירוש:

רקע כללי: חברת “תירוש” פמילי אופיס מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים פיננסים כמו הנדסה פיננסית הכוללת מספר תחומים ושיטות ניהול נכסים. תחילה החברה תבצע איסוף ואיתור נכסים של לקוחותיה מכל בתי ההשקעות והחברות הביטוח במשק. לאחר איסוף כל הנתונים, החברה מבצעת ניתוח תיק מעמיק הכולל היבטים של רמת סיכון, מדיניות השקעה, עלויות, הטבות מס ועוד. בבחינת הזדמנות השקעה, החברה בודקת את העלויות ופוטנציאל התשואה. “תירוש” פיננסים מתמחה באופטימיזציה של חברות מס, בעזרת כלים שונים כגון: מבנה החברה, השקעות בחו”ל, פטור על בסיס מצב בריאותי ועוד. החברה מציעה, בנוסף, תיכנון לקראת פרישה תוך התחשבות במבנה ההכנסות וההוצאות, במצב הבריאותי של הלקוח ובצרכיו המשפחתיים. שירותי תכנון הפרישה כוללים בין היתר: התאמת התיק הביטוחי של הלקוח, תכנון מס לפרישה, פתרונות השקעה התומכים באנונה ועוד. בנוסף על השירותים הנ”ל, החברה מציעה ניהול וליווי של הורשה והעברה בין דורית. משרדיהם מטפלים במגוון נושאים כגון:
הליכי עריכת צוואות, צוואות חכמות, נאמנויות ותכנון העברה בין-דורית נכונה, הליכים הפרוצדורליים של הוצאת צו ירושה או קיום צוואה, משרדיהם ממונה באופן תדיר כמנהל עזבון בתיקי עיזבונות מורכבים, תכנון העברה בין-דורית של עסקים פרטיים ועסקים משפחתיים.
שנת ייסוד:

מנהלים: יוחאי תירוש, יובל כהן

כתובת: כנרת 5, מגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

טלפון: 03-5666555

איטרניטי פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “איטרניטי” פמילי אופיס עוסקת בייעוץ השקעות הוליסטי הממפה את כלל נכסי הלקוח בארץ ובעולם. החברה תבחן את כלל נכסי הלקוח ותספק תמונת מצב נוכחית, תוך התייחסות לפיזור מטבעי, פיזור גאוגרפי וטווחי השקעה. זאת, תוך מתן ייעוץ מעמיק ומפורט לשינויים הנדרשים בתיקים על מנת למקסם את ביצועי תיק ההשקעות של הלקוח ולבנייתם בהתאם לרמת הסיכון האופטימלית. בחברת “איטרניטי” פמילי אופיס הלקוח לא יהיה חלק מ-Pool השקעות קבוע, אלא שתיק הלקוח יהיה ייחודי ויושקע לאחר ניתוח מעמיק של הצרכים של הלקוח היום ובעתיד. החברה דוגלת בשיטת “הארכיטקטורה הפתוחה” בה אין מוצרי בית, החברה בוחנת את כלל ניירות הערך ובונים עבור הלקוח תיקי השקעות מושכלים ואובייקטיבים. הכספים נשארים בחשבונות הבנק של הלקוח בארץ ובעולם והחברה תקבל ייפוי כוח לצפייה בלבד, והשירות ניתן ללקוחות בעלי הון פנוי להשקעה מעל מיליון דולר. לחברה רישיון ייעוץ הניתן מהרשות לניירות ערך. ייעוץ השקעות נקי מניגוד אינטרסים ורואה אך ורק את טובת הלקוח, הן מבחינת עמלות והן מבחינת בחירת ניירות הערך המושקעים בתיק ההשקעות. מנדט לייעוץ מאפשר שיח והסבר מעמיק ללקוח על כל השקעה והשקעה עוד בטרם ביצוע הפעולה, בידיעת הלקוח ואישורו מראש. מצב זה תורם לכך שהלקוח יודע בכל רגע נתון מהו מצב התיק, באילו ניירות הוא מושקע וכן, מהו הרציונאל מאחורי ההשקעה. השקיפות היא מלאה.

