ROSH

מנהלים את הכסף שלכם עם בינה מלאכותית.

פמילי אופיס

Rosh Capital

עובדים עם הקרנות המובילות בעולם

I never dreamed about success, I worked for it.

מתחילים להשקיע
עם הROSH

פמילי אופיס

ניהול חדשנות בהשקעות כמו משחק השחמט, 
משתנה אחרי כל צעד.

כדי לנצח לא מספיק להכיר את החוקים, צריך לחזות את המהלכים של היריב ולהזיז את הכלים בהתאם.

בואו לראות כיצד המוח האנושי בשילוב טכנולוגית בינה מלאכותית מצליחים להקדים את השוק. כדי לנצח במירוץ,
צריך
להוביל בצעד אחד.

תנו לנו לרוץ בשבילכם. 

נעים מאוד, המקום לחדשנות בהשקעות 2022.

איזה קצב מטורף יש לשנה הזאת, העולם משתנה לנגד עינינו. וזה הזמן לקחת פיקוד ולבדוק מחדש האם הנחות העבודה הפיננסיות עליהם התבססנו בשנים האחרונות, עדין רלוונטיות ?

הרבה מאוד השתנה כאן. וכנראה שעוד הרבה ישתנה. אנחנו מאמינים שאסור ללכת להיכן שהדרך מובילה. צריך ללכת היכן שאין דרך, ולהשאיר אחרינו עקבות.

ברוכים הבאים לעולם החדש, עולם בו הטכנולוגיה והחדשנות מובילים את השווקים, הכסף שלנו צריך להיות איפה שהקדמה נמצאת. 

ROSH CAPITAL מנגישה השקעות בחדשנות מזווית ראיה מרעננת. גישה שנותנת יותר משקל לטכנולוגיה, נכסים אינלטקטואלים, ובכלל השקעות אלטרנטיביות שפחות מוכרות לציבור הרחב.

“חדשנות בהשקעות” הוא מושג צעיר שאינו בהכרח מוגבל לעולם של הייטק, ישנה חדשנות גם בעולמות הנדל”ן המניב, הלוואות חכמות וניהול תיק השקעות. החדשנות מתבטאת בראיית המאקרו שנותנת יותר משקל למערכות מידע, לשימוש בכלים טכנולוגים ונעזרת בכוח עיבוד ׁ(AIׂ בינה מלאכותית), הגישה הינה  ניהול סביבת ההשקעה מתוך הבנה שהטכנוליגה תמשיך להשתלט ולחדור לכלל ההיבטים האנושים בכדור הארץ, בהתאם הכלכלה הגלובלית מעבירה אט-אט משאבים ואחריות אל כוח-מחשוב, אנחנו שם, צעד אחד לפני כולם. מביאים לכם היום את השקעות של המחר

 

 

 הרבה מתעניינים בפילוסופיה שמניע אותנו לפעולה, מניסיון של שנים בהשקעות אנו רואים כיצד רעיונות עולים ויורדים כמו אוויר חם, והדבר היחידי שנשאר יציב מול אתגרים מורכבים זה צוות נחוש של אנשים.

זה העולם של ההשקעות בשנת 2020 עולם מגוון ומרתק. עולם בו בחרנו להוביל גישה מאוזנת של צמיחה מואצת לצד שמרנות מאופקת.

העבודה האמיתית שלנו, היא לפגוש אנשים, ללמוד טכנולוגיות, לנסות לחזות לאן העולם מתקדם. “החיים הם 10 אחוזים מה שקורה לכם ו-90 אחוז איך אתם מגיבים להם”. אנו מאמינים בראיה אסטרטגית הבוחנות את השינויים הגלובליים וצופה בהתקדמות האנושית.

אין “שגר ושכח”, אנו מאופיינים בקו חשיבה פרו-אקטיבי, מבצעים כל העת, החלטות אקטיביות לקידום האינטרסים של הקבוצה.

מודל ההשקעות שלנו לא מוגבל לטכנולוגיה וסטארטפים בלבד. אנחנו משקיעים בנדל”ן, אנרגיה, פיננסים ועוד. החדשנות נמצאת בכל מקום.

