פמילי אופיס רמת החייל

פמילי אופיס רמת החייל

פמילי אופיס רמת החייל

מידע בנושא פירמות פמילי אופיס המוכרות ביותר ברמת החייל

ברון אשל שרוני (B-E-S)הוקמה במטרה לעזור ללקוחותיה לשמר את ההון המשפחתי שלהם, ואף להגדיל אותו, והיא משרתת לקוחות כשירים בלבד. מנהלי החברה יתוו ביחד אתכם את האסטרטגיה המתאימה ביותר לניהול תיק ההשקעות שלכם מתוך שאיפה לקבל את התשואות הטובות ביותר.

החברה בבעלות שלושה שותפים בעלי ניסיון של עשרות שנים בשוק ההון המקומי והגלובלי – מאיר ברון, אמיר אשל ואורי שרוני. השלושה כיהנו בשורת תפקידים ניהוליים בכירים  ועסקו בתחומי הניהול וייעוץ השקעות. חזון החברה הוא לשמש שומר הסף של כספי הלקוחות – באמצעות ייעוץ מקיף ואובייקטיבי בכל הנוגע לבחירת הגופים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם ועבור משפחתכם.

במטרה למנוע ניגוד אינטרסים, החברה אינה עוסקת בעצמה בניהול וייעוץ בהשקעות. באמצעות קשריה הענפים בארץ ובעולם, פועלת החברה לחיסכון בעלויות עבור לקוחותיה. ממוקמת בתוך רמת החייל.

לדף האתר

אולימפוס אסטרטגיה פיננסית – אינה בית השקעות ואינה עוסקת בייעוץ השקעות. אולימפוס היא מומחית אובייקטיבית מטעמך, המתמחה בתכנון פיננסי מקיף ואסטרטגי ובתכנון השקעות עבור ההון המשפחתי שלך.

אולימפוס, בבעלותו ובניהולו של יאיר ספיר, מייצגת אותך בבתי ההשקעות השונים בארץ ובעולם באמצעות אנשי אמון – מתכננים פיננסים אישיים עתירי ניסיון, הפותחים בפניך צוהר למגוון מוצרים פיננסיים בינלאומיים ייחודיים ולהשקעות אלטרנטיביות.

באמצעות שיטת אולימפוס לניהול נכסים פיננסיים, נספק לך ליווי פיננסי צמוד ומקיף, אשר יאפשר לך לייעל ולמקסם את רווחי השקעותיך, לבסס את הביטחון הפיננסי של משפחתך וליהנות מהעברה בין-דורית מיטבית ומושכלת של ההון או של העסק המשפחתי. נמצאת בתוך רמת החייל.

לדף האתר

לרשימה המלאה של גוגל מפות – פמילי אופיס רמת החייל

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה היכרות קצרה עם חברות הפמילי אופיס המוכרות בהרצליה מיכאל שיין ושות‘ – הנו מהמשרדים המובילים והוותיקים בישראל בתחום הלקוחות הפרטיים המתמחה בהקמה וניהול נאמנויות,

קרא עוד »

פמילי אופיס דרושים

פמילי אופיס דרושים לרן השקעות פרטית פמילי אופיס המתמחה בעסקאות מימון מורכבות דרוש/ה מנהל/ת השקעות פרטיות. תיאור התפקיד: ניהול השקעות פרטיות משלב הניתוח הראשוני ועד

קרא עוד »
חברת פמילי אופיס

חברת פמילי אופיס

בשנים קודמות קהל היעד של פמילי אופיס היה בפרט של אנשים מאוד אמידים ובשל כך, במידה ואתם לא יותר מדי אמידים, יתכן שלא ניצבתם בפני

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.