טדי שגיא- השקעות

טדי שגיא השקעות

טדי שגיא- השקעות

טדי שגיא מחזיק באישור של ה-FCA (הרשות להתנהלות פיננסית בבריטניה) וכן ברישיון סליקה מהבנק המרכזי של קפריסין, מה שמאפשר לחברות שבאחזקתו להתרחב לפעילות בתחום הפיננסים, ולשפר רווחיות ויתרון אסטרטגי.

את פריצתו הראשונית ביצע טדי שגיא בחתחום המיחשוק (גיימינג). בשנים האחרונות שינה את מיקוד הפעילות העסקית, לאחר שפעילותו בתחום המשחוק (גיימינג) צומצמה, והוא נותר עם אחזקה בהיקף קטן ממניות חברת פלייטק, אותה ייסד, לעומת אחוזים גדולים בעת ההנפקה.

בנובמבר 2018 מכר טדי שגיא את שארית מניותיו בחברה. בימים אלה שגיא מתמקד בהשקעות בתחום ההיי-טק, הפיננסים, הנדל”ן וחללי העבודה.

נפרט כעת את שני התחומים המרכזיים אשר הביאו להצלחתו בשנים האחרונות:

נדל”ן – לשגיא ישנם בעלויות על אתרי נדל”ן מרכזיים, בין היתר במדינות אירופאיות דוגמת לונדון, בין היתר, שבו הקמדן מרקט. בנוסף לכך, את השקעתו בשוק זה הצליח למנף והנפיק אותו בהנפקה הגדולה ביותר לשנת 2015 בבורסה בלונדון.בסוף 2016 רכש שגיא את מתחם הולבורן לינקס במרכז לונדון המשתרעים על 16 דונם. סכום הרכישה עמד על כ-300 מיליון ליש”ט. מאז רכש שגיא עוד שני מבנים באזור הולבורן.

בחברת בראק אן וי, הפועלת בגרמניה טדי שגיא גם שותף בייזום פרויקטים לבניה ומכירת דירות וכן תחום הנדל”ן המניב, ונסחרת בבורסה בתל אביב תמורת כ-1.1 מיליארד ש”ח כתשעה חודשים לאחר הרכישה, בפברואר 2018 מוכר טדי שגיא את השליטה בחברה בתמורה ל-1.4 מיליארד שקל ובפרמיה של 12.5% על מחיר המניה הנוכחי שהוא מינוף שמוגדר בגדר הצלחה.

בחודש יולי 2017 נכנס שגיא לתחום חללי העבודה עם חברת בלונדון ומרכז ראשון בישראל בבניין עזריאלי בשרונה.

הייטק -דגש המרכזי הוא של 4 חברות הייטק מוצלחות עם מודל עסקי מוכח ,שהן החברות:

Safecharge – נחשבת לאחת החברות המובילות במתן פתרונות טכנולוגיים של תשלומים מקוונים וניהול סיכונים. מדובר על אקזיט ענק לטדי שגיא, זאת, כיוון שחברת נואבי (Nuevi) הקנדית רכשה אותה, חברת שירותי הסליקה של טדי שגיא בכ-890 מיליון דולר. הדבר גם מתבטא במחיר מנייה גבוה במיוחד. באופן כללי, החברה עוסקת בסליקה באינטרנט לפי שווי מוערך של 900 מיליון דולר. הנסחרת בלונדון ומשווקת תוכנות לאבטחת סייבר ופרטיות ברשת האינטרנט. זוהי ההצלחה הגדולה ביותר של טדי שגיא, אל מול שאר ההשקעות והמיזמים בהם הוא מעורב.

Kape technologies plc – עוסקת בתחומי ההגנה על פרטיות דיגיטלית והגנה על נקודות קצה. החזון של חברת Kape הוא של ליצור פרטיות וחשאיות גלובלית ,שהיא בבעלות הציבור( הדגש הוא שהבעלות היא של המשתמש).

Stucco Media – מפתחת פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לפרסום עבור שוק ה eCommerce, החברה נמכרה עבור 43 מיליון דולר לחברת מרקט – טק של טדי שגיא.