שנת ייסוד: 2017

מנהלים: רוית לגו

כתובת: ע. הלל 12, רעננה

טלפון: 054-7736-885

הימלאיה פמילי אופיס:

רקע כללי:

שנת ייסוד:

מנהלים: אורן שילוני, משה מזרחי, רון בדני

כתובת: הברזל 5/6, תל אביב

טלפון: 03-6440230

קלריטי פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “קלריטי” פמילי אופיס היא חברת השקעה גלובאלי עם משרדים בתל אביב ובניו יורק, המספקת שירותים ניהוליים בתחומי ההון וההשקעות למוסדות ומשקיעים פרטיים הכוללות: לקוחות בעלי הון גבוה, משפחות אמידות קרנות ומוסדות שונים. החברה מציעה מגוון רב של שירותים בהם; ניהול הון פרטי, פמילי אופיס, קרנות גידור ועוד. חברת “קלריטי” רשומה בוועדה לניירות ערך ולבורסות בארה”ב וברשות לניירות ערך בישראל, ובראשות לניירות ערך בקנדה. החברה מאמינה בחיבור עם הלקוח והכרתו על מנת לבנות לו תיק עם רמת הסיכון המתאימה עבורו והיא מגנה על נכסי הלקוח לדורות הנוכחיים והבאים וממקסמת את פעילות תיק העבודות בהתאמה עם אפיקי ההשקעה, רמת סיכון, נזילות, צרכי הכנסה והיבטי מס. החברה מייעצת לגבי ההון הכולל של הלקוח ומנהלת את תיק עבודותיו. ההצעה של החברה כוללת ייצוב נכסים, הקצאת נכסים, ניהול ובקרה על הנכסים, הערכות של הזדמנויות השקעה, וניהול של מערכות יחסים מול הבנקים והגופים השונים. החברה מנהלת באופן פעיל תיקי עבודות של מיליארדי דולרים עבור לקוחות אמידים ומוסדות, ומתמחים בהשקעות אלטרנטיביות.

שנת ייסוד: 2006

מנהלים: טל קיינן, ג’יי פומרנזה, דיוויד סטיינהארדט

כתובת: מנחם בגין 132, תל אביב

טלפון: 03-777-9000

ביונד פמילי אופיס:

רקע כללי: עם הקמת החברה, החברה הציבה לעצמה מטרה והיא לשנות את אופי ההשקעה המסורתי להשקעות בעלות אופי מיושר ערך, המאפשרות ללקוחותיהם לגרום לשינוי בתחומים הקרובים לליבם ובלי הקרבה מצידם. החברה מציעה שירותי פמילי אופיס ומבטיחה הקשבה לכל בן משפחה, בכל דור כאשר הם שמים דגש על מטרות, ערכים, וציפיות השפעה. אסטרטגיית ההון שהחברה תבנה היא תוצר של היבטים פיננסים ואנושיים. לחברה ראייה מקיפה שבאמצעותה שהיא בוחרת לסגור פערים בשוק אשר אין בהם פתרון השקעתי אטרקטיבי. אם הצוות של החברה או הלקוח יחליטו שהפער הזה הוא קריטי, בין אם זה בשביל תיק העבודות של הלקוח או בכדי להפוך את העולם ליותר טוב, החברה תיצור פתרון השקעתי, או תצטרף לאחרים בלעשות זאת. החברות והכספים בתיק ההשקעות של החברה מרוכזים יותר בהשגת תוצאות חיוביות בתחומים שמעניינים את לקוחות החברה כמו; התחדשות עירונית, חידוש משאבים, העצמה נשית ועוד.

שנת ייסוד: 2014

מנהלים: ליטל סלאבין

כתובת: שדרות רוטשילד 13, תל אביב

טלפון: 03-750-2244

פמילי אופיס שיין:

רקע כללי: חברת “שיין” נמצאת בתחום הלקוחות הפרטיים שנים רבות והיא מתמחה בתכנוני מס בינלאומיים, הקמה וניהול נאמנויות, מיסוי נאמנויות ודיווחים מתאימים לרשות המסים, הגנה על נכסים רב-לאומיים, שימור הון משפחתי וליווי משפטי כולל למשפחות רב לאומיות. התמחות החברה היא בניהול נכסים, הקמת סטרוקטורות משפחתיות לצורך תיכנון ושימור הון ועסקים משפחתיים, לפיכך המשרד מעסיק על בסיס קבוע חברות נאמנות, זרות, במספר מקומות שיפוט שונים, מורשות כדין, המספקות שירותים בלעדיים ללקוחות המשרד. בנוסף לייצוג לקוחות פרטיים מכל העולם, המונה יחידים ומשפחות עתירי ממון וקרנות הון משפחתיות, נכללים בקרב לקוחות המשרד חברות בינלאומיות רבות וכן מוסדות פיננסים בינלאומיים ובסס”ח וכן במספר רב של חברות נדל”ן המחזיקות בנכסים מסחריים בישראל והנשלטות על ידי תושבי חוץ. המשרד זכה בפרסים רבים ומדורג דרך קבע בארץ ובחו”ל כפירמה מובילה בתחומה בעיקר בתחום הלקוחות הפרטיים. בנוסף המשרד דורג בשנים 2013, 2014, 2015, 2016 כמשרד המוביל בתחום לקוחות פרטיים, נאמנויות והון משפחתי על ידי דאן אנד ברדסטריט.

שנת ייסוד: 1977

מנהלים: מיכאל שיין, שירה שיין, אלון שיין

כתובת: רחוב הסדנאות 11, הרצליה פיתוח

טלפון: 09-9531953

גורן פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “גורן” פמילי אופיס קמה כדי לספק שירותי ניהול הון משפחתי. החברה מלווה משפחות עתירות נכסים בעולם הסבוך של אלוקציית השקעה, ניצול הטבות מס, חסכון פנסיוני והשקעות במוצרים אלטרנטיביים קיימים או כאלה שהוקמו כמענה לצרכי המשפחות. בחברת “גורן” ילוו את לקוחותיה החל מניתוח ראשוני מעמיק אל דיווחים שוטפים המאפשרים בפשטות ויעילות מעקב אחר תיק ההשקעות המשפחתי כולו. חזון החברה הוא – משרד אחד שנותן מענה לכלל הצרכים הפיננסים של המשפחה בו מתאימים את פעילות ההון של המשפחה לDNA הפיננסי שלה. בחברה ינתחו את צרכי המשפחה של הלקוח וידאגו לניצול יעיל של הנכסים העומדים לרשותו על ידי בניית תיק מוקפד המותאם לצרכיו המדויקים; תשואות מובילות על השקעות, ניהול סיכונים פרטני, ניצול חכם ויצירתי של הטבות מס, ביטול כפלי ביטוח, הוזלת עלויות בבנקים, מימון נדל”ן, תכנון פרישה וניצול הטבות מס לשכירים בעלי שליטה. רב הגוניות בצוות המקצועי תקדם פתרונות יצירתיים לצרכי המשפחה הקבועים והמשתנים. החברה מבטיחה לפשט את מורכבות העולם הפיננסי, הפנסיוני, עולם המס, המימון והביטוח ולתמצתם כך שהלקוח יוכל לקבל החלטות מושכלות בזמן קצר ושכל המידע לנגד עיניו ככתובת אחת לכל שאלה או בקשה.

שנת ייסוד: 2010

מנהלים: מיקי זכריה, נתנאל שחור

כתובת: קרליבך 11, תל אביב

טלפון: 072-2326444

תלפיות פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “תלפיות” פמילי אופיס היא חברת ההפצה החוץ בנקאית הגדולה ביותר בישראל. בחברה יש כ-550 מנהלי פמילי אופיס מהמובילים ביותר בענף, שיבצעו תכנון מקצועי בהתאם לצרכי הלקוח ומשפחתו. לחברה סניפים בפריסה ארצית ומנהלת שירות פנימיות שנמצאות בחברות על מנת לייעל את הזמינות והיעילות מול החברות. בחברה מציעים שירותים פיננסים שמספקים ללקוחותיו שקט נפשי וביטחון כלכלי. החברה מציעה יועץ כלכלי משפחתי אשר יעזור למשפחה בתחומי חברות הביטוח, בתי השקעות, בנקים, קרנות פנסיה, קופת חולים ועוד. החברה מציעה חבילה אשר כוללת מספר רב של שירותים פיננסים המספקים פתרון מקיף ושלם ללקוח ולמשפחתו בכל התחומים, והכל בבית אחד, הבית של תלפיות.

שנת ייסוד: לא צוין

מנהלים: לא צוין

כתובת: סניף ראשי – ב.ס.ר 3 בני ברק.

