פמילי אופיס תל אביב

פמילי אופיס תל אביב

פמילי אופיס תל אביב

מצאו כאן מידע על חברות פמילי אופיס הגדולות והמוכרות בעיר תל אביב

פבליק סוכנות לביטוח פנסיוני (2018) בע”מ – הינה סוכנות לביטוח פנסיוני הפועלת תחת רישיון הממונה על הפיקוח באגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר.

צוות החברה מורכב ממתכננים פיננסיים בעלי ניסיון עשיר במגוון גופים מוסדיים מובילים אשר מתחייבים לפעול בעקביות ושקיפות לשיפור מצבו של החוסך. פבליק פורסת בפני לקוחותיה את מגוון אפשרויות ההשקעה הקיימות בבתי ההשקעות וחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל ובעולם. נמצאת בתוך העיר תל אביב.

לינק לאתר

יחיאל קדם – הוא משרד אשר מספק למשפחות אמידות שירות ניהול נכסים, ומסייע להם לשמר את העושר המשפחתי לדורות הבאים. המשרד עובד צמוד עם בני המשפחה, ומוודא כי אכן כספי המשפחה מנוהלים ומושקעים באופן הרווחי ביותר.

כאשר הון המשפחה הוא רב, ראוי כי הכספים והנכסים ינוהלו על ידי אנשי מקצוע, הן מהפן הפיננסי והן מהפן המשפטי. לכן מרבית המשפחות אשר הונם עולה מעל סכום מסוים בוחרות בניהול הנכסים על ידי פמילי אופיס המאגד אנשי מקצוע מובילים. פמילי אופיס עוסק כמובן גם בהשקעה של הכספים באפיקים המשתלמים ביותר לטווח הקצר והארוך, בכדי למקסם את רווחי המשפחה.

בנוסף, המשרד מתנהל עבור המשפחה מול הגורמים הפיננסים השונים, כדוגמת בנקים, בתי השקעות, קרנות וכו’, ודואג להשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר. אחד האספקטים החשובים ביותר של פמילי אופיס הוא ניהול סיכונים, כאשר מדובר בסכומי עתק אשר השקעתם יכולה לגרום להפסד משמעותי או לרווח עצום.

בנוסף, המשרד עוסק רבות בנושאי מיסוי וכן העברה של ההון לדור הבא באופן היעיל והרווחי ביותר. ממוקם בתוך תל אביב.

לינק לאתר

לרשימה המלאה של גוגל מפות – פמילי אופיס בתל אביב

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

השקעות לאזרחים אמריקאים

השקעות לאזרחים אמריקאים כאשר בוחנים את אפשרויות ההשקעה בישראל, של משקיעים בעלי אזרחות אמריקאית, יש לבחון את משמעות ההשקעה מנקודת המבט של המשקיע בעל האזרחות

קרא עוד »

פתיחת תיק השקעות

נוסחת הזהב תוך כמה זמן נצליח להכפיל את הכסף שלנו ? הכלל הזה הופיע לראשונה בשנת 1494 בספר “סומה דה אריתמטיקה” של המתמטיקאי האיטלקי, לוקה פאצ’ולי.

קרא עוד »
יועץ פנסיוני

יועץ פנסיוני

למה בכלל צריך ייעוץ פנסיוני? על פי חוק, כל השכירים מחויבים להפריש לפנסיה, והחל משנת 2017 גם עצמאים. חיסכון לפנסיה היא עניין מהותי וגם מאוד

קרא עוד »
משקיע כשר

מהו משקיע כשיר?

נהוג לחלק משקיעים לשתי קבוצות: משקיעים פרטיים ומשקיעים כשירים. מהו משקיע כשיר? לפי ההגדרה החדשה, משקיע כשיר הוא אדם אמיד ביותר בעל יכולות פיננסיות אשר

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.