Glispa – מתמחה בשיווק דיגיטלי במובייל ובהפצת אפליקציות, והיא משרתת למעלה ממיליארד משתמשים. החברה עוסקת בהקלה על סוכנויות ומותגים ליצור קשר עם קהלי יעד ולבעלי אתרים לייצר רווח מהאפליקציות שלהם. חבילת המוצרים שהחברה מספקת מותאמת לעיצוב חוויה יקרת ערך יותר עבור המשתמש על ידי יצירת חיבורים “אמיתיים”.

בבעלות טדי שגיא אתר שיווקי, שבו בין היתר הוא דן בהצלחתו .

העיקרון שמנחה את טדי שגיא בהשקעות שלו הוא שהמסחר המקוון עומד לעבור מהפכה, ולשנות את העולם בו זמנית. המסחר המקוון, שעבורו טדי יעשה התאמה בבניית תיק ההשקעות שלו, מציע הזדמנויות עסקיות שיעלו את אחוזי התעסוקה ואת כמות העובדים שעובדים תחתיו.

לניהול השקעותיו והפיתוח העיסקי, הקים טדי שגיא את Globe Invest, משרד השקעות חד-משפחתי עבור היזם טדי שגיא, המורכב מצוות יועצים מומחים, המנהלים את האינטרסים וההשקעות שלו, ותפקידם לשמור על עושרו ומורשתו. צוות עבודה זה, שהוקם לצרכים של טדי שגיא ולמימוש החזון שלו, מעורב בהשקעות האסטרטגיות של טדי שגיא ומשפחתו, הן בחברות הפרטיות שלו והן בגופים הרשומים בהם הוא משקיע.

Globe Invest משמשת גם כחברת אחזקות ומשקיעה במגזרים שונים כולל פיתוחים ויישומי תוכנה, חברות טכנולוגיה, שירותים פיננסיים ונדל”ן.

העקרונות המנחים של טדי שגיא, באופן כללי לכל אחת מההשקעות שלו הם:

  • להקל את השימור והיצירה של עושר וביסוסו, תוך שימור השקעות שכבר קרו אל מול עסקאות חדשות פוטנציאליות.
  • ליישם “משימה” חברתית של יצירת מקומות עבודה ועסקים חדשים על ידי תמיכה ביזמים מתחילים, ( אפשרי גם למנוסים) ושל מיזמים בעיקר בתחום ה-FinTech.
  • לשמור ולעודד את המוניטין, המסורת והעקרונות המנחים של טדי שגיא.
  • ליצור מבנה “חינוכי” שמאציל סמכויות וכללים של ניהול כספים תקין לדורות העתידיים.

הסיקור התקשורתי של טדי שגיא, בדגש לפרסומים באתר הבית שלו, מדגיש 3 פעילויות מהותיות ברוח העקרונות הללו, התורמות לקידומם:

1) חברת LABS Collective מחכירה מרחבים, משרדים וחדרי מגורים לשירותי חירום בחינם לפחות כחודש כדי לתמוך במענה הרפואי לנגיף הקורונה. השקעה זו היא ,למעשה, תימשך לתקופה ראשונית של חודש, במטרה להאריך את פרק הזמן ומספר המיטות במידת הצורך. שגיא ממשיך להשקיע בכך ש LABS Collective תאפשר גם לשירותי חירום ולמוקדים חיוניים להשתמש בשטח האירועים בגודל 13,000 מ”ר בקמדן האוס, ובמספר משרדים פרטיים ברחבי הבניינים שלה. ההשקעה של שגיא בתחום זה היא בעיקר מהמניעים , כמצוטט:”אנו יודעים ששירותי החירום ברחבי בריטניה פועלים ללא לאות בכדי להתמודד עם הדרישות הגוברות במהלך התפרצות מתמשכת של נגיף הקורונה, ולהיות מסוגלים לתמוך על ידי העמדת מקום ולינה זמינים.” . חברת LABS Collective מגובה בתיק נכסים בבעלות חברת ההשקעות LabTech של טדי שגיא.