 

פמילי אופיס
Asset 7

חדשנות

"חדשנות היא לראות את מה שכולם רואים, אך לחשוב את מה שאף אחד לא חשב." אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

Asset 6

פיזור

על מנת שנוכל לבנות את תיק השקעות האופטימלי עבורך, עלינו לפזר את ההשקעות בחוכמה ובכך אנו מגדרים את רמת הסיכון בצורה הטובה ביותר.

Asset 5

התאמה אישית

בניית תיק השקעות ייחודי ומותאם אישית ללקוח תוך התייחסות לצרכיו ומאפייניו האישיים, על מנת שנבין את רמת הסיכון המתאימה, במטרה לבנות את תיק ההשקעות האופטימלי ביותר.

Asset 3

ביטחון

אנו מקפידים על אכיפת כל הוראות החוק, ונפעל למען בניית מערכת יחסים המבוססת על שקיפות, כבוד הדדי ויושרה, ומבטיחים על שמירת האינטרסים של הלקוח.

השקעות בשנת 2020 - ניהול כספים בעידן הקורונה

האם לא כדאי להשקיע בזמן משבר הקורונה?

חדשנות בעולם הפיננסים

הצצה למאחורי הכללים לאנשים המובילים את השקעות:

הסוד נמצא בניתוח מידע ומפגש עם רעיונות חדשים, העולם מתקדם מולנו בקצב מסחרר.

הפעילות שלנו חושפת אותנו לכמות גדולה של שינויים, אצלנו בארגון מאמינים “ששינויים מובילים להזדמנויות”. ולכל הזדמנויות יש חלון זמן.

“הפסימיסטים מתלוננים על הרוח, האופטימיסטים מחכים שהיא תשתנה, הריאליסטים משנים את כיוון המפרש”. ROSH היא למעשה צוות מיומן של “טאנלטים” שיודע להוביל החלטות גדולות.

אנו מסננים ומעבדים כמות אדירה של הזדמנויות חדשות, להבדיל מאיש עסקים או בהשוואה למוסד פיננסי ממוצע. לנו יש הבנה וכלים לניתוח של הזדמנויות בתחומים מורכבים.

היכולת של נציגים מטעם הקבוצה לקיים משא ומתן איכותי להשקעה עם גורמים בכירים ביבשות ותרבויות שונות. נותנת לנו יתרון משמעותי על שחקנים מתחרים. למדנו שאסור “לקוות שזה יהיה קל יותר. יש לקוות שזה יהיה טוב יותר”.  

בזכות הנזילות הגבוהה והיכולת לקבל החלטות איכותיות בזמן קצר, אנו מצליחים לקבל פוזיציות חזקות המייצרות תשואה מרשימה ויציבה, ובכך לשרת את האינטרסים של המשקיעים שלנו. 

זמן שווה כסף, בניהול נכון הוא יכול להיות שווה אפילו יותר.

השאירו פרטים, ונקבע להכיר קצת, יש לנו כמה דברים חכמים לספר לכם.

התהליך שלנו

מנכ"ל החברה בן שמיר

בן שמיר
מנכ"ל

חתום על מספר פרויקטים מצליחים המדברים בעד עצמם: 

– מייסד ומוביל את פעילות מותג ההשקעות הרב לאומי “נדל”ן גרמניה
– ממקימי קרן ROSH לניהול חדשנות בהשקעות פיננסיות
– בעלים של חברת הפרסום המצליחה GENESIS
– יועץ, משקיע ושותף בכיר בעולם החדשנות בדגש על סטארטאפים

מר שמיר (SHAMIR BEN) מוביל את הפעילות הפיננסית האסטרטגית של הקרן ROSH Capital, על בסיס ניסיון מוכח בעבודה מול גופים פיננסים בינלאומיים,
ניהול השקעות בשנת 2020 מצריך היכרות עמוקה של השקעות אלטרנטיביות המוצעות כיום בשווקים, בזכות צוות מקצועי ויכולות טכנולוגיות, הקרן מצליחה לברור מתוך אלפי להשקעות אטרקטיביות, מספר מצומצם של השקעות מבטיחות.
מודל “התשואה היציבה לאורך זמן” הנשענת על בטוחות חזקות מוכיח את עצמו, ומצליח לבלוט דווקא בתקופות מורכבת של חוסר יציבות.
הקרן מנוהלת מתוך תפיסה אמיתית של ערכים בהם
שקיפות, חדשנות, פיזור סיכונים והליכה למרחקים ארוכים.