טלפון: 03-6503177

2 ארנינגס פמילי אופיס:

רקע כללי: חברת “2 ארנינגס” פמילי אופיס מעניקה ללקוחותיה ובני משפחותיהם שירותי תכנון פנסיוני ופיננסי מקיף, ליווי צמוד ובקרה על הגורמים המנהלים. החברה מציעה ניהול, טיוב ושיפור כלל החסכונות הפנסיונים, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות. לחברה יש קשרי עבודה עם בתי השקעות מובילים בארץ למתן פתרונות תיקי השקעות מנוהלים בהתאמה אישית. כל זאת למגוון רחב של פוליסות השקעה פרטיות בחברות הביטוח המובילות ובמסלולים מותאמים לצרכי הלקוח. לחברה שיתוף פעולה עם קרנות השקעה ייחודיות בתחום ההשקעות הריאליות אשר כיום, מתבקש שילוב שלהן בכל תיק השקעות פרטי לטובת פיזור והגדלת פוטנציאל התשואה. החברה תדאג למגוון צרכי הלקוח בהם; אופטימיזציית תיק ההשקעות ובקרה רציפה על מנהלי התיקים, בחינת הביטי המיסוי במוצרי ההשקעה השונים, מתן פתרונות השקעה מגוון מהרובד הפיננסי, הנזיל והריאלי ותדאג לסקירה מתמדת של ניהול כלל הנכסים הפיננסים, ושירותי תכנון פרישה.

שנת ייסוד: לא צוין.

מנהלים: אייל ראובן

כתובת: מגדל ב.ס.ר 3, כנרת 5, בני ברק

טלפון: 073-254-9990

שאלות ותשובות

לכל אחד מאיתנו מתאימה חברה מעט שונה, בטח כאשר מדובר על חברה הקשורה לניהול הפיננסי. יש כאלה שאוהבים לקבל שירות אחד, ויש כאלה שאוהבים לקבל שירות אחר. מהסיבה הזאת יש היצע כ כך גדול של חברות פמילי אופיס. כל חברה חרטה על דגלה לספק שירות אחר, כזה שהיא חושבת שהוא הנכון ביותר.

בתי השקעות מומלצים מזהים על סמך חוות הדעת של הלקוחות השונים. כדי שתוכלו למצוא בית השקעות שכזה, מוטב כי תשמעו מה יש ללקוחות שלו לספר. יש כאלה שיספרו דברים טובים ויש כאלה שיספרו דברים פחות טובים. כך תוכלו להרכיב לעצמכם את תמונת המצב המלאה עוד לפני שאתם מכניסים את עצמכם למקום שלא נכון עבורכם.

יש לא מעט פרמטרים שתצטרכו לשים אליהם לב כאשר תבחרו חברת פמילי אופיס. האלמנט החשוב ביותר יהיה איכות השירות, כאשר השאיפה שלכם היא לקבל שירות אישי ופרטני. בנוסף הניסיון של החברה בהשוואה לחברות אחרות גם הוא פרמטר חשוב, כזה שלא תוכלו להתעלם ממנו כאשר אתם בוחרים חברת פמילי אופיס.

תזכרו כי בכל פעם שאתם מתחילים תהליך עם חברה כזאת או אחרת, אתם צריכים להקדיש את כל כולכם. לכן לא מומלץ להחליף חברת פמילי אופיס ללא סיבה מוצדקת, כי כל החלפה שכזאת תעכב אתכם בדרך להשגת המטרה. מוטב כי תעשו את הבחירה הראשונית הנכונה ביותר, כך שתהיה חברה שתלווה אתכם לכל אורך הדרך. אך באופן עקרוני ניתן להחליף חברת פמילי אופיס במקרה שבו אינכם מרוצים או אינכם מרגישים שינוי מסוים.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

קרנות גידור בישראל

קרנות גידור בישראל

הביטוי של קרנות גידור בישראל התהווה בשל כך הי הן בראשית הדרך מגדרות את התשואה והן את ההפסד שלהן, כמו למשל – משקיעות בתוך שוק

קרא עוד »
פמילי אופיס

רשימת פמילי אופיס

רשימת פמילי אופיס מצאו כאן ברשימה את חברות הפמילי אופיס המובילות בישראל. מומלץ לעיין בדף “רשימת פמילי אופיס בישראל” למידע נוסף אודות החברות. שם החברה כתובת

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.