חברת פמילי אופיס

חברת פמילי אופיס

בשנים קודמות קהל היעד של פמילי אופיס היה בפרט של אנשים מאוד אמידים ובשל כך, במידה ואתם לא יותר מדי אמידים, יתכן שלא ניצבתם בפני ביטוי זה. אבל עם חלוף השנים, נהלי המשחק שונו ואף בני אדם אשר אינם אוחזים בממון רב, זכו להכיר את חברת פמילי אופיס וכדוגמתה וזכו לשכור את השירות שלהן.

העבר של חברת פמילי אופיס

חברת פמילי אופיס ההתחלתית, נוסדה במדינת ארצות הברית, באמצעות משפחת רוקפלר, כבר בשלהי המאה התשע עשרה ומקובל להבחין בה כפורצת דרך. במקביל לכך, הרבה חוקרים גורסים, כי אותם שירותים הוענקו לפי זה, כבר בעת האימפריה הדרומית. עסקינן בכל מיני תקופות, אבל המוטיב זהה – אותם שליטים אמידים, חלקו את הממון שלהם ביחד עם מעגל פנימי ונאמן.

מה היא חברת פמילי אופיס?

פמילי אופיס הינה ביטוי כוללני לחברות אשר נותנות שירות של ניהול לכל הנכסים של בני אדם אמידים. לא כל החברות מעניקות באופן זהה את אותם שירותים, אבל המוטיב הינו זהה. היא מנהלת בצורה מאוגדת את כל ההון של קהל היעד שלה ואחראית על שפע של נושאים – מסירת עושר בין דורית, ניהול תיקי השקעות, תכנון של פרישה, תשלומים של מס, ביטוחים וכן דיווח למס הכנסה וכיוצא בזה. במקום לפזר ניהול של נכסים במנעד של גורמים, כמו למשל – בנק, בית השקעות, יועץ מס וכיוצא בכך, היא נותנת שפע של שירותים עבור קהל יעד שלה תחת קורת גג אחת.

מה חברת פמילי אופיס עושה?

חברת פמילי אופיס מנהלת את ההון שלכם, תוך כדי התבוננות לטווח הארוך, מתוך אמביציה לשמר אותם עבור דור ההמשך. היא פועלת בנושאים של גיבוש אסטרטגיה של השקעה, שירות למען משפחה למול כל מיני יצרנים כלכליים, קרן השקעה, קרן גידור וכן בנקים. בנושא של משפט פרטי, היא מתעסקת בתכנון של בין דורי, לרבות – חוזה של ממון, צוואה וכן עיזבון. חברת פמילי אופיס נוסדה על מנת לנהל את ההון של משפחה מסוימת וקיימת בבעלות של משפחה. החברות ההתחלתיות מעין אלו נוסדו באירופה עבור ניהול של נכסים של בתי מלוכה גבוהים. משפחות רוקפלר וכן מורגן היו ההתחלתיות אשר הקימו בתי עסק מעין אלו במדינת ארצות הברית. במאה התשע עשרה היה מקובל לייסד חברה כזאת כאשר ההון המשפחתי היה למעלה ממיליון דולר.

האומדן של היקף הפעילות של חברת פמילי אופיס

בהתאם לאומדן, בתוך מדינת ישראל פועלות בשיעור של כמאה חברות של פמילי אופיס. אל מול זאת שברחבי תבל פועלים כשמונה אלפים חברות כאלו וביחס להיקף האוכלוסייה, מדובר בכמות רבה. הגדולות שבהן מנהלות מיליארדי של דולר למען משפחות סופר אמידים. על פי הידוע, ה- אף או הרב במדינת ישראל הינו רון עטר. עוד חברות של פמילי אופיס אשר במעלה הרשימה הינן – דבליו אם, אקסקליבר, דני פרץ, פיוניר וכן פידליס. לצדם פועלים המון אף או, אשר מנהלים סך מועט.

עבור מי מיועד השירות של חברת פמילי אופיס?

בשנים קודמות, אפשר היה להגיד, כי השירות של חברת פמילי אופיס מיועד בפרט עבור משפחות אשר ברשותן הון של מינימום עשרה מיליון דולר, אך ורק לקוחות מעטים נהנו מכל מיני שירותים אשר מעניקות חברות אלו. אך בשנים שעברו רף של חדירה לאותו מועדון יוקרתי הינו ירד ובמציאות של היום אף לקוחות אמידים, אשר ברשותם הון של רק מספר מיליוני שקלים, עשויים לשכור את השירות שלהן.

למה מומלץ לכם לעשות שימוש בשירותים של חברת פמילי אופיס?