2)השקעה נוספת של טדי שגיא היא בבית הספר למנהל עסקים בצרפת, מהמובילים בעולם, , INSEAD, בדגש ללימוד מציאות רבודה. בית הספר הרחיב את השותפות עם חברת הסטארט-אפ של המציאות הרבודה Actiview Ltd. INSEAD תשתמש בטכנולוגיה של Actiview להשקת כיתה ייעודית ללימוד מבוסס מציאות מדומה בקמפוס פונטנבלו בצרפת. הכיתה החדשה תוכננה לפעול ברבעון הראשון של 2020. החברה גייסה עד היום 7 מיליון דולר, מתוכם 6.5 מיליון דולר מקבוצת טדי שגיא, והחברה נמצאת כעת בשלבים אחרונים של סבב גיוס נוסף. Actiview, שנוסדה בשנת 2016, מפתחת תוכנת מציאות רבודה למשאבי אנוש\HR, המשתמשת במשחקים קצרים ומשימות להערכת עובדים פוטנציאליים ולצרכים חינוכיים, כמו למשל קורסים עסקיים של בוגרי INSEAD. באמצעות יישומי מציאות מדומה, המערכת של Actiview עוקבת אחר תנועות העיניים, הבעות פנים ושאר מחוות גוף.

3) חברת Kape של טדי שגיא רוכשת חברה אמריקאית תמורת 128 מיליון דולר. חברת הסייבר הישראלית רוכשת את LTMI האמריקאית, המתמחה בהצפנת מידע דיגיטלי ומתן פתרונות גלישה אנונימיים. חברת הסייבר הישראלית Kape, בשליטת קבוצת טדי שגיא, רוכשת את LTMI האמריקאית, המחזיקה בגישה פרטית לאינטרנט (PIA), לפי שווי עסקה כולל של 127.6 מיליון דולר. התשלום מתחלק בין תשלום של 95.5 מיליון דולר, מתוכם 52.5 מיליון דולר במזומן לבין יתרת המניות. Kape גם תחזיר 32.1 מיליון דולר בחובות לLTMI. הנכס העיקרי של LTMI הוא גישה לאינטרנט פרטי, המתמחה בהצפנת מידע דיגיטלי ומתן פתרונות גלישה אנונימיים. שאר נכסי ה- LTMI שKape ירכוש במקביל הם פתרונות רשת פרטיים המובילים בתעשייה. גישה לאינטרנט פרטי בלבד מונה 65 עובדים, כשליש מהם אנשי מו”פ.

הרכישה של LTMI נועדה לאפשר לKape למצב את עצמה כשחקנית המובילה בתחום הפרטיות החדשני. זאת, במיוחד על רקע העלייה המתמדת במתקפות סייבר בעולם ואכיפת תקנות הגנת המידע (GDPR) שנועדו להגן על פרטיות המשתמשים. השנה צפוי שוק ה- VPN לגלגל 24 מיליארד דולר, וצומח ב -50% ל -36 מיליארד דולר עד 2022.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

בית השקעות מומלץ

בית השקעות מומלץ

תוכן עניינים בית השקעות מומלץ גם אנשים שהם מומחים בתחום ההשקעות, על פי ניסיונם הרב אינם יכולים “לנצח את השוק”. גם ברוקרים אינם יכולים להצליח

קרא עוד »

רשימת פמילי אופיס בישראל

רשימת פמילי אופיס בישראל כספא פמילי אופיס חברת “כספא” פמילי אופיס היא חברה לניהול ההון של כלל לקוחותיה. חברת “כספא” מציעה ניהול נכסים, ייעוץ השקעות

קרא עוד »
פמילי אופיס רמת השרון

פמילי אופיס רמת השרון

פמילי אופיס רמת השרון כאן תוכלו למצוא מידע בנושא חברות הפמילי אופיס הגדולות ברמת השרון חברת עטר ניהול והשקעות – מעניקה מעטפת של שירותי Family

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.