 אנו מאמינים שיצירת תשואה הינה פונקציה של התמדה ועבודה קשה. בואו להכיר אותנו.

שאלות ותשובות

רגע לפני שאתם בוחרים כיצד להשקיע, חשוב לנו שתכירו את המושגים הבסיסים בעולם של FAMILY OFFICE.

תכנון פיננסי הוא תחום חדש אשר נועד לשקף את המצב הפיננסי של הלקוח בצורה פשוטה, יתאים לו את תמהיל החסכונות וההשקעות במיוחד עבורו, ויוודא שהלקוח מנצל את הטבות המס המקסימליות המגיעות לו. למאמר המלא>>

נערכת פגישה בין הלקוח לבין המתכנן הפיננסי, והלקוח יגדיר עבור המתכנן הפיננסי את יעדיו הכלכליים והמתכנן הפיננסי יבצע תכנון נכסים תוך התחשבות במאפייני הלקוח(רמת סיכון, העדפות אישיות ועוד.)
לאחר מכן, תתבצע בחינה וניתוח של נכסי הלקוח וההכנסות אל מול ההתחייבויות, ותכנון ובנייה של תזרים מזומנים מותאם אישית, תוך התייחסות להיבטי המיסוי המשפיעים על תזרים המזומנים בכדי לפעול למיצוי הפוטנציאל הכספי של נכסי הלקוח. התוכנית הפיננסית וחלופותיה יוצגו בפני הלקוח לאחר הצגת ניתוח הנתונים, וכל חלופה תוסבר על כל חלקיה. לאחר שהלקוח יבחר את התוכנית המתאימה ביותר עבורו, תתחיל בניית תוכנית עבודה מפורטת, ותפקודה של התוכנית תהיה במעקב ובקרה בהתאם לשינויים הסביבתיים המשתנים.

בימינו, גם השכירים וגם העצמאיים מחויבים להפריש לפנסיה. החיסכון לפנסיה הינו מרכיב חשוב ומסובך בחיינו. בשוק קיימות תוכניות רבות לחיסכון לפנסיה המורכבות מפרמטרים רבים כגון; דמי ניהול, מיסוי, וותק, והאם יותר מתאים עבורך לחסוך בקופת גמל, בקרן פנסיה, בביטוח מנהלים וכו’. תפקידו של היועץ הפנסיוני הוא לגבש עבורך תוכנית מותאמת אישית אשר תפרט לך כיצד תוכל להגדיל את חסכונותייך הפנסיונים, לשפר את כיסוי הביטוח, להוזיל את עלויות הניהול, ולנצל את ההטבות מס המגיעות לך. היועץ הפנסיוני מחזיק ברישיון של יועץ פנסיוני מורשה, וניתן לבדוק את רישיונו באתר משרד האוצר. למאמר המלא>>

במידה ואתם שכירים, יש ברשותכם חשבון פנסיה עליו המעסיק משלם, ואם אתם עצמאיים אז אתם מפקידים לקופת הגמל שברשותכם. עד לגובה מסוים, חלק מהפקדותיכם נהנות מהטבות מס ומומלץ לברר זאת מול הסוכן הפנסיוני. הסוכן הפנסיוני יכול להתאים לכם תוכנית חיסכון פנסיונית התתאים לצפיותיכם לקראת הפרישה. כאשר אדם חוסך לפנסיה, הוא צריך לדעת לאמוד את ההוצאות החודשיות הצפויות עם הפרישה ולתאם אותן עם התוכנית הפנסיונית. למאמר המלא>>

השקעות פנסיוניות או בשמה השני – קופת גמל להשקעה, היא מוצר פיננסי חדש שנכנס לשוק בשנת 2016. מוצר זה קם במטרה להגדיל את החיסכון הפנסיוני של הציבור, והחשבון לא יהיה נעול עד גיל הפרישה כפי שהיה נהוג. כיום, כ70% מהפנסיה שהציבור מחזיק היא השקעה פנסיונית המושקעת בשוק ההון.

