פמילי אופיס ניהול

פמילי אופיס ניהול

בתום החלטה הודות מנהל השקעות הכי הולם עבור משפחה אמידה, יעבור הניהול אל טיפול של פמילי אופיס ניהול, כאשר המתכנן הכלכלי של החברה יהווה כלי של שליטה וכן בקרב אינדיבידואלית מאת המשפחה. במסגרת של השירות ייערך ניתוח אובייקטיבי של העמלה וגם של הסיכון, יזוהו כל מיני כפילויות אשר אין צורך בהן בתוך תיק ההשקעות וכן יוענק דוח של תקופה מהימן, אשר ייתן בידי המשפחה רוגע והן הכרה כי הנכסים שלה מנוטרים ואף מנוהלים כל הזמן.

פמילי אופיס ניהול ואף ניטור של הנכסים עבור ראש שקט

הסגולות של השירות של חברת פמילי אופיס אל מול שירות של השקעה בתוך בנקאות אישית או לחלוטין בחברה של השקעה נהירות הן. השירות של חברה זו מוענק מן התבוננות של הוליסטיקה שגופים הללו לא יכולים להעניק. אך ורק השירות של חברה זו יכול להתבונן בתמונה השלמה, להעניק לקהל היעד שלו מענה בנושאים אשר הבנק לא פועל וגם ללוות אותו החל מהגדרה של דרישות, אל אפיון של אסטרטגיה והן חלה בהקצאה של הון עבור כל מיני נתיבים.

מנהל פמילי אופיס

מנהל פמילי אופיס עוזר עבור המשפחה במנעד רב של אפיקי השקעה, בין אם מדבר בהשקעה דרך קרן וכן מנהל של השקעה של שוק אשר סחיר מרכזי, כמו למשל – שוק של מניה והן אגרת חוב סחירה וכן לה בהשקעה של קרן גידור ואף בהשקעה אישית אשר איננה סחירה. בדרך כלל, מנהל פמילי אופיס אינו יאמר כי כדאי מנהל אד או לחלופין קרן אחת, כי אם ירכיב מבין שפע של חלופות מאגר תמצתי של קרנות ושל מנהלים מובילים, אשר מומחים בכל אחד מן נתיבים של השקעה.

פמילי אופיס ניהול כשומר סף

התפקיד של שומר סף הינו לייעץ עבור משפחה עשירה באיזה קרן הכי כדאי לה להשקיע ואף עם איזה מנהלי הון מומלץ לה לפעול. הוא ממיין את הקרנות וכן את כל מיני המנהלים וגם עורך פרוצדורה של בדיקת נאותות של מנהלי קרנות ושל התיקים. 

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

מדריך להשקעה בסטארטאפים

מדריך להשקעה בסטארטאפים ההשקעה בסטארטאפים “קורצת” ומפתה משקיעים רבים. הסיפורים, הנכונים, על השקעה בסכומים קטנים בחברות, השקעות שהפכו לרווחים של מיליוני דולר, מושכים לבחון את

קרא עוד »
מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.