פמילי אופיס רעננה

פמילי אופיס רעננה

פמילי אופיס רעננה

פירוט קצר על חברות הפמילי אופיס הנמצאות בעיר רעננה

שיין – שותפה ומנהלת ב”קבוצת שיין” עסק משפחתי שבסיסו משרד עוה”ד שהקים אביה, מיכאל שיין ב-1977. לצד המשרד, הוקם בתוך קבוצת שיין “אם.אס.איי שיין גלובל פמילי אופיס”

משרד עו”ד מיכאל שיין ושות’ צוין בידי “דן אנד ברדסטריט” כמשרד הגדול ביותר בישראל בתחום “נאמנויות, תיקים וניהול הון משפחתי” והוא מנהל נאמנויות, תיקים והשקעות בהיקף של מיליארדי שקלים. על אף שבסיס הקבוצה נמצא בישראל, כ-90% מלקוחותיה הם זרים.

הקבוצה מעסיקה כ-50 עובדים, ביניהם בנקאים, כלכלנים, מומחי מיסוי, נדל”ן ועוד. יש לה משרד נאמנויות בציריך ועסקאות נדל”ן ברחבי העולם. רק בשנה האחרונה (2013), בוצעו בזרוע הנדל”ן של החברה עסקאות בשוק האמריקני בהיקף של מאות מיליוני דולר. נמצאת בתוך העיר רעננה.

לדף האתר של החברה

מועדון היוקרה Prime Club – סביבת ההנאות החדשה שלכם. זהו מועדון חברים ייחודי – הראשון בסוגו בישראל – שנוסד על-מנת ליצור עבורכם זן חדש של סביבה חברתית ואיכותית, עשירה באירועי תרבות חווייתיים שבצידם שירות ויחס ברמה גבוהה ובלתי-מתפשרת.

מועדון Prime Club מזמין אתכם לחלוק חוויות בשלל אירועים חוצי-תחומים לגוף ולנפש – ממוסיקה ואמנות, דרך אופנה ועיצוב, ועד טיולים, יין משובח ואוכל גורמה. המועדון משמש מרכז של יצירתיות, תמיכה והשראה לחבריו באמצעות אירועי חברה ושיתופי פעולה חברתיים ותרבותיים.

במסגרת פעילותו יוזם המועדון מפגשים בלתי-אמצעיים ורבי-תוכן בין החברים, ומפיק עבורם אירועים חברתיים בתחומי עניין שונים. במקביל, פועל המועדון רבות לקבלת הטבות משמעותיות ובלעדיות עבורכם ממגוון חברות היוקרה, לאספקת שירותי קונסיירג’ אישיים של מיטב נותני השירותים, לחלוקת מתנות, וליצירת חווית קנייה מפנקת ומהנה התואמת את סגנון חייכם. ממוקמת ברעננה.

לדף האתר של החברה

לרשימה המלאה של גוגל מפות – פמילי אופיס ברעננה

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

מגה פמילי אופיס

מגה פמילי אופיס חדרו באיתנות יותר מבעבר חברות של מגה פמילי אופיס, אותן מנהלי הון ראשי, אשר פועלים בדרך כלל עם משפחה עשירה אחת וכן

קרא עוד »

מדריך להשקעות באג”ח

להיזהר מבועה! אנשים רבים תופסים את ההשקעה באגרות חוב כהשקעה בטוחה וסולידית. למעשה, כולנו בעלים גאים של אגרות חוב, שמהוות חלק בלתי מבוטל מהפנסיה שלנו

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.