קופת גמל היא סוג של קרן נאמנות חדישה, שרמת הסיכון ותמהיל הכלים הפיננסים שלה נקבעים בהתאם לרצונו ואופיו של החוסך. כמו כן, ניתן לעבור בין אפיקי ההשקעה וקופות של חברות אחרות בקלות רבה, ובשני המצבים אינם נחשבים כמכירה ובשל זאת אין מס על המעבר. למאמר המלא>>

פרישתו של כל אדם היא נקודת מפנה חשובה בחייו. הפרישה עצמה אינה מתוכננת, אך את תכנון הפרישה ניתן. כאשר עוסקים בפרישה, עלינו להחליט איך נקבל את ההון שצברנו. חשוב לדאוג לתכנון נכון ומדויק של הפרישה בדגש על פרמטרים עיקריים כמו הטבות מס ומקורות הון, במקביל להתחשבות בצרכי המשפחה. למאמר המלא>>

כאשר משפחה צוברת הון רב, מוטלת עליהן האחריות לא להתמקד רק בהווה, אלא גם על העתיד. מחקרים מוכיחים כי שני הגורמים לדילול ההון המשפחתי הם חוסר ניסיונו של הדור הצעיר בניהול ההון וחוסר בהבנתו של ערכו של הכסף. על מנת למנוע את תופעה זו, כיום מקובל עבור משפחות אלו להשתמש במנגנונים שונים בשוק. ניתן להעביר את ההון המשפחתי אל הדור הבא באמצעות תכנון בין דורי דרך נאמנויות. בעל ההון יפתח חשבון נאמנות ולקבוע כי הכסף יועבר בציוני דרך בחייו של הדור הבא וישומש למטרות אשר בעל ההון יקבע. למאמר המלא>>

תיק השקעות הוא חשבון אשר בו מתבצעות רכישות ומכירות של נכסים פיננסים וניירות ערך במטרה לייצר תשואה על החסכון. לרוב, תיק ההשקעות מנוהל על ידי בנק, בית השקעות, יחיד בעל רישיון לניהול תיקי השקעות או לעיתים, באופן עצמאי. הנכסים הפיננסים בהם בעל תיק השקעות מחזיק יכולים להיות; מניות, אג”ח, אופציות, חוזים עתידיים ועוד. על מנת למקסם את פוטנציאל תיק ההשקעות, אחת הדרכים היעילות ביותר היא להיעזר במנהל תיק השקעות מנוסה ומוסמך בעל רישיון מהרשות לניירות ערך. למאמר המלא>>

לכל אחד מאיתנו יש את רמת הסיכון איתה הוא שלם. בהליך בניית תיק ההשקעות, תיק ההשקעות שלכם צריך להיות מותאם לרמת הסיכון הרצויה, והיא תקבע את אופי ההשקעה. על מנת לקבל החלטות שקולות, חשוב להתייחס לסך הכסף המושקע וגם למשך הזמן המתוכנן להשקעה. חשוב לזכור כי אף אדם לא נולד עם ידע פיננסי והיכולת לחזות את העתיד בשוק ההון. הודות למהפכת האינטרנט, כל אחד יכול ללמוד את הידע הפיננסי אותו הוא צריך על מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל הרווחי של תיק ההשקעות. למאמר המלא>>

בשוק ההון קיימים מספר רב של אפיקי השקעה הניתנים ליישום. בשל אי היכרותם של לקוחות רבים עם שוק ההון, פונים למנהל ותיק ומקצועי אשר יספק להם ליווי פיננסי. לאחר שמנהל ההשקעות יחד עם הלקוח יבנו תיק השקעות המתאים לרמת הסיכון שלו, יבצע עצמאית פעולות בתיק ההשקעות של הלקוח, על פי שיקול דעתו בהתאם לצרכיו של הלקוח. מכאן, הקשר בין הלקוח למנהל התיק הוא קשר המבוסס על אמון הדדי הדוק. למאמר המלא>>

רוב בעלי תיק השקעות כיום, מקבלים ייעוץ בבנקים או בבתי השקעות. יועץ השקעות פרטי הוא חלופה אופטימלית לצורך זה. יועץ ההשקעות אינו עובד תחת מוסד פיננסי כמו בנק או בית השקעות. יועץ ההשקעות הפרטי הוא אובייקטיבי, והייעוץ אינו תלוי במוצרים פיננסים. מטרת היועץ היא לשתף את הלקוחות בידע ובניסיון שלו, אך משאיר את ההחלטות ללקוח, בניגוד למנהל השקעות. כאשר מחפשים יועץ השקעות פרטי, חשוב שאותו בעל מקצוע יחזיק בתעודת הסמכה רשמית מטעם הרשות לניירות ערך ולערוך בדיקה בנושאים כמו ניסיון, ביקורות, מקורות מידע וכדומה. למאמר המלא>>

