פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה

פמילי אופיס הרצליה

היכרות קצרה עם חברות הפמילי אופיס המוכרות בהרצליה

מיכאל שיין ושות‘ – הנו מהמשרדים המובילים והוותיקים בישראל בתחום הלקוחות הפרטיים המתמחה בהקמה וניהול נאמנויות, מיסוי נאמנויות ודיווחים מתאימים לרשות המסים,תכנוני מס בינלאומיים, הגנה על נכסים רב-לאומיים, שימור הון משפחתי וליווי משפטי כולל למשפחות רב לאומיות.

התמחות המשרד הנו בניהול נכסים, הקמת סטרוקטורות משפחתיות לצורך תכנון ושימור הון ועסקים משפחתיים. לפיכך המשרד מעסיק על בסיס קבוע חברות נאמנות זרות, במספר מקומות שיפוט שונים, מורשות כדין, המספקות שירותים בלעדיים ללקוחות המשרד.

כמו כן, המשרד מציע מגוון שירותים נלווים משלימים לפעילות זו, לרבות הקמת חברות זרות, מתן שירותי דירקטורים, מזכירות ונאמנים זרים. זאת ועוד, למשרד פרקטיקה ענפה בתחומי המשפט המסחרי, נדל“ן (עם התמחות בייצוג תושבי חוץ) מיזוגים ורכישות של חברות זרות שצריכות אישור של הרשות להגבלים עסקיים בישראל, השקעות וטרנזקציות זרות וירושה ועיזבונות כשעיקר הייצוג בתחומים אלו כאמור הוא של תושבי חוץ בישראל. החברת ממוקמת בהרצליה.

לאתר החברה

פמילי ווילת’ אדוויזורס בע”מ – נוסדה בשנת 2009 ע”י דניאל פרץ המשמש כמנכ”ל ובעלי החברה מאז ייסודה. פמילי ווילת’ אדוויזורס הינה חברה עצמאית המעניקה מעטפת של שירותי פמילי אופיס למשפחות עתירות הון בישראל.

לקוחותינו נהנים ממענה מקצועי לטווח ארוך, משירות עצמאי ואובייקטיבי ומניהול ובקרה שוטפים של כלל נכסיהם הפיננסיים בארץ ובחו”ל. מטרתינו ליצור עבור יחידים ומשפחות עתירות הון מערכת שליטה ובקרה אשר תספק מענה פיננסי כולל לניהול ההון המשפחתי ותקנה ביטחון וערכים אשר יסייעו לבני המשפחה לדורותיה להגשים את שאיפותיהם ולענות על צרכיהם בהווה ובעתיד. נמצאת בתוך העיר הרצליה.

לאתר החברה

לרשימה המלאה של גוגל מפות – פמילי אופיס בהרצליה

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

חוק ייעוץ השקעות

חוק ייעוץ השקעות

במהלך שנת 1995 נחקק במדינת ישראל חוק ייעוץ השקעות, שיווק של השקעה וכן עריכה של תיק השקעות. הצטרפו לחוק זה כל מיני התאמות. חוק ייעוץ

קרא עוד »

מה זה פמילי אופיס

תוכן עניינים מה זה בדיוק ולמי שירותים אלה מיועדים? למי שאינו יודע, מהו שירות הנקרא פמילי אופיס, או בקיצור FO, מדובר על גופים מקצועיים שמטרתם

קרא עוד »
מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.