המעלה הרבה של חברת פמילי אופיס טמונה בכך שהינה גוף כלכלי, אשר מאגד בו עבור בני אדם אמידים את הפעילות של עורכי דין, בנקים, סוכני ביטוח, בתי השקעות, יועצי מס, רואי חשבון וכיוצא בזה. היא מורידה מכם התנהלות קבועה, פיקוח וכן שליטה של כל מיני גופים, ונותנת בידכם להבין שסך הטיולים מאוגדים תחת קורת גג אחת.

ניהול סך הנכסים תחת קורת אחת, נותן בידיכם התבוננות הוליסטית וכן מעמיקה, אשר נותנת מעלה ניכרת לאותן חברות כמו פמילי אופיס והדבר אל מול חשבונאות אישית וחברה של השקעות, אשר לא יכולות לייצר עבורכם מבט של אסטרטגיה אוניברסלית, בשל כך כי הן מתבוננות רק במה שקורה בחשבון אשר נערך אצלן, הן א חשופות ליתר החשבונות וכן ליתר הנכסים אשר מנוהלים באמצעות כל מיני גופים, בשל כך בעלות קושי להסתכל בתמונה השלמה.

חברה אשר נותנת שירות של ניהול נכסים לאנשים עשירים.

חברה זו תנהל את ההון שלכם ברמת השקעות נבונות וכספים בדורות המשפחה.

בישראל קיימות באזור ה-100 חברות פמילי אופיס, וברחבי העולם באזור ה-8,000.

היתרונות של חברת פמילי אופיס הן בפן הכלכלי: עוזרת לכם להתנהל בשוטף עם כל הגופים הכלכליים במדינה.

מאמרים נוספים

מסחר אלגוריתמי

מסחר אלגוריתמי – מדריך מקיף

תוכן עניינים מבוא למסחר אלגוריתמי מהו מסחר אלגוריתמי? מסחר אלגוריתמי הינו מסחר בשוק ההון העושה שימוש בתהליכים ממוחשבים על מנת לבצע פעולות מסחר שמתוכנתות מראש

קרא עוד »
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

יצירת קשר

הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, אבל הזמן הבא הכי טוב הוא ברגע זה ממש, צרו איתנו קשר ונצמח ביחד

ידע זה כוח

וורן באפט השקעות

וורן באפט – השקעות

וורן באפט- השקעות וורן באפט הוא איל הון אמריקאי המתמחה בהשקעות ונחשב למשקיע הפרטי הגדול ביותר בעולם. עומד בראש חברת ההחזקות ברקשייר האת’וויי. הונו האישי

קרא עוד »

פמילי אופיס

פמילי אופיס עם חלוף השנים, תרו הרבה משפחות מן האלפיון העליון אחר גורם מהימן עבור ניהול של הממון שלהם, אשר אותו מצאו בתוך חברות של

קרא עוד »

מה זה פמילי אופיס

תוכן עניינים מה זה בדיוק ולמי שירותים אלה מיועדים? למי שאינו יודע, מהו שירות הנקרא פמילי אופיס, או בקיצור FO, מדובר על גופים מקצועיים שמטרתם

קרא עוד »
פוליסה פיננסית

מה היא פוליסה פיננסית?

עסקינן בתכנית אישית על שמכן, אשר מתנהלת בתוך הבורסה כתיק ציבורי אשר מנוהל בהתאם למידה של סיכון אינדיבידואלית עבור כל משקיע במהלך של יעוץ אישי,

קרא עוד »
בימים קשים אלו של משבר עולמי ואי וודאות, נולדות הזדמנויות חדשות. מצבי משבר מהסוג הזה מייצרים זעזועים בשוק ההון, וככל שהמשבר נמשך תקופה ארוכה יותר, הזעזועים הופכים לירידות. ועם זאת, נוצרות גם הזדמנויות חדשות.

חשוב לזכור כי יציאה מהשוק תביא את המשקיע לאנחת רווחה מסוימת לזמן מה, אך כאשר השוק יחזור למומנטום חיובי, איתו תבוא העליה של הרצון להשקיע. המשקיעים לטווח ארוך צריכים להבין כי ירידה בשווקים(גם כאשר היא משמעותית) - היא טבעית ולא בהכרח פוגעת בטווח הארוך.

ההיסטוריה לימדה אותנו כי שוק ההון מתחיל להתאושש, גם כאשר החדשות עדיין רעות , לכן יש לנצל נכון את ההזדמנויות הללו. בחברתנו סבורים כי על מנת למנוע הפסדים שלא לצורך ולהקטין את התנודתיות, יש לשמור על תיק מגוון, פיזור רחב, ואי ביצוע פעולות המונעות מלחץ.