החוק הראשון של עולם ההשקעות הוא פיזור סיכונים. בין המשקיעים המנוסים קיימים הבדלים בהשקפתם על גבי פרמטרים מסויימים לפעולה במסחר בבורסה. אך, פיזור סיכונים הוא כלל לא כתוב שהמומחים ומנהלי התיקים מסכימים לגביו. אז מה הכוונה בפיזור סיכונים?

פיזור הוא רכישה של כמה סוגים של מניות על מנת לצמצם את החשיפה של בעל תיק ההשקעות לסיכון. לדוגמא, אם תיק ההשקעות יהיה מורכב ממספר מצומצם של מניות, מסתכן בנפילת החברות או אפילו בנפילתה של הבורסה. מנגד, תיק אשר יהיה מפוזר על פני מספר אפיקים, כאשר חלקו מושקע באג”ח, מטבעות חוץ ומניות, המשקיע יהיה חשוף פחות לסיכונים. 

גובה ההטבות מס משתנה בהתאם לנתוניו האישיים של כל עובד. ההטבות מושפעות ממספר גורמים כמו האם העובד עצמאי או שכיר ומשתנה בהתאם לגובה ההכנסות וגובה ההפרשות אשר ביצע העובד. הדברים הללו נכונים גם לגבי עולם ההשקעות, בו לכל מוצר פיננסי ופנסיוני קיים מבנה מיסוי שונה, פעמים רבות קיימת אופציה לאופטימיזציה של מיסוי ואף לפטור ממס על הרווחים. אנחנו בחברת ROSH, נדאג למקסם את רווחי הלקוח באמצעות שימוש נכון בהטבות המגיעות לו על פי חוק.

בעולם ההשקעות לא קיים דבר כזה “לנצח את השוק”. כל תחום של השקעות בבורסה, דורש ידע מקצועי, מיומנות, זמן והבנת החוקים. בית השקעות איכותי, ותיק ומומלץ יציג בפני לקוחותיו אפיקי השקעה שאינם מכירים, וזאת יסייע להם לקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע לבניית תיק ההשקעות שלהם. בעת חיפושים אחר בית השקעות איכותי, יש לבחון את אלו עליהם קיבלתם המלצות, והנכם בטוחים באמינותו ובשקיפותו במטרה להשיג עבורכם את התשואה הגבוהה ביותר. למאמר המלא>>

משקיעים מפרגנים

אלון לוי
אלון לוי
קרא עוד
החלטתי להשקיע יחד עם "ראש קאפיטל" לפני כשנה וחצי. בפגישה הראשונה קיבלתי את הרושם שמדובר בחברה רצינית שיודעת על מה היא מדברת, ואני שמח על החלטתי.
מיכאלה מאיר
מיכאלה מאיר
קרא עוד
כמשקיעה כבר זמן רב, העין שלי למדה לזהות פוטנציאל ואנשים טובים. קיבלתי בדיוק כפי שהובטח לי ועמדו בכל היעדים. אני ממליצה בחום!
אייל נחשון
אייל נחשון
קרא עוד
ניסיתי מספר חברות פמילי אופיס, אבל לא סמכתי להפקיד את ההון שלי בידיהן. כאשר נפגשתי עם בן(המנכ"ל), קיבלתי את הרושם שבאמת אכפת להם מההון האישי שלי. אני מאוד מרוצה וממליץ!
יובל כהן
יובל כהן
קרא עוד
כאב למספר ילדים, רווחת המשפחה היא אחד הדברים החשובים לי ביותר. הגעתי לחברה דרך חבר שהמליץ, בהתחלה היו לי חששות, אבל ענו לי על כל שאלה וגרמו לי להרגיש שאני נמצא בידיים טובות.
הקודם
הבא

יצירת קשר

אנו מאמינים שהדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו ROSH CAPITAL פותחת את שעריה למספר חברים חדשים- לבדיקת התאמה השאירו פרטים